نظرسنجی دانشجویان AJ بحران هزینه تحصیل را برجسته می کند

70 درصد از تمام پاسخ دهندگانی که در دانشکده های معماری بریتانیا شرکت می کنند، گفتند که انتظار دارند تا پایان بخش دوم خود بیش از 40000 پوند بدهکار باشند. این برای دانشجویان تمام وقت در انگلستان و ولز به 77 درصد افزایش می یابد.زیر را ببینید).

Edmonds of the Future Architects Front به AJ گفت: «دانشجویان با هزینه‌های هنگفتی از نرم‌افزار گرفته تا مواد و سفرهای تحصیلی متحمل می‌شوند در حالی که به طور همزمان یک عمر بدهی جمع می‌کنند. بدتر از آن، در محل کار آنها سطوح بسیار زیادی از استثمار را به شکل اضافه کاری بدون حقوق و دزدی دستمزد تجربه می کنند.

ما می دانیم که باید دسترسی به این حرفه را بهبود بخشیم، به همین دلیل است که به همکاری با ARB برای لابی کردن برای مدل های جدید و جایگزین آموزش که موانع ورود را از بین می برند، ادامه خواهیم داد. اصلاحات آموزشی برای آینده حرفه ما، برای معماری و جامعه ای که به آن خدمت می کنیم، حیاتی است.



منبع

بسیاری از این آمارها باعث ناراحتی خواندن می شود و واقعیت فشار و استرسی که دانشجویان معماری با آن مواجه هستند را مجدداً تأیید می کند. آنها تصویری از مشکلات مالی را ترسیم می کنند، به طوری که بسیاری از دانش آموزان برای حمایت از افزایش هزینه های زندگی و تحصیل، کار پاره وقت انجام می دهند و همچنان بدهی های قابل توجهی دارند.

علاوه بر هزینه های اقامت و هزینه های تحصیل (به جز در اسکاتلند) – و علاوه بر طول دوره طولانی مدت – دانشجویان معماری سالانه حدود 2200 پوند برای موارد اضافی پنهان مانند ساخت مدل، چاپ و سفرهای تحصیلی و همچنین هزینه می کنند. کامپیوتر، نرم افزار و کتاب.

داده ها نشان می دهد که هزینه های رو به رشد آموزش به این معنی است که دانشجویان تمام وقت بیشتر و بیشتر مجبورند در طول ترم کار کنند تا درآمد خود را تکمیل کنند.

داده‌های نظرسنجی نشان می‌دهد که چگونه برای هر سال تحصیلی، دانش‌آموزان در مدارس بریتانیا به طور متوسط ​​24880 پوند با احتساب هزینه‌های تحصیل پرداخت می‌کنند. کسانی که در مدارس انگلستان و ولز تحصیل می کنند حتی بیشتر خرج می کنند – به طور متوسط ​​26262 پوند در سال.زیر را ببینید).

نگرانی های بدهی دانشجویان نیز با نگرانی در مورد حقوق پایینی که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی دریافت می کنند، تشدید می شود. همانطور که در نظرسنجی سالانه حقوق و دستمزد سال گذشته (تدوین شده توسط 9B Careers) نشان داده شد، یک معمار پروژه واجد شرایط می تواند انتظار داشته باشد که پس از گذراندن قسمت سوم خود، فقط کمتر از 40000 پوند درآمد کسب کند. یک شریک در یک تمرین به طور متوسط ​​حدود 72000 پوند دریافت می کند.

بسیاری از افراد مورد بررسی گفتند که برای کمک مالی به خانواده مراجعه کرده اند. یکی از پاسخ دهندگان گفت: «والدینم از پس انداز خود هزینه تحصیل من را تأمین می کنند، که من بسیار سپاسگزارم. اما پولی که کنار گذاشته اند کافی نخواهد بود. هزینه های زندگی و شهریه بسیار بیشتر از آن چیزی است که پیش بینی می شد.

نظرات پاسخ دهندگان عبارت بود از: «به من کمتر از حداقل دستمزد پرداخت می شد، که باید برای افزایش آن مبارزه می کردم. هنوز هم دستمزد معیشت به من پرداخت نمی شود، حتی اگر آنها یک کار رسمی RIBA هستند.

