نواک هیلز برای خانه‌هایی که در طرح بیش از حد رشد کرده هاکنی ویک تأیید شده است

ارتفاع جانبی به نام خیابان «گمشده» اشاره می‌کند که در کنار سایت قرار داشت. این به عنوان یک ابر گرافیک دائمی در آجرکاری حک می شود.

طرح سایت

داده های پروژه

منبع: Novak Hiles Architects

با کار خلاقانه در این محدودیت‌ها، طرح ساختمان را برای دستیابی به فضای سخاوتمندانه برای ساکنان آینده توسعه دادیم و در عین حال کارآمد باقی می‌ماند. فضاهای داخلی به گونه ای طراحی شده اند که چند منظوره باشند، با محوطه ورودی طبقه همکف، فضایی را برای کار در خانه با نمای “جلوی مغازه” به خیابان در بیرون ارائه می دهد.

این ساختمان دارای ارتفاع متوسط ​​سخاوتمندانه از کف تا سقف 2.7 متر است. فرم ساختمان در پاسخ به مسائل مربوط به انبوه، حریم خصوصی و چشم انداز خاص این سایت و ارتباط آن با املاک موجود مجاور، با دقت و وجدان در نظر گرفته شده است. ساختمان دارای خطوط سقف ساده ای خواهد بود که توسط شخصیت گسترده تر موجود Hackney Wick مشخص شده است، جایی که به طور کلی فرم های سقف جدایی ناپذیر از فرم کلی ساخته شده است.

قوس‌های میخانه همسایه ارجاع داده شده و به یک موتیف تکراری تغییر کاربری داده می‌شوند که عمق و تسکین نوارهای پیش ساخته و فلزکاری را در سراسر طرح فراهم می‌کند.

راه پله خارجی که دسترسی به دوبلکس فوقانی را فراهم می کند، به طور کامل بیرونی شده و در نمای ساختمان گنجانده شده است تا ردپای موجود را به حداکثر برساند، و این به عنوان بخشی از ویژگی ساختمان گنجانده شده و “جشن” می شود.

محل هاکنی ویک، لندن، بریتانیا
مقامات محلی شرکت توسعه میراث لندن (LLDC)
نوع پروژه مسکن نوساز
مشتری Caswell & Dainow
معمار معماران نواک هیلس
مشاور برنامه ریزی سبز غربی
مشاور سیلاب و زهکشی EAS
مشاور انرژی طرفدار پایداری
نور خورشید، نور روز، حقوق مشاور نور شردرز بگ
پیمانکار اصلی تایید شدن
تاریخ مناقصه تایید شدن
از تاریخ سایت شروع کنید پایان پیش بینی شده سال 2023
مساحت ناخالص طبقه داخلی متر مربع 143 متر مربع
فرم قرارداد و/یا تدارکات تایید شدن
CO سالانه2 انتشارات 20.4 کیلوگرم CO2/m²، 57 درصد کاهش در C02 انتشار گازهای گلخانه ای بیش از مقررات بخش L 2013 (بیش از هدف کاهش 35 درصدی طرح لندن) از طریق طراحی پارچه ساختمان و همچنین پمپ های حرارتی منبع هوای محصور شده از نظر صوتی به دست آمد.
هزینه کل محرمانه



منبع

انتظار می‌رود که کار در محل اواخر سال جاری آغاز شود.

از نظر بصری، طراحی نمای نمای نمای نمایانگر انتزاعی معاصر از گونه‌شناسی «ویلا» آشنای لندن است، مانند نمونه‌هایی که در اطراف پارک ویکتوریا قرار دارند، که با مقیاس و موقعیت ساختمان پیشنهادی مناسب است.

بام های سبز در سراسر این طرح با کاشت های اضافی که حریم خصوصی و قابلیت دفاع را فراهم می کنند، و همچنین کاشت در تمام طول سال و فرصت هایی برای تنوع زیستی گنجانده می شود. ما در نظر گرفتیم که ساختمان پیشنهادی یک شکاف بصری را نسبت به میخانه قبلی همسایه که به صورت محلی فهرست شده است، حفظ کند. ردپای کوچک سایت و نزدیکی ساختمان‌های موجود در اطراف نیز هر دو یک چالش بودند، با پنجره‌های متعددی که مستقیماً رو به سایت موضوع بود.

