اداره املاک و مستغلات لویت برنشتاین با 254 خانه در جنوب لندن برای تصویب آماده شد

بازرس برنامه ریزی شورای گرینویچ توصیه کرد که مقامات محلی طرح املاک بروکهیل را برای انجمن مسکن گروه هاید در هنگام تشکیل کمیته برنامه ریزی در روز سه شنبه (21 فوریه) تصویب کنند.

پیشنهاد لویت برنشتاین برای املاک بروکهیل در وولویچ (فوریه 2023)

طرح‌های لویت برنشتاین همچنین شامل یک «خط‌واره سبز» از فضای عمومی باز است که از غرب به شرق می‌گذرد، و همچنین پنج حیاط قلمرو عمومی و جاده‌های میوس‌آرایی‌شده.

چهار تا از این بلوک ها دارای حیاط در وسط هستند، در حالی که دو ساختمان در لبه های غربی و شمالی طرح مستقل خواهند بود. بلوک های بلندتر و با تراکم بیشتر در انتهای شمالی و جنوبی طرح قرار دارند.

در صورت تصویب طرح‌ها، بنای بروکهیل استیت که به شش قسمت تقسیم می‌شود، شاهد ساخت سه بلوک خواهد بود که در بالاترین سطح به هفت طبقه می‌رسد، یک ساختمان بین چهار تا پنج طبقه تقسیم می‌شود و دو ساختمان دیگر از دو تا سه طبقه، در صورت تصویب طرح‌ها.

طرح جدید تقریباً یک چهارم اجاره مقرون به صرفه لندن، یک چهارم مالکیت مشترک و نیمی برای فروش خصوصی خواهد بود. حدود 25 خانه از 254 خانه با ویلچر قابل دسترسی خواهند بود.

این توسعه بدون سوخت فسیلی، با گرمایش توسط پمپ‌های حرارتی منبع هوا انجام می‌شود – تغییری نسبت به طرح‌های اولیه که ترکیبی از انرژی‌های تجدیدپذیر و دیگ‌های گاز اصلی را پیش‌بینی می‌کرد. با این وجود، این پیشنهاد هدف برنامه لندن صفر کربن را برآورده نمی کند و توسعه دهنده نزدیک به 270000 پوند برای جبران آن پرداخت خواهد کرد.



منبع لویت برنشتاین پیشنهاد می کند 80 خانه دو طبقه که در اصل متعلق به وزارت دفاع بود در سایت 2.4 هکتاری، در فاصله کوتاهی از پادگان توپخانه سلطنتی در وولویچ، جنوب شرقی لندن، خراب شود.

مخلوطی از خانه‌ها، مزونت‌ها و آپارتمان‌ها به‌جای مسکن‌های موجود پس از جنگ در این سایت ساخته می‌شود که طبق گفته‌های رویه، از رطوبت، کپک زدگی رنج می‌برد و «به پایان عمر طراحی مورد نظر خود می‌رسد».

این رویه می‌گوید: «سلسله مراتب فضای باز از طریق فضاهای عمومی و خصوصی تعریف می‌شود: با ستون سبز در مرکز به عنوان فضای عمومی کلیدی، خیابان‌ها و خیابان‌ها به‌عنوان فضاهای عمومی متمرکز بر عابران پیاده کم‌ترافیک، حیاط‌های داخلی به‌عنوان نیمه -فضاهای رفاهی خصوصی، و مناظر جیبی اضافی در جنوب، غرب و شمال سایت.

تحریریه اخبار معماری آریانا