شایان سازه | arianarchitects

انسان حتي يک گام فراتر گذاشت تا بخش تکراري و خسته کننده انديشيدن را نيز به ماشين هاي اطلاعاتي بسپارد! به اين ترتيب اگر روزگاري بهار چرخ دنده ها بود، اين سال ها را مي توان بهار نرم افزارها ناميد. طراحی و تولید انواع مخازن ذخیره مواد، پکیج های تزریق مواد شیمیایی و تاسیسات حرارت مرکزی به صورت استاندارد و بومی شده در این شرکت توسط متخصصین و مهندسین با تجربه انجام شده و کیفیت محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش تضمین می شوند. تیم فنی آب سازه متشکل از تکنسین های تخصصی و طراحان سیستم، در تمامی مراحل با ارائه آموزش های بهره برداری و همچنین تدوین دستورالعمل های نگهداری، در کنار شما قرار دارد. شرکت شایان سازه از سال ۱۳۷۸ شروع به فعالیت خود کرده است و با داشتن بیش از ۲۰ سال تجربه در کلیه ی شاخه های مهندسی عمران و معماری مفتخر به ارائه خدمات مربوط میباشد.

انتخاب سردبیر

تا در این مسیر علاوه بر حفظ منافع سازنده کیفیتی بالا را شاهد باشید. تیم معماری شایان سازی متشکل از طراحان حرفه ای از سال ۱۳۹۰ تاسیس و اقدام به طراحی و اجرا نموده است. الگوی گنبد کیویت شامل یک سری مثلث های تقسیم شده در امتداد جهت محیطی است که دارای یک راس مشترک در تاج گنبد هستند. شکل زیر شماتیک این سه نوع الگوی سازه های فضایی گنبدی شکل را نشان می دهد. طراحی سازه از ۳ مرحله اصلی شامل برنامه ریزی، طراحی و ساخت عبور می کند. شرکت اشکو سازه گستر تمامی پروژه های خود را به مدت یکسال پس از تحویل قطعی پروژه گارانتی نموده وهمچنین امکان ارائه گارانتی 10 ساله با همکاری شرکت بیمه ایران در قبال هزینه ای بسیار ناچیز، وجود دارد که این امر آسودگي خيال كارفرمايان محترم را تضمين مي نمايد.

فرایند طراحی و آماده‌سازی و نصب سازه های صنعتی چگونه است؟

1- مرحله برنامه ریزی در طراحی انواع سازه شامل بررسی مواردی است که الزامات و تجهیزات مورد نیاز و همچنین عوامل موثر بر طراحی را شامل می شود. در مرحله برنامه ریزی دقیقاً مشخص می شود که ابعاد سازه، طرح اولیه و شکل نهایی پروژه به چه صورت خواهد بود. در مراحل برنامه ریزی قبل از طراحی سازه، مهندسان، راهکارهای احتمالی و همچنین راهکارهای جایگزین را پیشنهاد می‌دهند این مسائل با توجه به ساختار اصلی سازه معرفی می شود. ال اس اف مخفف Lightweight Steel Frame به معنای قالب فولادی سبک است که یکی از انواع سازه ساختمانی به حساب می‌آید. این سازه ساختمانی به صورت پیش‌ساخته است که در کارخانه ساخته شده و به محل نصب فرستاده می‌شوند؛ سپس بر اساس نقشه از پیش مشخص شده، این اجزا به هم متصل می‌شوند. پی مهمترین قسمت ساختمان است و تمامی بارهای وارده از سازه به پی منتقل می شود بنابراین باید مقام سازی پی ساختمان درست انجام شود.

به این ترتیب، مجله خبری معماری آریانا سازه، غیر استاندارد محسوب می شوند و پیامدهای جدی را در مواجه شدن با حوادث در پی خواهد داشت. بسیاری از کارشناسان، یکی از دلایل توسعه سریع کشورهای نوظهور و توسعه‌یافته را استفاده از سازه‌های صنعتی پیش‌ساخته فولادی در پروژه های زیرساخت صنعتی، تجاری، درمانی و مسکونی این کشورها می‌دانند. عموماً اسکلت فلزی سنگین در کارخانه‌ها به‌ویژه در کارگاه‌های تولیدی کاربرد دارد. معمولاً جرثقیل‌های سقفی متوسط و بزرگ در کارگاه‌های سازه‌های فولادی سنگین با ظرفیت ده‌ها تن تا صدها تن وجود دارد. اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی داشته باشیم می توانیم به شما بگوییم که حتی فعالیت و بازار کار مهندسی سازه برای مهندسین در کشور ایران بسیار وسیع می باشد چرا که شهر ها در حال پیشرفت می باشند و برای داشتن بناهای مقاوم ، به مهندسین سازه مجرب نیاز فراوانی وجود دارد. در گرایش سازه ، مهندسین سعی می کنند تا ابتدا تمام اطلاعات و ویژگی های سازه زمین و محل مورد نظر را بررسی کرده و سپس با توجه به نوع و ویژگی های ساختمان و یا حتی پروژه غیر ساختمانی ، میزان بار و انرژی را به یک سازه و تکیه گاه ایمن انتقال دهند.

  • تحمل وزن سازه بر روی پایه های اصلی عامل مهمی است که در طراحی به آن پرداخته می شود.
  • مهندسین مجموعه پارسه سازه با تجربه کاری بالا و نمونه کار های قدرتمند در کنار شما هستند.
  • برج ایفل یکی از هنرمندان ترین و علمی ترین سازه هایی می باشد که برای ساخت آن زحمات بسیاری کشیده شده است.
  • این سازه ساختمانی به صورت پیش‌ساخته است که در کارخانه ساخته شده و به محل نصب فرستاده می‌شوند؛ سپس بر اساس نقشه از پیش مشخص شده، این اجزا به هم متصل می‌شوند.
  • تفاوت ساختار با سازه در آن است که ساختار یک فرم طبیعی دارد و می بایست کشف یا مشاهده گردد؛ حال آنکه سازه دارای طراحی انسانی و مخلوق دست بشر است.

سطوح فری فرم برخلاف سطوح معمولی مانند صفحات، استوانه ها و سطوح مخروطی ابعاد شعاعی مشخصی ندارند. از آنها برای توصیف فرم هایی مانند پره های توربین، بدنه ماشین و بدنه قایق استفاده می شود. سطوح شکل آزاد که در ابتدا برای صنایع خودروسازی و هوافضا توسعه یافته بود، اکنون در همه زمینه های طراحی مهندسی از محصولات کالاهای مصرفی گرفته تا کشتی ها و همچنین در معماری به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه اکثر سیستمها از ریاضیات B-spline منطقی غیر یکنواخت برای توصیف فرمهای سطحی استفاده می کنند.

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا