اخبار ساختمان | arianarchitects

در تحقیقات ژئوتکنیک، نیز عمق خاک و تقویت زمین برای حصول اطمینان از بنیاد ساختمان تعیین میگردد. گودبرداری با توجه به جنس زمین می‌تواند به چندین متر زیر زمین برسد. این پروسه به منظور دستیابی به خاک سفت و یا ساخت بنایی که قسمتی از آن پایین‌تر از سطح زمین قرار می‌گیرد انجام می‌شود.

ت – ساختمان های با اهمیت کم

پس از بررسی موارد فوق و برآورد ضایعات فلزی، با کارفرما درباره هزینه تخریب ساختمان توافق میشود. در صورت توافق ضایعات مصرفی از سوی شرکت ما خریداری شده و از هزینه کلی کسر خواهد شد. تسهیلات ۲۵۰ و ۳۰۰ میلیون تومانی برای واحدهای روستایی زلزله‌زده معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل واحدهای مسکونی زلزله زده در نیمه اول سال آتی گفت.

این پی‌ ها مستعد مجله خبری معماری آریانا‌ های نامتقارن هستند که در صورت عدم برنامه ‌ریزی برای جلوگیری از نشست، احتمال نشست شدید وجود دارد. در این‌ صورت می توان با تدابیر گفته شده و استفاده از ابزارهای سنگین مانند جک ‌های هیدرولیکی بزرگ از نشست بیشتر جلوگیری کرد. انواع نشست خاک ممکن است به دلایل مختلف مانند کاهش تخلخل خاک زیرین ساختمان یا فاصله بیش از حد بین ذرات خاک، بارهای زیاد وارد شده و تغییر میزان رطوبت در خاک رخ دهد. خانه، اهمیت زیادی دارد زیرا اولین مکان از خانه است که مورد توجه قرار میگیرد.

  • نشست دیفرانسیلی یا نشست نامتقارن به معنای حرکت غیر یکنواخت خاک ‌های زیرین است که با سرعت ‌های مختلفی این اتفاق در نقاط متفاوت زیر ساختمان می ‌افتد.
  • در صورت وجود یک تپه خاک روی زمین، باید آن را از میان برداشت و در صورت وجود گودال، باید آن را پر کرد.
  • یکی دیگر از روش های نوین مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ساختمان ها استفاده از جداگرهای لرزه ای میباشد.
  • کاشی و سرامیک در تهران انواع بسیار متنوعی دارند که میتوان ترکیب رنگهای بسیار دلپذیری انتخاب کرده و فضای خانه را شکیل و زیبا کرد.
  • بعد از حفر قسمت شناژ و ایجاد قالب مورد نظر، شناژ را باید با رعایت اورلب به میلگرد دستک وصل نماییم و بعد هم بتن ریزی انجام می ‌شود.
  • همچنین آنچه جزء ساختمان به شمار می رود، مانند درها و دیگر ابزار و تجهیزات به کار رفته در آن داخل در معامله است.

پیدا کردن یک پیمانکار ساختمان خوب، گام بعدی است که باید در کنار انتخاب سازنده، لوله کش، مکانیک، برق کار در نظر داشته باشید. اما اگر بتوانید یک پیمانکار خوب، قابل اعتماد و معقول پیدا کنید، در حقیقت در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده اید. همیشه از روش کار پیمانکار خود سوال بپرسید و قابل اعتماد بودن او را بررسی کنید. همچنین می توانید با بازدید از پروژه های قبلی او، سوابق کاریش را نیز مرور کنید.

http://barbarinemoone.ir

مقاومت فولاد بالا بوده و نسبت مقاومت به وزن آن از بتن بزرگتر است. این موضوع در سوله های با دهانه های بزرگ و ساختمان های مرتفع و ساختمان هائی که بر روی زمین های سست احداث می شوند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. در این نوع ساختمان، سقف ها به وسیله تاوه (دال)های بتنی پوشیده می شود، یا از سقف های تیرچه بلوک یا سایر سقف های پیش ساخته استفاده می شود. انواع رنده بلوک سبک انواع رنده بلوک سبک رنده بلوک از ابزار های ساختمانی می باشد که دارای ساختار ساده ای است.

معاملات دلاری ملک و مسکن غیرقانونی است

تحریریه اخبار معماری آریانا