افزایش، تنوع و استخدام استراتژیک برای رشد

تحقیق یکی دیگر از راه های موثر برای تقویت رشد است. فلچر پریست چندین حوزه را عمیقاً مورد تحقیق قرار داده است، از جمله بخش‌های جدیدی مانند علوم زیستی و انتشار یافته‌ها در سراسر این عمل. جوشی می‌گوید به این ترتیب می‌تواند به مشتریان جدید نشان دهد که واقعاً با بخش خود درگیر هستند.

او توصیه می‌کند: «به بخش‌هایی که در آن هستید نگاه کنید و مطمئن شوید که در بخش‌های مناسبی هستید و اگر نه، سعی کنید در آن‌ها حرکت کنید».

هاسل همچنین به دنبال تنوع بیشتر فراتر از پروژه های آموزش عالی خود در بریتانیا است و «طراحان تجربه کاربری»، تحلیلگران داده و محققان شهری را برای ارائه اطلاعات مبتنی بر شواهد برای این کار استخدام کرده است.

او می افزاید که فرآیند استخدام نیز باید از قبل به خوبی به کارکنان اطلاع داده شود تا آنها بفهمند که استخدام جدید چگونه به کسب و کار ارزش افزوده می دهد و با انجام این کار، عمل را انعطاف پذیرتر می کند. آوردن یک شخص بسیار بزرگ است. همه باید صدای خود را داشته باشند، او می‌گوید که این روند ممکن است تا سه ماه طول بکشد.

حمایت شده توسط



منبع

گلبولاده می‌گوید این می‌تواند یک عمل متعادل کننده ظریف باشد. او می‌گوید: «ما باید روی برخی از اعضای جوان‌تر کارکنان سرمایه‌گذاری کنیم، اما همچنین آماده سرمایه‌گذاری بر روی تجربه، روی افرادی باشیم که می‌توانند به سرعت عمل کنند و از آنچه ما برای رسیدن به سطح بعدی نیاز داریم حمایت کنند.»

زمانی که به دنبال رشد در بخش‌ها یا مناطق جدید هستید، شیوه‌ها به احتمال زیاد استخدام‌های استراتژیک را ایجاد می‌کنند. این می تواند مزایایی فراتر از دانش تخصصی داشته باشد.

لوسی کیهیل

منبع: فیل ویدون

در لندن، طرح دوبرابر کردن اندازه دفتر با سرمایه گذاری در آن به عنوان یک مرکز استراتژیک برای کل تجارت است. کیفیت طراحی در بریتانیا همچنان استثنایی است. ما می‌خواهیم لندن را رشد دهیم تا استعدادها را تربیت کنیم و آن‌ها را در سطح جهانی گسترش دهیم گیتسام.

از آنجایی که ما با سرعت رشد کرده ایم، شکاف هایی وجود داشت. بیلیس می‌گوید که لزوماً با برنده شدن کار انجام نمی‌شود، بلکه بیشتر در مورد اجرای آن کار یا جنبه عملیاتی کسب‌وکار است، و اضافه می‌کند که درک این نکته مهم است که «شما چیزهایی را که نمی‌دانید نمی‌دانید». و بنابراین آماده باشید تا افراد خارجی را وارد کنید تا بتوانید روی چیزی که در آن مهارت دارید تمرکز کنید.

با این حال، طبق گفته لوسی کیهیل، مدیر مشاغل Bespoke، استخدام خارجی باید به روشی درست انجام شود تا هم اطمینان حاصل شود که افراد استخدام شده با فرهنگ شرکت تناسب خوبی دارند و هم اینکه کارکنان را جذب می کنند.

باکلی گری یومن دو دفتر دیگر را به دلایل بسیار متفاوت افتتاح کرد. دفتر بریستول آن با جابجایی یکی از بهترین معمارانش که در غیر این صورت این کار را ترک می کرد، تسریع شد. به 20 نفر افزایش یافته است و برنده کار در مناطق دیگر است. در همین حال، دفتر تازه افتتاح شده BGY در مادرید، آن را قادر ساخت تا بر اساس کارهای قبلی در اسپانیا کار کند و از بازگشت کارکنان اسپانیایی پس از برگزیت که مایل به بازگشت هستند، بهره ببرد.

