مرمت بلوک برج هاورث تامپکینز در شک و تردید است زیرا شورای شهر در حال بررسی تخریب است

او به AJ گفت: «این عوامل ترکیبی به این معنی است که ما باید به سراغ ساکنان برویم تا گزینه‌های دیگر برای املاک آنها را بررسی کنیم.

خانه Maydew از سال 2015 پس از شناسایی عیوب لوله‌کشی و برق و همچنین آزبست توسط شورا در سال 2010 خالی بوده است.

رهبر شورای ساوت‌وارک، کیرون ویلیامز، «طوفان بی‌نقص افزایش چشمگیر هزینه‌های ساخت‌وساز، استانداردهای اصلی نظارتی جدید در رابطه با ایمنی آتش‌سوزی و بحران تورمی ملی» را عامل تاخیر این طرح دانست.

همچنین یک ورودی طبقه همکف جدید، همراه با امکانات جدید ساکنین، یک مرکز اجتماعی جدید برای خیریه محلی Bede، و بهبود قلمرو عمومی ایجاد می‌شد.

ژوئیه گذشته، شورای ساوتوارک پس از یک کمپین محلی برای پایان دادن به این پدیده، که گروه محلی Yes To Fair Revelopment آن را «احمقانه» نامید، ساختمان روی پشت بام را متوقف کرد.

خانه Maydew در Southwark

اگرچه این طرح ها در سال 2018 تصویب شد، اما کار ساخت و ساز در طرح 25 میلیون پوندی به طور کامل آغاز نشده بود – اگرچه شورا میلیون ها دلار را برای حذف آزبست هزینه کرده بود. طرح هاورث تامپکینز همچنین شامل تخریب مرکز اجتماعی Bede همسایه بود.

خانه Maydew در Southwark



منبع

این عمل بازسازی 144 آپارتمان و ایجاد 24 خانه اضافی را در یک پسوند پنج طبقه پشت بام پیشنهاد کرده بود که برای کمک به یارانه بازسازی استفاده می شد.

ویلیامز افزود که تخریب ]گزینه ای خواهد بود که در آن گزارش گنجانده شده است، اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

سخنگوی شورای ساوتوارک تایید کرد که “به دنبال ارائه گزارشی در مورد آینده خانه Maydew در ژانویه به کابینه است” و “هر تصمیمی با مشورت کامل با ساکنان اتخاذ خواهد شد”.

این طرح شامل بازگرداندن خانه Maydew به قاب بتنی و پوشش سازه با روکش سفالی، جایگزینی قاب‌های پنجره و پیکربندی مجدد و گسترش هسته بالابر شرقی آن بود.

هاورث تامپکینز به AJ گفت که نمی تواند در مورد تفکر فعلی شورای ساوتوارک اظهار نظر کند. مقام محلی از پیمانکاران دعوت کرد تا در اواخر سال 2019 برای کار در مناقصه شرکت کنند. در آن زمان، رویه اعلام کرد که بازسازی در بهار 2020 آغاز خواهد شد.

بر اساس گزارشی که توسط اخبار ساوتوارکبه ساکنان محلی در جلسه ای در ماه گذشته گفته شد که تخریب خانه Maydew – یک بلوک برجی در دهه 1960 که برای شورای شهرستان لندن ساخته شده بود – یکی از گزینه هایی است که توسط مقامات به جای تحویل بازسازی هاورث تامپکینز موافقت شده است.

تحریریه اخبار معماری آریانا