شرکت جم سازه شرق عمران و آبادانی | arianarchitects

در دیگر علوم همانند مهندسی هوافضا، بعضاً انتقال بار مطرح نیست. بلکه جذب صحیح انرژی در مجموعه سازه و حفظ یکپارچگی آن مطرح است. این عملکرد در سازه کشتی در صنایع کشتی‌سازی نیز از اهداف طراحی است. حفظ یکپارچگی ساختار کشتی در آب و یک ماهواره در فضا موجب ایجاد نگاهی سازه‌ای به ساختار این ماشین‌ها می‌گردد.

http://barbarinemoone.ir

در این راستا زمینی به مساحت 69 هكتار واقع در كیلومجله خبری معماری آریانا 9 آزاد راه ساوه – تهران در محدوده داخل مجتمع صنعتی صفا جهت احداث این شركت تخصیص داده شده است و هم اکنون کارخانه تولید سازه های فولادی این شرکت با مساحت 40،000 متر مربع سالن های سرپوشیده تولید و انبارهای روباز، در حال بهره برداری است. هدف این شرکت تولید سالیانه تن و جذب حدود 400 نفر نیروی مستقیم می باشد. انتخاب نوع مصالح ساختمانی بر کیفیت و روند پروژه تاثیر می گذارد. از مصالح پایه گرفته تا تقویت دیوار، ما به 5 مصالح برتر موجود برای پروژه شما و مزایای آنها نگاهی خواهیم انداخت. یک مهندس یا پیمانکار با تجربه می داند که انتخاب مصالح ساختمانی مناسب به معنای افزایش عمر و استحکام سازه است. برای اجرای این سازه، پی و فونداسیون اجرا می‌شود؛ (همان‌طور که گفتیم، به سازه ای که برای تحمل بارهای سازه ای و توزیع بارها روی زمین ساخته می‌شود، پی می‌گویند.) سپس دیوارها نصب می‌شوند و بعد سقف اجرا شده و پوشش‌های داخلی و خارجی را با مصالح مختلف انجام می‌دهند.

تمام تجهیزات، ماشین آلات، مواد اولیه و نیروی کار فراهم می شود و مراحل اجرای پروژه آغاز می گردد. مهندسین ناظر بر تمام مراحل ساخت به طور دوره ای و روزانه نظارت دارند. در این قسمت، تحلیل چالش ها، مشکلات و ارائه راهکارها بر عهده تیم ناظر قرار می گیرد. پس از عقد قرارداد و پیش ازتولید، سازه مورد نظر توسط واحد طراحی سازه شرکت، در نرم افزار SAP مدل شده و مطابق با آیین نامه های کشور بارگذاری می شود، سپس دفترچه محاسباتی، نقشه های شاپ و فایل مدلینگ جهت ارئه به مراجع ذیربط (نظام مهندسی، شهرداری، دهیاری …) تقدیم کارفرما می گردد.

مقاوم سازی سقف ها  و مقاوم سازی اجزای سازه ای

پس در واقع هزینه‌ای که شما پرداخت کرده‌اید، در روز حادثه، به شما بازگشت داده‌می‌شود. طراحی سازه‌های پیچیده در علوم مختلف، عموماً با کمک مهندسی سازه انجام می‌پذیرد. از اصطلاح سازه یا ساختار در علوم گوناگون مانند مهندسی سازه ،مهندسی مکانیک، مهندسی خودرو، مهندسی شیمی، زیست‌شناسی، ژنتیک، هوا فضا، اطلاعات رایانه‌ای، علوم فراساحل همانند کشتی‌سازی استفاده می‌شود. مهندسین مجموعه پارسه سازه با تجربه کاری بالا و نمونه کار های قدرتمند در کنار شما هستند.

سازه

همچنین TStéphane de Chateau در فرانسه سیستم SDC سه جهته ، سیستم Unibat و Pyramitec را اختراع کرد. در نهایت باکمینستر فولر در سال 1961 اختراع خرپای هشت ضلعی را ثبت اختراع کرد. درب فلزی پایون افتخار دارد که در حوزه تولید درب و حفاظ فلزی خدمات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می کند. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان و کادر مجرب متشکل از طراحان و معماران و مهندسین فنی توانسته است لطافت طرح های زیبا را با سختی آهن تلفیق نماید. اگر طراحی سازه برای بناهایی پیشنهاد شود که شکل ظاهری آن به صورت طرح های مدرن و غیر متعارف می باشد، محاسبات باید دقیق تر بوده و مواد ساختمانی از استحکام بالا برخوردار باشند.

  • از فولاد سبک با مقطع H شکل (جوش داده شده یا نورد شده) برای ساخت چهارچوب گرید (شبکه) فولادی و از پرلین فولادی نوع C و نوع Z شکل به‌عنوان جداره و تیرهای دیوار استفاده می‌کنند.
  • سقف وافل سقف وافل یکی از سازه های تازه و جدید می ‌باشد که د…
  • استحکام و سختی سازه تا شو از پیکربندی، ضخامت و ابعاد عناصر تشکیل دهنده آن ناشی می شود.
  • همچنین از دیگر مزایای اسکلت فلزی می‌توان به قابلیت استفاده در ارتفاعات اشاره کرد.
تحریریه اخبار معماری آریانا