وقتی ری می‌گوید: «ما فرصت‌هایی را می‌بینیم که این گونه‌شناسی‌ها گرد هم می‌آیند. به عنوان مثال، Conran در حال حاضر در مهمان‌نوازی داخلی و معماری مسکونی و نقشه‌برداری اصلی فعال است و در حال بررسی چگونگی «پیوستن به نقطه‌ها» برای انجام بیشتر معماری اوقات فراغت و فضای داخلی بیشتر مسکونی است.

منبع: فیل ویدون

او می‌گوید: «ما سعی کرده‌ایم افراد را در سطوح بسیار ارشد بیاوریم، اما در حال حاضر ترجیح می‌دهیم از درون رشد کنیم،» و اضافه کرد که Conran ممکن است به دنبال جذب متخصصان بیشتری در سطح بعدی باشد.

گیتسام هاسل علاوه بر استفاده از افراد غیرمجری برای کمک به مسائل روزمره، طرفدار استفاده از «متفکران واقعی» از دیگر رشته‌های کار مانند تولیدکنندگان خلاق، انسان‌شناسان، دانشمندان، اقتصاددانان و کسانی است که در حوزه فین‌تک فعالیت می‌کنند. .

الیور بیلیس، مدیر عامل، باکلی گری یومن | جیمی بنت، مدیر عامل، مشاغل سفارشی | لوسی کیهیل، مدیر، مشاغل سفارشی | لانره گلبولاده، یکی از بنیانگذاران، استودیوی طراحی Gbolade | جولیان گیتسام، مدیر، هاسل | دیپا جوشی، شریک، معماران پریست فلچر | اندرو تیت، مدیر موسس، TateHindle | ویکتوریا وقتی ری، شریک، Conran و همکاران | صندلی: امیلی بوث، سردبیر مجله معماران

به گفته گیتسام، اگر تمرین واقعاً در مورد سرمایه گذاری مطمئن باشد – و اعصاب خود را از دست ندهد، کمک می کند. اما این به افراد استخدام شده نیز بستگی دارد تا افراد را وادار به خرید در قرار ملاقات خود کنند. شما در حال استخدام یک فرد استراتژیک هستید. بنت می‌گوید این وظیفه آن‌ها است که مردم را نیز به خرید آنها وادار کنند.

ما در دو تا از بهترین بازارها هستیم. بنابراین بهترین فرصت این است که آن بازارها را به حداکثر برسانیم، نه اینکه لزوماً به بازارهای دیگر برویم.

منبع: فیل ویدون

منبع: فیل ویدون

او می گوید: «آنها می توانند ببینند که شما چیزی را روی میز می آورید.

راه دیگر رشد، به حداکثر رساندن هم افزایی بین بخش های موجود است. برای Conran و Partners، این به معنای کاوش پتانسیل متقاطع بین کار تاسیس شده آن برای «زندگی، کار و بازی» است.

اندرو تیت، مدیر مؤسس TateHindle می‌گوید، در حالی که این عمل تمایل دارد «به‌آرامی» به بخش‌های جدید حرکت کند، اما عموماً بر آنچه که با عمیق‌تر شدن در بازارهای موفق مسکونی و مرکز کار لندن انجام می‌دهد، تمرکز می‌کند و یا با دنبال کردن افراد رشد می‌کند. یا پروژه ها

اندرو تیت

منبع: فیل ویدون

الیور بیلیس

در حالی که این عمل سعی می‌کند مبتنی بر شواهد باشد، عنصری از ریسک‌پذیری نیز وجود دارد که با روحیه کارآفرینی همراه است. بیلیس می گوید که این جسارت باید پذیرفته شود. به خود فشار بیاورید و ریسک کنید. او می گوید، این زندگی را جالب تر می کند.

