آموزش معماری و اصول اولیه آن با 6 درس رایگان سریع آسان | arianarchitects

یک استاد کار به ابزار مختلفی برای انجام کارهایش نیاز دارد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به انجام کارهای فنی علاقمند هستند، باید … اگر به دنبال خرید یک اینورتر جوشکاری هستید نکاتی وجود دارند که قبل از اقدام به خرید باید به آنها توجه کنید. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فرق دریل معمولی و دریل چکشی در چیست؟ این دو محصول از لحاظ ساختار فنی … دریل برقی چیست؟ اگر بخواهیم به این سوال جواب بدهیم باید به دو شکل عمومی و تخصصی (با جزئیات) پاسخ را بگوییم.

  • باز و بست کردن پیچ ها در فضاهای تنگ و زوایای بد هم …
  • زمانی که برای تهیه یک ابزار برقی به بازار یا فروشگاه ابزار می روید، لازم است چندین نکته را مدنظر قرار دهید و مشخصات و …
  • معماری باروک دارای تزئیناتی می‌باشد که همگان را مجذوب می‌کند.
  • معمار به عنوان فردی که همواره با استفاده از تفکرات ناب خود و بر اساس سبک خاص معماری منطقه ، فرهنگ و عوامل دیگر اثری هنری و زیبا خلق می کند ، همواره از جایگاه و احترام خاصی برخوردار بوده است .

خیلی از معمارها نه تنها در کار طراحی ساختمان هستند، بلکه روی روند ساخت آن هم نظارت دارند. برای اینکه ناظر خوبی باشید باید مهارت های رهبری قوی و خوبی داشته باشید، چون مدیریت ساخت یک ساختمان شامل سرپرستی تیم ها و اطمینان از درک و اجرای اهداف پروژه توسط همه کارگران است. با اینکه انواع مختلفی از معماران در صنایع و مشاغل مختلف وجود دارد، اما در هر صورت هدف همه آنها برنامه ریزی و طراحی تمام اجزای یک سازه است.

نحوه تشخیص سبک کلاسیک

تعمیرات تاسیسات به خصوص لوله کشی مجله خبری معماری آریانا علاوه بر هزینه ای که دارد باعث کلی دردسر هم … آشپزخانه قلب خانه است و قطعا کابینت ها مرکز زیبایی آشپزخانه هستند. با کمی دقت و انتخاب هوشمندانه رنگ کابینت میتوان فضای آشپزخانه و حتی …

راهنمای جامع برای معماران

معماری یک فعل انسانی است که در زمان و مکان مشخص به خاطر هدفی خاص ماده را به شکل زیبایی خلق می‌کند. تمام اثرات هنری را با توجه به محیط طراحی می‌کنند و در ساخت آن اثر، توجهی اندوه و فراوان به محیط می‌شود. در واقع فضا باید نیازهای مادی و غیرمادی انسانی را جوابگو باشد و خلق کردن فضایی که الهام دهنده آرامش، شادمانی، عبودیت، وحدت و احترام باشد بسیار حائز اهمیت می‌باشد . از نظر معنای لغوی معماری را با برابرهای آبادگری، رازی گری، والادگر، بانی گر و مهراز در زبان فارسی یاد کرده اند که کلمه مهراز ، همان کلمه مهندس معماربه عبارت امروزی است .

معماری هنر و علم طراحی ساختمان‌ها و دیگر سازه‌های فیزیکی است. یک تعریف گسترده‌تر اغلب شامل طراحی کل محیط ساخته شده از سطح کلان شهرسازی، طراحی شهری و منظر تا سطح خرد جزئیات یعنی ساخت و ساز و گاهی مبلمان است. اصطلاح “معماری” همچنین برای حرفه‌ی ارائه خدمات معماری استفاده می‌شود. البته رشته مهندسی عمران سازه تنها به ساختمان ها محدود نمیشود. ساخت و طراحی انواع سازه های مصنوعی مانند جاده ها ،راه ها ،خط های راه آهن ، کنال ها و…..

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا