معماران پیشرو به عنوان داوران جوایز صنعت ساختمان بریتانیا معرفی شدند

جزئیات کامل رویداد و دسته بندی ها و معیارها در وب سایت رویداد موجود است.

کلر اسمیت، سردبیر New Civil Engineer گفت: “قضات در اوایل سپتامبر در دفتر New Civil Engineer لندن در قضاوت حضوری شرکت خواهند کرد و مصاحبه های حضوری برای اطمینان از یکپارچگی فرآیند بسیار مهم است، بنابراین من خوشحالم که چنین رهبران صنعت با سابقه ای امسال به ما ملحق می شوند.

منبع: Hufton + Crow

آثار ارسالی برای این دسته، و همچنین 18 دسته دیگر، باید تا 12 مه ارسال شوند. کسانی که با موفقیت در فهرست نهایی راه‌اندازی می‌کنند، این فرصت را خواهند داشت تا آثار خود را در هفته اول سپتامبر پیش از اعلام برندگان در یک رویداد جشن در 11 اکتبر در هتل Grosvenor House لندن به داوران ارائه دهند.

معماران و طراحان برای بررسی دقیق آثار عبارتند از: Sadie Morgan، مدیر معماران dRMM; کارگردان Stride Treglown رابرت سارجنت; نیک کرامپ، شریک ارشد مکس فوردهام؛ Mark Rowe، مدیر ارشد Penoyre و Prasad. معمار ارشد HTA Design Maribel Mantecon; Madeleine Kessler مدیر معماران Madeleene Kessler; شریک گریمشاو کریستن لیز; شریک وستون ویلیامسون + شرکای کریستین بوچی. کریس هاردینگ، رئیس BDP. و متحدین و موریسون باب متحدین شریک هستند.

برنده پروژه فرهنگی و اوقات فراغت سال 2022 – مجموعه Burrell اثر جان مک اسلان + شرکا



منبع

قضات جدیدی که امسال به فرآیند BCIA ملحق می‌شوند شامل موارد زیر هستند: کیت هاولز، رئیس موسسه مهندسین عمران. جنیفر بستون، مدیر زیرساخت شبکه ریل (سرعت بالا). مدیر ساخت و ساز شبکه ملی، اما فورد؛ جان وارد، رئیس تحویل پروژه Canal and River Trust; شارون دافی، مدیر مهندسی تیمز واتر؛ و آلن بانتینگ، رئیس توسعه توسعه سرزمین بریتانیا.

تقریباً 90 داور برای BCIA تأیید شده اند که به طور مشترک توسط معماران سازماندهی شده است. عنوان خواهر مجله New Civil Engineer and the Institution of Civil Engineers، و همراه با تعدادی از معماران برجسته، تعدادی داور جدید نیز در صف هستند.

علاوه بر داوران جدید، یک دسته بندی جدید نیز برای شرکت ها وجود دارد که امسال با راه اندازی آن وارد می شوند ابتکار مکان سازی سال جایزه برای تجلیل از پروژه های زیرساختی که یک مقصد را با طراحی ایجاد می کنند.

لیست کامل داوران را می توان در وب سایت رویداد مشاهده کرد، اما پانل ها از مشتریان، دولت، پیمانکاران، معماران مشاور و ذینفعان صنعت انتخاب شده اند تا از یکپارچگی در طول فرآیند داوری و در نظر گرفتن تمام جنبه های چرخه عمر ساخت و ساز اطمینان حاصل شود.

تحریریه اخبار معماری آریانا