طراحی داخلی ساختمان اداری FNJI ، چین مهندسین مشاور دکتر سرور و همکاران | arianarchitects

© تمام حقوق سایت برای مجله خبری معماری آریانا ساختمان سازی و بازسازی محفوظ می باشد. توجه به عملکرد های ضروری فضاها از جمله نکاتی است که باید حتما به آن توجه نمود. به عنوان مثال اگر در حال طراحی اتاق جلسات هستید حتما به آکوستیک بودن آن و راحت بودن صندلی ها و مبلمان توجه داشته باشید.

متریال و مصالح مورد استفاده در بازسازی ساختمان اداری چیست؟

یک ساختمان سبز و پایدار با محاسبات دقیق و کاهشی که در مصرف انرژی موجب می شود. اهمیت وجود خود را نه فقط برای یک ساختمان مسکونی بلکه در کاربری های دیگر نیز مانند یک ساختمان اداری نشان داده است. ساختمان اداری غرب چهار توسط دفتر معماری BKLS مبتنی بر معماری مونیخی با متر مربع متشکل از دفتر و مناطق خرده فروشی جدید طراحی شده است.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی انواع متریال در نمای ترکیبی را مطالعه فرمایید. معماری ماکت تاریخ است و بیانگر احوال انسان هایی که در آن زیست می کنند. امروزه معماری جهان در مسیر معمارانه خویش گام بر می دارد و در پی فردایی بهتر می تازد.

  • ایده به وجود آمدن شرکت های دانش بنیان در حوزه نزدیک دانشگاه شریف ( تحت عنوان ناحیه نوآوری شریف ) برای تبدیل منطقه به منطقه ای فناور محور بود تا شاید بتواند بخشی از مهاجرت دانشجویان نخبه کشور را کم نماید.
  • زمانی که به گرمای بیشتری نیاز است، این مقدار گرما کافی نبوده و نیاز به پمپاژ گرما به فضاها ضروری است.
  • وجود فضای سبز در اطراف یک ساختمان اداری می تواند ایده خوبی باشد.
  • طراحی نما با آجر، نمایانگر سازمانی ساده و قدیمی است، نمای کلاسیک، بیانگر شرکتی پرقدرت و سنتی و نمای اداری مدرن، نشان‌دهنده سازمانی با محیطی مدرن و پویا است.
پارتیشن ها وزن سبکی دارند و می توان آن ها را به راحتی در محیط نیز نصب نمود. لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. بازسازی‌های کلی‌تر، نیاز به تخلیه ساحتمان دارن و طبیهتاً پروژه‌های زمان‌برتری هستن. و در نهایت، با چیدمان نهایی و تمیزکاری، بازسازی رو به پایان برسونین. در این مرحله ارتباط کلی فضاها با یکدیگر و دسترسی های عمودی و افقی بین آن ها مشخص می شود. نوع دسترسی ها، اولویت بندی ها و تعداد و جایگیری باکس های ارتباط عمودی در پلان در این مرحله مشخص می گردد.

طراحی ساختمان اداری ولیعصر در تهران

هرچند در یک ساختمان اداری لزوما تمامی واحدها یک اندازه نیستند و می توان در طراحی پلان ساختمان اداری، واحدهای آن را در سایزهای مختلفی طراحی کرد تا نیازهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به یک اندازه برطرف کند. اما این مساله نباید موجب شود یکی از واحدهای ساختمان اداری خیلی کوچک بوده یا نیازهای اولیه آن از جمله نور طبیعی یا پنجره کافی و تهویه مناسب برطرف نشود. بنابراین مهم است که به تعداد کارمندانی که در یک دفتر کار مشغول به کار می شوند، فضایی که به صورت استاندارد به خود اختصاص می دهند و نیازهای اولیه آن ها توجه کرد تا بتوان به خوبی چه پلان اداری کوچک چه یک نقشه ساختمانی بزرگ طراحی کرد. با توجه به اینکه نیازهای سلایق مختلف در طراحی دکوراسیون فضای اداری متفاوت است، بهتر است پلان فضای اداری طوری طراحی شود که بتوان در آینده در آن تغییراتی اعمال کرد.

http://barbarinemoone.ir