استودیوی کولینان در مورد طرح خانه‌های ایلینگ با واکنش‌های شدید مواجه شد

سایر ساکنان به از دست دادن پارک های باز اشاره کردند و استدلال کردند: «فضای سبز یکی از ویژگی های مهم نورثولت است و به طور منظم توسط سگ گردان ها و سایر افراد محلی استفاده می شود. این در روح Ealing به عنوان یک منطقه سبز است.

با توجه به طرح‌های ارائه‌شده برای زمین 1.7 هکتاری، 22 درصد از خانه‌ها که باید توسط بازوی توسعه شورای ایلینگ برادوی لیوینگ تحویل داده شود، «مقرون‌به‌صرفه» و 78 درصد برای مالکیت مشترک در نظر گرفته می‌شوند.

طرح های Mandeville Parkway به دفتر شهردار لندن ارجاع شده است و در حال حاضر منتظر تصمیم در مرحله 1 است.

استودیو Cullinan برای 106 خانه در Mandeville Parkway، در غرب لندن طراحی می کند

یکی از ساکنان نوشت: “این یک توسعه بیش از حد در منطقه ای است که قبلاً بیش از حد شلوغ شده است.” “این فقط به جاده های پر ازدحام در کل منطقه اضافه می کند.”

یکی دیگر اضافه کرد: به نظر می رسد در جایی که مناطق سبز وجود دارد، شورای ایلین می خواهد بر روی آن ایجاد کند. این دیگر به اندازه کافی خوب نیست.

استودیو کالینان و شورای ایلینگ در دفاع از این طرح‌ها گفتند که طرح‌های Mandeville Parkway فضای سبز موجود را بهبود می‌بخشد و در عین حال نیازهای مسکن در این منطقه را برآورده می‌کند.

این پیشنهادها شامل کاشت درخت، بهبود چشم انداز و تبدیل جاده ها و گاراژها به فضای سبز برای جبران خسارت ساختمان های جدید است.

سخنگوی شورا گفت: لندن با کمبود مزمن خانه های مقرون به صرفه مواجه است و ایلینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حال حاضر بیش از 13000 خانوار در لیست انتظار برای اسکان قرار دارند و بنابراین Ealing سخت در تلاش است تا به آن رسیدگی کند.

سه بلوک – دو بلوک برای غرب پارک و یکی برای شرق – در ارتفاعات بین پنج تا نه طبقه است. یک تراس از خانه ها نیز برای مکانی که در حال حاضر توسط گاراژها اشغال شده است، پیشنهاد شده است.

طرح مسکن آخرین پیشنهاد برای مواجهه با مخالفت ساکنان غرب لندن است. طرح های GRID برای 102 خانه برای زنان آسیب پذیر در شهر اکتون نیز اخیراً با مقاومت محلی روبرو شده است.



منبع

این عمل مستقر در لندن پیشنهاد می‌کند تا سه بلوک جدید در Mandeville Parkway، یک فضای سبز در Ealing، برای ایجاد بیش از 100 خانه جدید که مطابق با استانداردهای Passivhaus طراحی شده‌اند، بسازند.

با این حال، بیش از 430 نفر از ساکنان، عمدتاً با نگرانی در مورد ازدحام بیش از حد احتمالی و فشار وارده بر امکانات رفاهی در بخش، اعتراض کرده‌اند.