تمرکز بر مکان‌سازی در بخش جوایز جدید صنعت ساختمان بریتانیا آشکار شد


ورودی های جوایز، که به طور مشترک توسط عنوان خواهر AJ برگزار می شود مهندس عمران جدید و موسسه مهندسین عمران، به تازگی با راه اندازی دسته جدید، به علاوه معیارهای به روز شده برای دسته بندی زیرساخت های مسکونی و اجتماعی افتتاح شده اند.

برندگان سال گذشته شامل بازسازی مجموعه Burrell در گلاسکو توسط John McAslan + Partners بود که نه تنها بخش پروژه فرهنگی و اوقات فراغت را به خود اختصاص داد، بلکه جایزه برتر رویداد را نیز به خانه برد – جایزه پروژه سال 2022.

جوایز در 11 اکتبر در هتل گروسونور هاوس لندن برگزار می شود، اما مدعیان رویداد امسال تا 12 می فرصت دارند تا آثار برنده جایزه خود را تکمیل کنند.

«توسعه زیرساخت‌های جدید و پروژه‌های ساختمانی دیگر فقط به نحوه عملکرد آن در سطح عملی مربوط نمی‌شود، بلکه اکنون همه چیز به نتایجی است که برای جامعه ارائه می‌کند و این تغییر چیزی است که باعث راه‌اندازی جایزه سال جدید ابتکار مکان‌سازی شده است. ویراستار New Civil Engineer Claire Smith گفت.

این دسته برای شناسایی ابتکاراتی طراحی شده است که نتیجه نهایی یک پروژه را برای ایجاد فضاهای عمومی با کیفیت بهبود می بخشد که زیرساخت ها را به سطحی ارتقا می دهد که مردم نه تنها می خواهند از آن استفاده کنند، بلکه از استفاده از آن نیز لذت می برند.

سال گذشته ما نیاز به نشان دادن انعطاف پذیری آب و هوا را در هر دسته ای معرفی کردیم و امسال نیز این نیاز باقی است. با این حال، برخی اصلاحات بیشتر در دسته بندی های موجود انجام شده است تا آنها را بیش از هر زمان دیگری با صنعت ساخت و ساز امروزی مرتبط کند.

اسمیت اضافه کرد: «مقوله توسعه مسکونی سال، دامنه توسعه‌هایی را که واجد شرایط است شامل اسکان دانشجویی و تسهیلات زندگی سالمندان در کنار همه انواع توسعه‌های مسکن را گسترش می‌دهد.

به طور مشابه، طیف طرح‌هایی که واجد شرایط جایزه پروژه زیرساخت اجتماعی سال هستند، اکنون گسترده‌تر شده است و شامل مدارس، کالج‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تحقیقاتی، دادگاه‌های حقوقی، زندان‌ها و سایر ساختمان‌های مدنی می‌شود که به بهبود ارائه خدمات اجتماعی کمک می‌کنند. انگلستان.’

داوران رویداد امسال در حال حاضر تایید شده اند، اما مراحل داوری حضوری برای 4 تا 8 سپتامبر در دفتر NCE در نزدیکی Blackfriars در لندن تایید شده است.

جزئیات کامل دسته ها، معیارهای به روز شده و خود جوایز را می توانید با کلیک کردن اینجا بیابید.



منبع