پانل

همه اینها غذای فراوانی برای فکر کردن به شرکت کنندگان میزگرد ارائه کرد، که از شیوه های جوان و کوچک مشتاق گسترش تا شیوه های قدیمی که شبکه های بین المللی دفاتر را ایجاد کرده اند، متغیر بودند. موضوع اصلی بحث این بود که آیا رشد از درون بهتر است یا از طریق استخدام های استراتژیک. هر دو به وضوح جایگاه خود را دارند – و اکثر شرکت کنندگان هر دو را امتحان کرده بودند، اغلب با نتایج متفاوت.

هنگامی که به صورت منطقه ای رشد می کند، رویکرد Conran این است که قبل از هدف قرار دادن آن مناطق، ابتدا بفهمد که چه مهارت هایی در حال حاضر دارد و سپس در کجای دیگر به طور خاص ارزش دارد. این منجر به افتتاح دفتر Conran در هنگ کنگ شد، جایی که قبلاً در آن کار پیدا می کرد.

جولیان گیتسام

او می‌گوید: «دیگر مدیرانی که برنده هستند، نیازی به نظارت بر فناوری اطلاعات یا منابع انسانی ندارند.

منبع: فیل ویدون

منبع: فیل ویدون

ویکتوریا وقتی ری

منبع: فیل ویدون

از صنایع دیگر می توان درس هایی آموخت: نحوه بازاریابی، فروش، ایجاد محصولات

منبع: فیل ویدون

باکلی گری یئومن، ایجاد روابط خود با مشتریان فعلی را به عنوان راهی برای «پیگداری» در بخش‌های جدید مفید دانسته است. Bayliss می‌گوید: «یکی از راه‌هایی که ما تنوع می‌دهیم این است که به آنچه که مشتریان قبلاً در مناطق دیگر انجام می‌دهند، نگاه می‌کنیم.

منبع: فیل ویدون

منبع: فیل ویدون

اولیور بیلیس، مدیر عامل باکلی گری یومن، که دارای 120 کارمند در سه دفتر است، می گوید: «رشد از درون فرهنگ کسب و کار را القا می کند، که برای هر کاری که ما انجام می دهیم اساسی است. با این وجود، این روش اخیراً استخدام های استراتژیک را برای تقویت روش های کاری و بهبود بخش عملیاتی کسب و کار ایجاد کرده است.

بهترین استراتژی برای رشد تمرین شما چیست؟ چگونه می توانید در بخش های جدید متنوع شوید و کارکنان مناسب برای موفقیت پیدا کنید؟ و شیوه ها چگونه می توانند از مشاوران متخصص خارجی برای افزایش کارایی و هدایت توسعه استفاده کنند؟

TateHindle دوست دارد روزها را با افراد کلیدی صنعت بگذراند در حالی که Fletcher Priest از مزایای داشتن یک مشاور خارجی برای ریاست جلسات بررسی مدیریت خود بهره می برد. در همین حال، استودیوی طراحی Gbolade در حال سرمایه گذاری بر روی یک مربی کسب و کار برای حمایت از تفکر استراتژیک خود است و به دنبال استفاده از سایر تخصص های خارجی است. Gboladé می گوید: «از صنایع دیگر می توان درس هایی آموخت: نحوه بازاریابی، فروش، ایجاد محصولات.

منبع: فیل ویدون

دیپا جوشی

جوشی همچنین قهرمان تنوع این تمرین است و معتقد است که تنوع می تواند به رشد کمک کند. وقتی نوبت به توسعه بخش‌های عملی ما می‌رسد، تنوع بخشیدن به نیروی کار بخش مهمی از انجام آن است.

شرکت کنندگان میزگرد انواع مختلفی از استراتژی های رشد را امتحان کرده بودند.

ویکتوریا اونری، شریک Conran and Partners، می‌گوید: «ما همیشه به دنبال این هستیم که ستاره‌های آینده چه کسانی ممکن است باشند، و اضافه می‌کند که Conran می‌خواهد اطمینان حاصل کند که مردم همیشه در این تمرین احساس می‌کنند در حال رشد هستند، نه رکود.

او می گوید: «آنها یک راه حل کم هزینه هستند. احتمالاً یک روز در ماه به آنها پول می دهید تا از رشد و توسعه حمایت کنند – یا هر چیزی که نیاز دارید.

