اسمیتفیلد ریورساید، شروزبری

این پروژه که برای تکمیل در سال 2028 برنامه ریزی شده است، شاهد تخریب مراکز خرید ریورساید شروزبری و پراید هیل مجاور آن خواهد بود تا راه را برای دفاتر، مسکن و جاذبه های تفریحی جدید باز کند. پیشنهادهای اولیه برای توسعه – که توسط معماران گلن هاولز مستقر در بیرمنگام تهیه شده بود – سال گذشته توسط شورا به تصویب رسید.

تیم طراحی همچنین برنامه‌هایی را برای خرده‌فروشی متمرکز بر اوقات فراغت و توسعه غذا و نوشیدنی در سایت مرکز خرید پراید تپه طراحی خواهد کرد. بهبودهای حمل و نقل و محوطه سازی جدید نیز برای سایتی که همسایه رودخانه سیل خیز سیورن است مورد نیاز خواهد بود.

در تدارکات دو مرحله‌ای، تیم‌های انتخاب شده در ماه مارس به مناقصه دعوت می‌شوند و برنده کلی در ماه می اعلام می‌شود. پیشنهادات برای قرارداد 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد.

جزئیات مسابقه

آخرین پروژه بر توسعه مجدد مرکز خرید ریورساید دهه 1960 و مرکز خرید پراید هیل مجاور تمرکز دارد. پیشنهادهای قبلی چاپمن تیلور برای این سایت بیش از یک دهه پیش تایید شده بود اما نتوانست به جلو حرکت کند.

شروسبری یک شهر تاریخی با جمعیت حدود 70000 نفر است. این شهرک که در یک پیچ تیز رودخانه سورن واقع شده است، دارای الگوی خیابانی منحصر به فرد قرون وسطایی و بیش از 600 ساختمان فهرست شده است.

عنوان پروژه خدمات معماری در رابطه با برنامه ریزی جامع و تحویل فاز اول توسعه مجدد در Smithfield Riverside، Shrewsbury
مشتری شورای Shropshire
ارزش قرارداد 2.5 میلیون پوند
مهلت دور اول 5 بعد از ظهر، 3 مارس 2023
محدودیت های متقاضیان باید دنشان دادن مهارت و تخصص در مدیریت توسعه مجموعه پیچیده ای از خلاصه برای خدمات تخصصی مربوط به چندین رشته کار همزمان
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/002697-2023?origin=SearchResults&p=1



منبع تیم منتخب برای قرارداد تخمینی 2.5 میلیون پوندی، خدمات کلی برنامه‌ریزی را برای توسعه ارائه می‌کند و در عین حال به عنوان معمار بازسازی مرکز خرید پراید هیل تحت هدایت اوقات فراغت و ایجاد یک مرکز مدنی چند آژانس جدید عمل می‌کند.

به عنوان بخشی از توسعه، تیم برنده برنامه‌هایی را برای یک «محل کار جذاب تجاری، انعطاف‌پذیر و سازگار با محیط زیست» جدید برای میزبانی از مقامات محلی و مستاجران بخش خصوصی طراحی خواهد کرد.

طرح جامع مکان پیشنهادی را برای یک مرکز چند آژانس جدید در محل مرکز خرید ریورساید فعلی، یک ساختمان دهه 1960 که قرار است تخریب شود، مشخص می کند.

همچنین تخریب قابل توجه مرکز خرید پراید هیل و توسعه مجدد شامل یک طرح تفریحی جدید و مرکز مسافرتی مجاور – با گنجایش حدود 400 خودرو برای جایگزینی پارکینگ ریون میدوز موجود را پیشنهاد می‌کند که در مرحله بعدی پس از ساخت جدید تخریب خواهد شد. مرکز سفر ساخته شده است.

بر اساس این خلاصه: «اسمیتفیلد ریورساید یک سایت کلیدی مرکز شهر برای شروزبری در چارچوب چشم انداز طرح شهر بزرگ است که در سال 2020 تهیه شده است. چارچوب توسعه استراتژیک اسمیتفیلد ریورساید برای این سایت در فوریه 2022 پس از یک دوره رایزنی عمومی توسط شورا تصویب شد.

تحریریه اخبار معماری آریانا