دولت با کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌هایش «۱۲۲ میلیون پوند» در مالیات‌دهندگان صرفه‌جویی می‌کند

وی افزود: “ما در حال سبز کردن املاک خود هستیم و انتشار کربن را تا 35 درصد کاهش داده ایم، زیرا تا سال 2050 به سمت صفر خالص می رویم”.

شرکای تحویل در این کار شامل پیمانکار اصلی Portakabin و متخصص Passivhaus Tooley Foster Architects بودند.

با این حال، به طور کلی در سال 2021-2022 21 درصد ضایعات بیشتری در مقایسه با سطح پایه تولید کرد و هدف کاهش 15 درصدی خود را از دست داد.



منبع

این مرکز بهداشتی، اولین ساختمان Passivhaus با انرژی کارآمد برای NHS در انگلستان، دارای امتیاز EPC A 12، نزدیک به صفر خالص CO2 است و BREEAM Excellent را هدف قرار داده است.

بخشی از این کاهش‌های گازهای گلخانه‌ای شامل تلاش‌های دولت برای «کربن‌زدایی املاک» از طریق ساده‌سازی مصرف انرژی در 142965 دارایی ساخته شده‌اش است که مساحت کل آن 160 میلیون است. متر مربع و ارزش کل تخمینی 188.2 میلیارد پوند است.

استراتژی مالکیت دولت که در سال 2022 برای هدایت آینده منتشر شد وضعیت املاک گزارش ها، ایجاد یک املاک عمومی کوچکتر، بهتر و سبزتر را به عنوان یکی از سه مأموریت اصلی خود، به عنوان بخشی از تعهد قانونی الزام آور ژوئن 2019 برای بریتانیا برای دستیابی به انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050 تعیین کرده است.

این نشان داد که بین سال‌های 2021-2022، “35 درصد کاهش در انتشار در مقایسه با خط پایه 2017-18” وجود داشته است.

الکس بورگارت، افسر کابینه، با تقویت تعهد به «کارآمدتر کردن دولت در همه زمینه‌ها» گفت که این گزارش «نشان می‌دهد که املاک عمومی نقش خود را ایفا می‌کند».

تلاش‌های دولت برای کاهش انرژی شامل تغییر به منابع انرژی تجدیدپذیر برای گرمایش و برق ساختمان‌های دولتی، تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی بهره‌وری انرژی ساختمان‌هایش، اتخاذ روش‌های ساخت و ساز پایدارتر، و ارائه «آموزش سواد کربن» به همه کارکنان در سراسر ملک بوده است. تابع.

یک ساختمان 3.3 میلیون پوندی مراقبت های بهداشتی Passivhaus، مرکز بهداشت Foleshill در کاونتری، نمونه دیگری بود که در این گزارش ذکر شد. 619 در آگوست 2021 افتتاح شدمتر مربع مرکز بهداشتی برای 10000 بیمار به منظور به حداکثر رساندن نور طبیعی طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که ساختمان در تابستان خنک و در زمستان گرم است. این از 14 ماژول طراحی شده ویژه ساخته شده است که در طول سه روز مونتاژ شده است.

این مجموعه شامل ساختمان‌های متعلق به دولت مرکزی، به استثنای دارایی‌های مقامات محلی یا دارایی‌های عمومی گسترده‌تر است، اما اکنون به فهرستی غیر جامع از «دارایی‌های زیرساختی» – از جمله تعداد زیادی راه‌آهن پرسرعت دو و دارایی‌های ساخته شده- نیز گسترش یافته است.

پس انداز در یک نشان داده شد وضعیت املاک گزارشی که هفته گذشته (20 آوریل) منتشر شد، نشان می‌دهد که انتشار مستقیم ساختمان‌های دولتی در سال 2021-2022 نسبت به سال‌های 2017-2018 10 درصد کمتر بوده است.

مطالعات موردی شامل 12 میلیون پوند، 2700 پوند استمتر مربع ستاد دفاع در سال 2021 در پادگان ویتینگتون، استافوردشایر افتتاح شد، که هدف آن کاهش 50 درصدی انتشار کربن در مقایسه با ساخت سنتی به لطف ساختار مدولار، عایق با کیفیت بالا و فیلم خورشیدی بر روی پانل های شیشه ای 5500 متر مربعی است. و همچنین انرژی خود را از منابع انرژی تجدیدپذیر از جمله پنل های خورشیدی پشت بام تامین می کند.

دولت علاوه بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، مصرف آب خود را در سال های 22-2021 در مقایسه با سال های 18-2017 به میزان 10 درصد کاهش داد.

این گزارش که مقیاس، هزینه و استفاده از دارایی‌های فیزیکی املاک عمومی را مورد بررسی قرار می‌دهد، نشان می‌دهد که دولت از طریق اقداماتی مانند تغییر به منابع انرژی تجدیدپذیر، انتشار کلی گازهای گلخانه‌ای (GHGs) خود را بیش از یک سوم در همان دوره کاهش داده است.

تحریریه اخبار معماری آریانا