تیم برنده در مسابقه طراحی 715 هکتار شهر جدید اسکس نامگذاری شد


لاتیمر، بازوی توسعه گروه مسکن کلاریون، تیمی به رهبری هاورث تامپکینز، برنده جایزه RIBA استرلینگ، پس از پنج ماه جستجو برای یک برنامه ریز اصلی برای نظارت بر پروژه مرزهای 715 هکتاری Tendring-Colchester خود انتخاب کرده است.

این تمرین در کنار استاد برنامه ریزان سوئدی Kjellander Sjöberg، تمرین طراحی فضایی و منظر Periscope، شرکت معماری نوظهور Grounded Practice، مهندسان Arup و استودیوی طراحی احیاکننده مایکل پاولین Exploration Architecture کار می کند.

پیشنهاد هاورث تامپکینز قبل از ارسال از چهار تیم دیگر انتخاب شد که ترکیبی از نام‌های شناخته شده مانند Grimshaw، Lifschutz Davidson Sandilands، Mikhail Riches و Farrells با استعدادهای نوظهور از جمله Office S&M، Jas Bhalla و Gbolade Design Studio همکاری می‌کردند. .

انتظار می رود که جامعه باغ مرزی تندرینگ و کولچستر هزاران خانه جدید را در 20 سال آینده و همچنین فضای اشتغال، پارک کشوری جدید، گسترش پردیس دانشگاه اسکس، سیستم حمل و نقل سریع و فروشگاه ها، اوقات فراغت و جامعه ارائه دهد. امکانات

این خلاصه که توسط کولندر برای لاتیمر سازماندهی شد، خواستار یک «تیم برنامه‌ریزی جامع» شد تا چشم‌اندازی «پایدار و فراگیر» برای سایت در حاشیه شرقی کولچستر ارائه دهد.

تیم برنده به تعدادی از مشاوران منصوب شده توسط لاتیمر ملحق می شود تا از روند توسعه طرح جامع پشتیبانی کنند، به عنوان مثال: مشاوران برنامه ریزی Lichfield. خیابان چهارم به عنوان مشاوران بینایی مکان; RPS به عنوان مشاور هزینه؛ مهندسین Stantec; و متخصصان نامزدی افراد جوان مت + فیونا.

این مسابقه 30 ارسالی دریافت کرد که از «شرکت‌های معتبر با تجربه بین‌المللی و شیوه‌های طراحی کوچک‌تر» گرفته تا سازمان‌هایی که مناقصه کنسرسیوم‌ها را پیشنهاد می‌کردند.

هیأت داوری متخصص مسابقه شامل متیو تیلور، مشاور سیاست شهرهای باغبانی دولت، و جاناتان رز از Prior + Partners بود که در حال توسعه چارچوب سیاست و طرح جامع استراتژیک برای جامعه جدید بوده اند.

تیلور گفت که تیم برنده را «بسیار چشمگیر» توصیف کرد و افزود که این شیوه‌ها «ظرافت، نوآوری و تخصص را در تفکر آنها در مورد برنامه‌ریزی کلان پروژه برای ایجاد یک جامعه جدید واقعاً نمونه نشان داده است».

‘[The] تیم فوق‌العاده با کیفیت بالا که اکنون برای برنامه‌ریزی آن منصوب شده‌اند، باید به همه کسانی که در آینده جامعه سهم دارند این اطمینان را بدهد که به بهترین استانداردهای ممکن ارائه خواهد شد.

جوآنا ساترلند، کارگردان هاورث تامپکینز، می‌گوید: «طرح اصلی فرصتی را برای ما فراهم می‌کند تا بتوانیم بسیاری از رشته‌های کاری را که به آن علاقه داریم ترکیب کنیم – فکر کنیم که چگونه زندگی می‌کنیم، همکاری می‌کنیم، مبادله می‌کنیم و کار می‌کنیم با احترام و درک برای محیط طبیعی خود. .

در سال 2021 لاتیمر به عنوان شریک توسعه برای این پروژه در مقیاس بزرگ انتخاب شد که توسط سازنده خانه های محلی مرسی هومز، شورای شهر کولچستر، شورای منطقه تندرینگ و شورای شهرستان اسکس حمایت می شود.

تیم پیروز اکنون برای ارائه یک برنامه برنامه ریزی کلی در سال 2024 کار خواهد کرد.

فهرست نهایی به طور کامل

  • [WINNER] Haworth Tompkins و Kjellander Sjoberg با Periscope، Arup، Exploration Architecture، Grounded_Practice و Connect
  • Lifschutz Davidson Sandilands، Baumschlager Eberle Architekten و Jas Bhalla با OP-EN، Arup و Soundings
  • Velocity (Tibbalds، Mikhail Riches، Featherstone Young، Petra Marko، Sarah Wigglesworth و Studio Octopi) با BBUK، The Landscape Partnership، Biodiversity by Design، Expedition Engineering و Thomas Matthews
  • Farrels و Office S&M با معماری خارجی، سارا پرایس منظره، Hoare Lea و پروژه های Iceni
  • استودیوی طراحی Grimshaw و Gbolade با Gross.Max، Bioregional و ECF



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا