میدان فواره، نیو مالدن

از معماران، مهندسان، طراحان و هنرمندان دعوت می‌شود تا مفاهیمی را برای یک «نقطه کانونی بصری» و یک منطقه عمومی جدید در محل دوربرگردان برجسته مرکز شهر طراحی کنند که در حال حاضر دارای ویژگی فواره‌ای است که استفاده نشده است.

رقابت “دروازه ای به نیو مالدن” – با حمایت منطقه سلطنتی کینگستون بر تیمز – با هدف ایجاد یک “فضای عمومی فراگیر و جذاب” که به عنوان دروازه ای به شهرک اطراف عمل می کند.

این رقابت از این نظر منحصر به فرد است که یک نصب جدید جایگزین ساختار آسیب دیده موجود می شود. ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم متقاضیان چگونه از طریق طرح‌های پیشنهادی خود، رویکردی مبتنی بر جامعه را اتخاذ می‌کنند و سایت را بر مردم متمرکز می‌کنند.

«جذاب‌تر کردن مراکز شهر ما بخش مهمی از کار ما برای بازسازی منطقه و حمایت از اقتصاد محلی است. طرح های هیجان انگیزی مانند این به ما کمک می کند تا فضاهای اجتماعی خود را بهبود بخشیم و زندگی را به مرکز شهر بیاوریم.

نیو مالدن یک سکونتگاه حومه شهر در حومه کینگستون تاریخی است که در حدود 15.1 کیلومتری غرب مرکز لندن واقع شده است. آخرین پروژه یک تاسیسات دائمی جدید را برای جایگزینی ساختار فواره موجود در میدان که مدت‌ها در وضعیت خراب بود و توسط طوفان یونیس در فوریه 2022 آسیب دید، ارائه می‌دهد.

لزلی هیپ، رئیس محله مالدن جدید و قدیم، گفت: «نیو مالدن مکانی منحصر به فرد با یک جامعه پر جنب و جوش است، و این یک فرصت عالی برای ما است تا به افتخاری که در شهر خود احساس می کنیم، ادامه دهیم.

هدف از تعمیرات اساسی ارائه یک “فضای زیبا، الهام بخش و در دسترس” در یک نقطه اصلی ورود عابران پیاده به مرکز شهر است. این مسابقه اندکی پس از آن برگزار می شود که محله سلطنتی کینگستون از تیمز جستجو برای تیم طراحی را برای بازسازی باغ های یادبود خود آغاز کرد.

رزا روژینا، مدیر LFA گفت: «ما بسیار خوشحالیم که در این رقابت هیجان انگیز در شهر پر جنب و جوش نیو مالدن کار می کنیم. در LFA ما مشتاق هستیم تا راه‌های بهبود قلمرو عمومی و فضاهای سبز لندن را آزمایش کنیم – مانند آنچه در اطراف فواره راندابوت وجود دارد.

عنوان پروژه دروازه ای به نیو مالدن
مشتری منطقه سلطنتی کینگستون بر تیمز
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ظهر، 11 مه 2023
محدودیت های تی بی سی
اطلاعات بیشتر https://www.londonfestivalofarchitecture.org/



منبع پیشنهادها باید شخصیت نیو مالدن، بافت محلی و میراث آن را گرامی بدارند و در عین حال جامعه متنوع منطقه را نیز با دقت در نظر بگیرند. شش تیم منتخب در طول LFA تابستان امسال معرفی خواهند شد و پیشنهاد برنده – که در ماه می اعلام می شود – تا تابستان 2024 نصب خواهد شد.