به ویژه در شرایط کنونی بحران هزینه های زندگی، ضروری است که نهادها و نهادهای حاکمیتی ما به شرایط نکوهیده ای که دانشجویان و کارگران در معماری در معرض آن هستند رسیدگی کنند.

نظرسنجی از بیش از 600 دانشجو نشان می‌دهد که چگونه هزینه‌های تحصیل به صورت مارپیچی ادامه می‌یابد و اکثریت معماران امیدوار به ترک دانشگاه با یک عمر بدهی سنگینی می‌کنند – حتی زمانی که ساعت‌های زیادی کار می‌کنند تا بتوانند راه خود را بپردازند.

همانطور که یکی از پاسخ دهندگان گفت: “من بدهی دانشجویی از تحصیلاتم در مقطع کارشناسی دارم که احتمالاً هرگز نخواهم توانست حقوق معماری را پرداخت کنم.”

یافته‌هایی که نشان می‌دهند به نظر می‌رسد دانش‌آموزان از گروه‌هایی که کمتر از آنها نمایندگی می‌کنند ساعت‌های طولانی‌تری در هفته کار می‌کنند، همچنان یک نگرانی بزرگ است – و از آنچه قبلاً درباره موانع ورود و نرخ فرسایش می‌دانیم حمایت می‌کند. علاقه شدید به دوره های کارآموزی، ضرورت توسعه مسیرهای جایگزین در این حرفه را برجسته می کند.

“بدون تغییر اساسی، ما شاهد این خواهیم بود که این حرفه این روندهای طردکننده را تداوم می بخشد و خود را در امتیازات و بی ربط اجتماعی بیشتر تثبیت می کند.”

اظهار نظر

این ارقام در مجموع وقتی در پنج سالی که دانش‌آموزان باید برای تکمیل بخش‌های I و II مطالعه کنند ضرب می‌شوند.

نگران کننده است، بیش از یک سوم از دانشجویان تمام وقت (32 درصد) پیش بینی کردند که تا زمان شروع بخش سوم خود حداقل 70000 پوند بدهی خواهند داشت. این افزایش قابل توجهی را نسبت به نتایج سال 2018 نشان می دهد، زمانی که کمی کمتر از یک پنجم (19 درصد) انتظار می رود مقادیر مشابهی از بدهی ها را جمع کنند.

سایمون آلفورد، رئیس RIBA، گفت که این یافته‌ها باعث می‌شود خواندن ناخوشایند باشد، در حالی که چارلی ادموندز از جبهه معماران آینده، نتایج را تأییدی تلخ بر آنچه بسیاری از ما سال‌ها می‌دانیم و تجربه کرده‌ایم، خواند: این که معماری حرفه‌ای خصمانه برای هر کسی است. ممتازترین.

همچنین این نظرسنجی تصویری خوشایند برای افراد شاغل ارائه نمی کند. بیش از دو سوم (68 درصد) در مشاغل گفته اند که هرگز اضافه کاری دریافت نکرده اند.

سیمون آلفورد، رئیس RIBA

مسیرهای مقرون‌به‌صرفه‌تر و انعطاف‌پذیرتر برای تبدیل شدن به یک معمار به این اطمینان کمک می‌کند که دانش‌آموزانی که آرزوی پیوستن به این حرفه را دارند، می‌توانند انتخاب‌های مثبتی داشته باشند و احساس تشویق و واجد شرایط بودن کنند. در واقع، آموزش در حین کار می‌تواند به رفع شکاف دانش آموزش تا عمل نیز کمک کند، به این معنی که «کسب و یادگیری» به یک مسیر مالی و آموزشی جذاب و موفق تبدیل می‌شود.

از این تعداد، 43 درصد بیش از 15 ساعت در هفته بیش از ساعات کاری خود در دانشگاه کار می کنند. نتایج – اگرچه تعداد پاسخ دهندگان کمتر است – همچنین نشان می دهد که دانشجویان BAME حتی ساعات طولانی تری کار می کنند و 48 درصد گفته اند که مشاغلی دارند که بیش از 15 ساعت از هفته آنها را اشغال می کند.

برای مقایسه این ارقام با دستمزد در صنایع دیگر، یک وکیل تازه واجد شرایط در لندن می تواند مشتاقانه منتظر درآمد حداقل 60000 پوند و بالقوه تا 100000 پوند باشد.

من باید برای جبران تفاوت کار کنم.

تحریریه اخبار معماری آریانا