«چگونگی وارد شدن فرد واقعاً مهم است. آیا این فرد قرار است کار فرهنگی کند؟ آنها می توانند درخشان ترین طراح باشند. اما اگر این درست نیست، باید هر پولی که می‌توانند بیاورند، کنار بروید.

اگر در حال انجام یک بخش یا بخش جدید هستید، استخدام در آن آسان تر است. مردم تهدید نمی شوند. جیمی بنت، مدیر امور شغلی Bespoke، می‌گوید: استخدام یک فرد جدید بسیار ساده‌تر از این است که بگوییم «این شخصی که از قبل داریم، رئیس شما خواهد شد».

استودیوی طراحی Gbolade، یک مرکز کوچک لندنی که به دنبال گسترش است، تلاش کرده است تا با اطمینان از اینکه اصول آن به عنوان یکی از بنیان‌گذاران، به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران، به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران، به طور مشابه تضمین می‌کند که اصول آن برای بررسی افق آزاد شده‌اند، بستر مناسبی برای رشد ایجاد کند. Lanré Gboladé می گوید. علاوه بر سرمایه گذاری در سیستم های عملیاتی عملی، این به معنای استخدام افراد با تجربه تر و همچنین توسعه کارکنان جوان تر است.

حضور این افراد روی میز واقعاً جالب است. آنها باید بتوانند به چالش کشیدن و پرسشگری بپردازند. او می گوید باید بپذیری که وظیفه آنها به چالش کشیدن شماست.

فرآیند استخدام باید به خوبی به کارکنان منتقل شود تا آنها بفهمند که استخدام جدید چگونه ارزش افزوده خواهد داشت

منبع: فیل ویدون

منبع: فیل ویدون

منبع: فیل ویدون

در حالی که استخدام خارجی برای نقش‌های استراتژیک کلیدی می‌تواند باعث ایجاد مشکل شود، استفاده از توصیه‌های متخصصان غیر اجرایی می‌تواند به رشد با مشکلات بالقوه کمتر کمک کند. کیهیل می‌گوید که اخیراً افراد غیرمجری بیشتری را انتخاب کرده است که این مزیت را دارند که «یک بدن کاملاً خنثی هستند که به نفع دیگران وارد می‌شوند».

او می افزاید که هاسل مشتاق است کارکنانی را که وفادار بوده اند حفظ کند و به آنها کمک کند تا رهبران و مدیران بعدی شوند. بخشی از این استراتژی کنفرانس سالانه در استرالیا برای 25 کارمند «نسل بعدی» از دفاتر آن در سراسر جهان است. او می گوید که این باعث می شود مردم احساس ارزشمندی کنند و فرصتی بزرگ برای افرادی است که جاه طلبی دارند تا رهبران بعدی این تمرین شوند.

به گفته جولیان گیتسام، مدیر مستقر در لندن، هاسل، یک اداره استرالیایی که شبکه‌ای از دفاتر را در سراسر جهان ایجاد کرده است، استخدام استراتژیک و ارتقای داخلی را با موفقیت‌های متفاوتی امتحان کرده است و “احتمالاً به سمت رشد از درون تغییر می‌کند”.

جیمی بنت

فلچر پریست که به‌طور سنتی برای طراحی محل کار شناخته می‌شود، بین تجربه رو به رشد طراحی شهری و کارش در توسعه‌های مسکونی، که شریک دیپا جوشی رهبری می‌کند، هم‌افزایی پیدا می‌کند. این عمل با استفاده از بخش‌های مختلف آن برای ایجاد پیشنهادی با کاربرد ترکیبی متنوع‌تر شده است. تقویت تیم فضای داخلی آن را قادر ساخته است که در تناسب داخلی نیز برنده شود، در حالی که قبلاً معماران آن ممکن بود فقط در پوسته و مرحله اصلی کار می کردند.

منبع: فیل ویدون

لانره گلبولاده

چندین روش در مورد مزایای پیشرفت کارکنان صحبت کردند که از پرورش استعدادهای خود به جای استخدام به دست می آید.

تحریریه اخبار معماری آریانا