شورای ایلینگ، برج «هیولا» را به نفع بازسازی کند


در عوض، اکنون بلوک شش طبقه موجود در سال 1982 در جاده Uxbridge را بازسازی خواهد کرد.

این شورا قبلاً شش ساختمان توسط پاتل تیلور را تصویب کرده بود که از شش تا 26 طبقه و شامل دفاتر و 477 خانه در کنار یک ساختمان هشت طبقه که توسط معماران Trehearne طراحی شده بود، با دفاتر مدنی جدید، امکانات خدمات مشتریان و یک کتابخانه.

این تغییر پلان را به دلیل افزایش هزینه مصالح ساختمانی و همچنین قانون دو پله برای تمام ساختمان های مسکونی لندن با ارتفاع بیش از 30 متر مقصر دانست.

طبقه همکف ساختمان موجود اکنون در اختیار فضای جامعه قرار می گیرد، طبقات اول و دوم به مشاغل محلی اجاره داده می شود و سه طبقه فوقانی به دفاتر شورای ایلینگ باقی می مانند.

یک سخنگوی به AJ گفت که این شورا ظرفیت واگذاری این سه طبقه را برای استفاده های دیگر دارد، زیرا بسیاری از افسران آن اکنون در خانه یا کار ترکیبی کار می کنند.

رهبر شورا، پیتر میسون، گفت: «زمانی که این دولت طرح‌های قدیمی را برای پرسیوال هاوس به ارث برد، واضح بود که این پیشنهادات نشان‌دهنده تغییر بزرگی برای منطقه بود، با تعهد مالی بزرگ و چندین سال اختلال.

“با طرح قدیمی که اکنون به پایان رسیده است، می‌توانیم ذهن خود را به تجسم مجدد یک ساختمان جدید شورای شهر، باز برای عموم، در دسترس برای نیازهای ساکنان، با جامعه در قلب آن معطوف کنیم.”

مشخص نیست که آیا پاتل تیلور برای پروژه مقاوم سازی که کار روی آن تا پایان سال آغاز خواهد شد حفظ شده است یا خیر. AJ از شورا و معماران برای جزئیات بیشتر خواسته است.

طرح اولیه قرار بود توسط یک سرمایه گذاری مشترک بین شورا و Vistry Group ساخته شود. سخنگوی Vistry گفت: “ما به طور کامل از استراتژی جدید شورا حمایت می کنیم که امکان تحویل سریع امکانات مهم را برای شورا و جامعه فراهم می کند.”

برنامه برنامه ریزی اولیه که در مارس 2021 تصویب شد، 2165 اعتراض دریافت کرد، از جمله یکی از نمایندگان پارلمان محلی روپا هوک، که این پیشنهاد را به عنوان یک “توسعه هیولا” با “بلوک های استاندارد” توصیف کرد. [Vistry Group] در همه جا نصب شود.

هوک در سخنانی در کمیته برنامه‌ریزی اظهار داشت: «یک برج 26 طبقه، با تمام ویژگی‌های ایلینگ کم تراکم، علی‌رغم مخالفت‌های محلی، در آنجا فرو رفت و مانند انگشت شست زخمی بیرون آمد و برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی در زمین عمومی ما به بازار عرضه شد – واقعاً؟ ‘

نماینده حزب کارگر گفت که این توسعه می تواند یک «فیل سفید» باشد، با این استدلال که آپارتمان های بدون باغ پاسیو یا پارکینگ در ایلینگ به فروش نمی رسد، در حالی که 17000 متر برنامه ریزی شده است.2 فضای اداری در زمانی به وجود آمد که بسیاری از کارفرمایان به دنبال کاهش مقیاس بودند.

او همچنین گفت که در حالی که 50 درصد از 477 خانه مقرون به صرفه هستند، این بیشتر به دلیل 156 خانه است که با نرخ بازار تخفیف فروخته می شوند – و بنابراین واقعاً مقرون به صرفه نیستند.

مخالفان در پورتال برنامه ریزی نگرانی هایی را در مورد ارتفاع، جرم و کیفیت طراحی پیشنهاد و همچنین تخریب یک ساختمان 40 ساله مطرح کردند. برنامه برنامه ریزی 11 نظر پشتیبانی دریافت کرد.

اما افسران برنامه ریزی شورای Ealing این طرح را برای تصویب توصیه کردند و گفتند: “به طور کلی، توسعه یک بازسازی با کیفیت بالا و با کاربری مختلط از این سایت قبلا توسعه یافته را پیشنهاد می کند، در حالی که به اهداف بازسازی و فضایی استراتژیک و محلی دست می یابد.”

“این توسعه به سمت بیرون به منطقه اطراف نگاه می کند و از نظر نفوذپذیری، دسترسی و انسجام به طور رضایت بخشی ادغام می شود.”



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا