تیم طراحی برای 48 هکتار محله کمبریج نشان داد

مشارکت جامعه در سراسر سال 2023 انجام خواهد شد و برنامه ریزی ارائه شده در اواخر سال 2024 پیش بینی می شود.

سایت اصلی، کمبریج

این توسعه بر روی یک آبرسانی سابق به مساحت 48 هکتار – معروف به سایت اصلی – ساخته خواهد شد که متعلق به شورای شهر کمبریج و Anglian Water است و تنها 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه کمبریج شمالی فاصله دارد.

سایت اصلی، کمبریج



منبع

او به AJ گفت: “رویکرد نوآورانه آنها برای توسعه شهری پایدار کاملاً با دیدگاه مشترک TOWN و U+I برای یک سه ماهه جدید که با همکاری مردم محلی، سازمان ها و طیف وسیعی از شرکا طراحی و ارائه خواهد شد، همسو است.”

Anstead گفت که سایت اصلی تبدیل به “مکانی جامعه محور، پر جنب و جوش و پویا خواهد شد که کیفیت زندگی مردم را بهبود می بخشد و روش های زندگی پایدارتری را امکان پذیر می کند”.

مارتین ایوانز، مدیر خلاق U+I گفت: «به عنوان یکی از آخرین و بزرگترین سایت‌های برون‌فیلد در کمبریج، سایت اصلی فرصتی واقعی برای ارائه یک محله کاملاً جدید در لبه – اما کاملاً ریشه‌دار در – کمبریج است که از طریق مشاوره گسترده طراحی شده است. با مردمش

امکانات و تسهیلات این طرح شامل مدارس، مغازه‌ها، محل‌های کار، و پارک‌هایی می‌شود که در فاصله‌ای با پیاده‌روی آسان قرار دارند، بر اساس اصل محله پنج دقیقه‌ای.

ما مشتاقانه منتظر این همکاری هستیم تا طرحی در سطح جهانی تولید کند که به طرحی برای تحویل مناطق شهری جدید در سراسر بریتانیا تبدیل خواهد شد.

جانی آنستد، کارگردان TOWN، گفت که از نام بردن معماران Kjellander Sjöberg به عنوان طراح ارشد «هیجان زده» است.

این تیم به دلیل تخصص گسترده و عمیق خود، از جمله شیوه های بین المللی با تجربه از پروژه های نمونه در سراسر جهان، و شرکت های محلی با دانش ارزشمند از شهر، منصوب شده است.

آنها معماران سوئدی Kjellander Sjöberg را برای رهبری این کار انتخاب کرده‌اند و در کنار شیوه‌های معماری برجسته، از جمله برندگان جایزه استرلینگ، هاورث تامپکینز و آلیسون بروکس معماران، ستاره‌های نوظهور Feilden Fowles و Nooma Studio، و شرکت‌های برنده جایزه بل فیلیپس و 5th Studio Architects کار می‌کنند.