معماران دیوید میلر 60 خانه برای شورای شهر وست مینستر ایجاد می کند

این طرح حول حفظ درختان بالغ موجود در سایت طراحی شده است و برای بخیه زدن به آنچه قبلاً در آنجا بود، طراحی شده است، از جمله بهبود در منطقه اطراف برج مسکونی موجود.

دیدگاه مشتری

ترمیم لبه های خیابان در اطراف سایت برای ایجاد مجدد بلوک شهری نقطه شروع بود. یک ساختمان پنج طبقه به شکل U دور یک باغ حیاط می پیچد و نماهای خیابان را بازسازی می کند.

نتایج پروژه فراتر از آجر و ملات طرح است و ارزش اجتماعی افزوده ای برای ساکنان ما ایجاد می کند. DMA برای دانش‌آموزان مدارس محلی و گروه‌های جوانان، تجربه کاری پنج هفته‌ای فراهم کرد. و با ایجاد یک نقش کارآموزی در این تمرین با مشارکت کالج شهر وست مینستر، که به یک نقش دائمی تمام وقت تبدیل شد، آنها از ما در تشویق شرکت های دیگر برای پذیرش کارآموز حمایت کردند. با ارائه 200 ساعت خدمات رایگان، آنها همچنین به بهبود امکانات اجتماعی از جمله فضایی برای گروه های جوانان و فضای اداری مقرون به صرفه در خیابان چرچ کمک کردند.
گورویندر گارچا، مدیر ارزش اجتماعی، شورای شهر وست مینستر

تولید انرژی در محل 8%
ضد هوا در 50Pa 2.76 متر3/hm2
گرمایش و بار آب گرم 49.49 کیلووات ساعت در متر2/سال
U-value وزن کلی منطقه 0.49 وات بر متر2ک
CO سالانه2 انتشارات 12.83 کیلوگرم CO2eq/m2



منبع

چالش اصلی در این طرح، طراحی مسکنی بود که در چارچوب آن قرار گیرد: یک منظر خیابانی به سرعت در حال تکامل متشکل از طرح‌های همسایه که هنوز در حال توسعه است، تنها ساختمان ایستاده پارسونز هاوس، یک برج مسکونی 20 طبقه در گوشه جنوب شرقی سایت.

پارسونز شمال یک موفقیت بزرگ است. 60 خانه جدید با کیفیت بالا ایجاد کرده است که 19 مورد از آنها مقرون به صرفه هستند و به ساکنان محلی واگذار شده است. فضاهای زیبا و قابل استفاده ای را ایجاد کرده است که کل منطقه را متحول می کند. خانه پارسونز موجود را با ورودی جدید، اتاق اقامت جدید، بهبود خیابان و دسترسی، و فضای خرده فروشی جدید در جاده Edgware بهبود بخشیده است. توسعه جدید، موجود را با جدید ترکیب می کند تا یک محله واقعا عالی بسازد.
سیمون تانگ، مدیر تحویل توسعه، شورای شهر وست مینستر

این نماها از سنگ تراشی سنتی با جزئیات سنگی بازسازی شده، از جمله نمای مدرن در طبقه همکف روستایی تشکیل شده است، نماها بازتاب تراس های سنتی منطقه هستند.

سایت کمی چشم پوشی کرده بود. بخش بزرگی از آن توسط یک تریبون روی یک پارکینگ نیمه زیرزمینی پوشانده شده بود که چیزی به خیابان باز نمی‌گرداند. با این حال، موقعیت مکانی در جاده Edgware به این معنی بود که این فرصتی فوق‌العاده برای انجام کاری متفاوت و ایجاد حس مکان، با استفاده از مقیاس، جزئیات و محوطه‌سازی برای ارتباط مجدد با خیابان و محله بود.

Parsons North اولین پروژه ساخت‌وساز تکمیل‌شده در اطراف جاده Edgware و خیابان چرچ است که به فازهای بعدی طرح بازسازی شورای شهر وست‌مینستر برای این منطقه شکاف می‌دهد و اساساً قفل آن را باز می‌کند.

دیدگاه معمار

انواع مختلفی از آپارتمان ها و مزونت های با اندازه های مختلف، 19 خانه دو خوابه و سه خوابه مقرون به صرفه و همچنین 41 خانه فروش خصوصی از یک تا سه خواب را ارائه می دهند. دوبلکس‌های بزرگتر و مقرون به صرفه‌تر، درهای جلویی خود را به جاده Edgware دارند که در آن از تغییرات در سطوح و محوطه‌سازی برای تعیین آستانه بین عمومی و خصوصی استفاده می‌شود.

در سایت شروع کنید آگوست 2019
تکمیل مارس 2022
سطح ناخالص طبقه داخلی 7683 متر2
فرم قرارداد طراحی و ساخت، مناقصه دو مرحله ای
هزینه ساخت 27 میلیون پوند
معمار معماران دیوید میلر
مشتری شورای شهر وست مینستر
مهندس سازه گروه رابرت برد
مشاور M&E مشاوره CBG
مشاور برنامه ریزی JLL
طراح داخلی شماره 12
مشاور منظر لوید بور
مشاور آکوستیک CDC آکوستیک
طراح اصلی معماران دیوید میلر
بازرس ساختمان تایید شده شورای وست مینستر
پیمانکار اصلی آزبورن
نرم افزار CAD استفاده شده است Revit

داده های عملکرد زیست محیطی

داده های پروژه

هر کدام از ارتفاعات با یکدیگر متفاوت هستند، به طوری که آنها به خوبی می نشینند و خیابان های مربوطه خود را کامل می کنند، همچنین برج پارسونز هاوس موجود را که به نظر می رسد اکنون راحت تر نشسته است، معنا می کند. من به‌ویژه از روشی که دوبلکس‌های مقرون‌به‌صرفه به خیابان Edgware روبه‌رو می‌شوند، خوشم می‌آید، جایی که تفاوتی واقعی در احساس خیابان ایجاد کرده‌اند. ما سخت کار کردیم تا درختان بالغ موجود را در امتداد این ارتفاع نگه داریم، که به جو و احساس ساختمان‌ها که همیشه آنجا بودند می‌افزاید.
سامانتا مالیتسکی، معمار پروژه، معماران دیوید میلر

منظم بودن پنجره‌ها و دهانه‌های بالکن در نمای رسمی‌تر جاده Edgware با دور شدن از خیابان اصلی به تدریج تغییر می‌کند و به یک “میدان باغ” با احساس آرامش بیشتر و بالکن‌های سبک‌تر و پیچ‌دار باز می‌شود. فلزکاری برنزی رنگ پنجره‌ها و بالکن‌ها تا یک طبقه زیر شیروانی کشیده شده و از نما عقب‌نشینی می‌کند تا مقیاس بلوک را از بین ببرد.