ساختمان اداری Akshaya 27 ؛ چشم اندازی منحصر به فرد در بافت قدیمی شهر کانون معماران | arianarchitects

استفاده از پنجره های بزرگ و سرتاسری می تواند به نورانی تر کردن فضای یک دفتر کاری کمک کند. نماهای کلاسیک به دلیل جزئیات بیشتری که در خود دارند، هزینه بیشتری بر کارفرما تحمیل می‌کنند ولی نمای مدرن به دلیل سادگی سبک مدرن و کم کار بودن هزینه کمتری دارد. اغلب متریال به کار رفته در سبک کلاسیک مانند نمای رومی سنگ‌های گران‌قیمت مانند تراورتن یا مرمر است که هزینه‌های نما را افزایش می‌دهد درحالی که برخی از نماهای مدرن با سیمان، ترکیب آجر و سنگ طراحی می‌شود که هزینه کمتری دارد. طراحی پنجره‌ها و المان‌های نما، متریا‌ل‌ها، نورپردازی نما و توجه به ویژگی‌های بومی و سنتی منطقه از جمله مواردی هستند که در طراحی نما اداری باید مورد توجه قرار گیرند. به طور کلی ساختمان های اداری دارای فضاهای اصلی، فضاهای پشتیبانی، خدمات و مسیرهای گردش میباشند.

  • در ادامه با انواع فضاها با کاربری های گوناگون در طراحی ساختمان اداری کارخانه آشنا می شوید.
  • برای طراحی ساختمان اداری کارخانه ، لازم است اصول و ضوابطی رعایت شده که در بهبود کیفیت طراحی بسیار موثر خواهد بود.
  • صفحات خورشیدی تعبیه شده بر روی سقف و نمای این ساختمان ها می تواند در فراهم کردن کل یا بخشی از انرژی مورد استفاده ساختمان مؤثر باشند.
  • دیوار پوش متریالی است که می‌تواند بر سطوح عمودی با هدف حفاظت و زیبایی قرار بگیرد.

قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. برای دیدن ساختمان های بیشتر سری به بخش پروژه برجسته های چیدانه بزنید چیدانه بزنید. مدت زمان بازسازی می‌تونه به بسته به حجم و جزئی یا کلی بودن بازسازی در مدت چند روز تا چند ماه انجام بشه. نصب پنل های آکوستیک به جهت کاهش انتقال صوت و هم چنین جلوگیری از اکوی صدا در اتاق های جلسات از جمله موارد مهم است. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت معماری هیرادانا می باشد. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مدیریت ساخت امثال می باشد.

http://barbarinemoone.irهمانطور که خودتان به خوبی می‌دانید، محل مجله خبری معماری آریانا در واقع خانه دوم افراد است و زمان زیادی از طول روز را در این محیط مشغول به فعالیت هستند. از این رو ما باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشیم که کارمندان ما بتوانند در این مدت زمانی که مشغول کار کردن هستند احساس راحتی کنند. اگر به این مسئله توجه شود نتیجه‌ای که در بر دارد هم برای کارفرما و هم برای کارکنان مثبت خواهد بود.

هزینه نمای ساختمان اداری

نداشتن برنامه منجر به تاخیر در دستیابی به نتایج، کمبود بودجه و سایر مشکلات می‌شود. دفاتر این مجموعه در ۴ طبقه در متراژهای مختلفی از ۱۶۵ تا ۲۷۰ مترمربع تقسیم بندی شده است. همچنین در هر طبقه از این پروژه، با توجه به جهت کنسول شدن طبقات، تراس هایی رو به شمال نیز تعبیه شده است تا از نور طبیعی برای روشنایی دفاتر استفاده شود.

فضایی که درآن بین کار و تفریح تعادل برقرار شده است، نتیجه ی تفکیک فضایی بین فضاهای متنوع یاد شده است. نکته اصلی اینجاست که نمای ساختمان اداری می تواند بیانگر شان و منزلت کسب و کارهای مستقر در این ساختمان باشد. طراحی نمای ساختمان اداری می تواند گویای میزان حرفه ای بودن کار شما باشد. بیراه نیست که مدیران کسب و کارها ترجیح می دهند در ساختمان هایی با نمای شیک مستقر شوند. در ادامه با ما همراه شوید تا طراحی نمای ساختمان اداری را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

فضاهای خدمات در ساختمان اداری

تحریریه اخبار معماری آریانا