ارتفاع عقب در پاسخ به مرز سایت پخ می زند، که هم این و هم ارتفاع جانبی بر اساس اصل “ساختمان به عنوان لبه” بنا شده است، با محل زندگی برای حفظ حریم خصوصی و قابل دفاع.

ما توسعه این سایت را به عنوان فرصتی برای تجسم مجدد یک سایت خالی موجود دیدیم که در حال حاضر از محیط اطراف خود می کاهد، و در عوض به طور مثبت محیط را از طریق ارائه یک ساختمان مسکونی جدید با کیفیت بالا که از طراحی خوب دفاع می کند، بهبود بخشد.

این پیشنهاد به‌عنوان سه حجم در نظر گرفته می‌شود که در ارتفاع آبشاری می‌کنند و از ساختمان‌های مجاور دور می‌شوند تا تأثیر و منظره را مدیریت کنند. ویژگی و قابلیت استفاده از نمای ساختمان از طریق یک توالی ورودی جذاب برجسته می شود. این امر به هر دو خانه اجازه می دهد تا به جای دسترسی مشترک از یک هسته معمولی، ورودی خصوصی خود را مستقیماً از خیابان داشته باشند و به ساکنان احساس مالکیت بیشتری می دهد.

این طرح دو واحد مسکونی را ارائه می دهد: یک جنبه دوتایی و یک جنبه سه گانه، با دسترسی مستقیم به فضاهای سخاوتمندانه خصوصی خارجی تراس که از حداقل اندازه ها بیشتر است.

توسعه مکان‌های شهری کوچک برای ارائه مسکن با کیفیت خوب برای لندن و بریتانیا برای تامین نیازهای فعلی و آتی مسکن ضروری است.

این عمل می گوید که طرح بدون خودرو برای بهبود بخش L 2013 مقررات ساختمان CO طراحی شده است.2 انتشار گازهای گلخانه ای از طریق طراحی پارچه و کارایی خدمات ساختمان و همچنین استفاده از پمپ حرارتی منبع هوا. این اقدامات با هم باعث کاهش CO می شود2 انتشار 57 درصد نسبت به قسمت L 2013
این استودیو ادعا می کند که مقررات.

ساختمان پیشنهادی به مساحت 143 متر مربع در کنار یک میخانه سابق که در فهرست محلی قرار دارد، در کنار جاده ویک، دارای یک آپارتمان یک خوابه در طبقه همکف است که در زیر یک آپارتمان دوبلکس سه خوابه در طبقات اول و دوم قرار دارد.

منبع: Novak Hiles Architects

منبع: Novak Hiles Architects

بخش

ما چالش‌های چنین «سایت‌های کوچک» را نه منفی، بلکه مثبت می‌بینیم، که فرصتی برای خلاقیت و استعداد طراحی، و همچنین فرصتی برای توسعه خانه‌ها و فضاهای منحصربه‌فرد و با شخصیت برای لندن فراهم می‌کند که از استانداردهای زندگی با کیفیت بالا حمایت می‌کنند. ما به طراحی فضاهایی می بالیم که خودمان دوست داریم در آن زندگی کنیم یا در آن کار کنیم.

ارتفاع جلو

دیدگاه معماران – کارلا نواک و آدام هیلز، کارگردانان نواک هیلس

سه حجم در ارتفاع آبشاری می‌کنند و از ساختمان‌های مجاور فاصله می‌گیرند

پنجره های سخاوتمندانه از کف تا سقف برای ایجاد تعادل و ترکیب نماها و تامین نور طبیعی قابل توجهی در داخل چیده شده اند. این ساختمان در درجه اول از آجرکاری کم رنگ مستحکم با عناصر پیش ساخته تشکیل شده است تا ظاهری محکم داشته باشد و برای چندین دهه دوام داشته باشد.

این مرکز روی طرح دو خانه در شرق لندن با توسعه‌دهنده نوظهور Caswell&Dainow که در کار با “باغ‌های موجود، گاراژها، محوطه‌های پشت‌زمینی، ساختمان‌های بیرونی، فضاهای متروکه و هر چیزی در بین آن‌ها” تخصص دارد، همکاری می‌کند.

تحریریه اخبار معماری آریانا