طراحی ساختمان اداری کارخانه عمران مدرن | arianarchitects

توصیه میشود برای آقایان و خانمها در فضای مجزا در جوار یکدیگر پیش بینی شده و بهتر است این فضا نزدیک وضوخانه باشد. ارتباط دیگر یک بنا در شهر از جنس رزولوشن بصری است که گاهی باید از عناصر بصری شهر کم کرد تا حداقل نقشی در آرام کردن شهر داشت. از این لحاظ بنا سعی در یکپارچه شدن بصری با ساختمان های شریف داشته و همچنین تلاشی شده تا یک کالبد یکپارچه شکل گیرد که عناصر مختلف بصری در آن حذف شده باشد.

  • پارکینگپارکینگ یکی از مهم ترین فضاهایی است که باید در اصول معماری ساختمان اداری به آن توجه شود.
  • مراکز پزشکی، شامل فضاهایی برای مشاوره های پزشکی، دندان پزشکی و …..
  • فضای لابی به نوعی زیرمجموعه فضاهای مشاع در نظر گرفته می شود، اما به دلیل اهمیتی که در طراحی دارد به صورت جداگانه آن را مورد بررسی قرار می دهیم.
  • فضایی که درآن بین کار و تفریح تعادل برقرار شده است، نتیجه ی تفکیک فضایی بین فضاهای متنوع یاد شده است.

طراحی و بازسازی ساختمان اداری شما رابطه مستقیم به روحیه کارمندان شما دارد. ساختمان های اداری را نمی توان با کمترین هزینه طراحی کرد از طرفی صرف هزینه ی بسیار بالا نیز در طراحی نمای ساختمان اداری معقول نمی باشد. در پاره ای از موارد کارفرمایان توان پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نما را ندارد و یا تمایلی به این موضوع ندارند. بنابراین بسیار مهم است که در نمای ساختمان اداری از متریالی استفاده شود که قابل شستشو بوده و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.

ایده‌های خلاقانه در طراحی نمای اداری

پنجره های قدی با ارتفاع چند متر، ترکیب گیاهان مختلف، تبدیل هارمونیک اشکال چند وجهی با سطوح منحنی به یکدیگر، استفاده از همه ی این المان های طبیعی، فضایی مطلوب را به وجود آورده است. استفاده از این المان های طبیعی منجر به ایجاد فضایی مناسب برای خلق ایده های جدید می باشد و این دقیقا فضایی متناسب با نیازهای استفاده کنندگان است، فضایی آزاد و کارآمد. از ما به شما نصیحت که هیچ گاه طراحی نمای مناسب ساختمان اداری خود را فراموش نکنید و آن را به دست هر کسی نسپارید. شاید شما هم شنیده باشید که یک ساختمان اداری بدون طراحی نمایی را اجرا کرده و برحسب اتفاق نمای زیبایی هم ار آب درآمده است. همان‌طور که می دانید از اوایل ظهور کسب و کارهای سازمان یافته در سراسر دنیا ساختمان‌هایی با عنوان ساختمان اداری ساخته شده تا این کسب و کارها بتوانند به راحتی فعالیت داشته باشند. با توجه به فریم های گسترده در ضلع جنوبی واحدهای اداری و توجه به شدت نفوذ نور خورشید به واحدها ، سعی شد از صفحات آلومینیومی مقطعی برای تنظیم نور و ایجاد سایه استفاده شود.

طراحی ساختمان اداری ولیعصر در تهران

مجله خبری معماری آریانا اداری شرایط متفاوت دارند که بستگی به نوع فعالیت آنها دارد. مثلا تجار و روزنامه نگاران معمولا در محیطهای پر سر و صدا کار می کنند ولی بسیاری از کارهای اداری نیاز به حداکثر آرامش دارد. ایده ارتباط یک ساختمان آن هم از جنس دانش بنیان با شهر موضوعی بود که فقط به جداره نمی توانست خلاصه شود این پروژه با توجه به آنکه دو خیابان در مجاورت آن قرار دارد.

طراحی جالب فضای سبزدر پشت بام یک پارکینگ معمولی

طراحی دفتر اداری TZ در منطقه ای تازه تاسیس شده در محله “تانگژو” شهر پکن قرار گرفته است. امروزه کارخانه های قدیمی و متروکه در پکن، چیزی حدود 40 هزار متر مربع را اشغال کرده اند. لذا این پروژه اولین گام تبدیل محیط صنعتی به محیط اداری و تجاری می باشد. دفتر اداری TZ پروژه جامع با عرصه های اداری، رستوران، سالن نمایش، کافی نت و فضای باز برای برگزاری همایش می باشد. اما همیشه آنطور نیست که بازسازی ساختمان اداری نیاز به زمان زیادی داشته باشد. متخصصین بازسازی شرکت بازسازی پرگاس از شرایط حساس شرکت ها مطلع هستند و خوب می‌دانند زمان برای آنها مانند طلا ارزشمند است.

http://barbarinemoone.irتحریریه اخبار معماری آریانا