معماری پزشکی طرح هایی را برای بیمارستان در سایت Co Durham ارسال می کند

وی افزود: از همان مراحل اولیه طراحی، اهمیت این بیمارستان جدید مشخص بود و ما تصمیم گرفتیم مکانی را طراحی کنیم که حس غرور محلی را القا کند. در حالی که بالاترین استانداردهای فعلی مراقبت های بهداشتی را فراهم می کند، انعطاف پذیری برای انطباق با نیازهای بهداشتی آینده جامعه را دارد.

بیمارستان سه طبقه پزشکی معماری خدمات سرپایی و تشخیص، یک مرکز مراقبت فوری، یک واحد تحقیقات پزشکی برای خدمات سرطان، و همچنین یک واحد روزانه شیمی درمانی، خدمات بهداشتی خانواده و یک بخش بستری توانبخشی 16 تختخوابی را ارائه می دهد.

بیمارستان شاتلی بریج بخشی از وعده دولت برای ساخت یا توسعه قابل توجه 48 بیمارستان تا سال 2030 است. پل شاتلی یکی از 10 بیمارستان در گروه 2 این طرح است که بر بیمارستان های کوچکتر تمرکز دارد که می توانند به موقع و با بودجه ساخته شوند.

معماران گفتند که امیدوارند این ساختمان یک سبک زندگی فعال و سالم را ترویج کند. آنها سایت را با یک مسیر عابر پیاده و دوچرخه سواری جدید طراحی کردند که به مسیر دوچرخه سواری ساحل به ساحل در کنار بیمارستان و یک مسیر پیاده روی جدید از مرکز شهر متصل می شود.

بیمارستان اجتماعی پل شاتلی توسط معماری پزشکی – طرح مفهومی

بیمارستان پیشنهادی در شاتلی بریج جایگزین تسهیلات فعلی در دو مایل دورتر خواهد شد، که روسای NHS محلی گفتند که منسوخ شده است و برای حفظ آن به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز دارد.

جین کوری، مدیر برنامه کانتی دورهام و بنیاد NHS دارلینگتون، گفت: “این یک پیشرفت هیجان انگیز برای جمعیت محلی درونتساید و جامعه مراقبت های بهداشتی شهرستان دورهام است.”



منبع این سایت 1.4 هکتاری در اطراف دو حیاط ساخته شده است تا نور طبیعی را به بیمارستان وارد کند و تقریباً به همه اتاق های اشغال شده نمای بیرونی بدهد. یکی از حیاط ها – که هر دو توسط معماران منظر ONE Environment طراحی شده اند – دارای قسمت های نشیمن است و برای بیماران، کارکنان و بازدیدکنندگان است، در حالی که دیگری برای بیماران و کارکنان است که فقط در توانبخشی کمک می کنند.

لیان ناتس، مدیر معماری پزشکی، گفت که بیمارستان استقبال می‌کند و “محیطی برای مراقبت که رفاه و بهبودی را ارتقا می‌دهد” ایجاد خواهد کرد.

این بیمارستان در محل یک معدن زغال سنگ سابق قرار دارد که از دهه 1980 خالی مانده است، و مشاوران توصیه کردند که سازندگان قبل از شروع کار برای توسعه مجدد، زمین را با حفاری و دوغاب زنی مستحکم کنند.

این بیمارستان دارای پانل‌های بتنی تقویت‌شده با شیشه است که به گفته معماران، «بافت و استحکام سنگ را به شکلی دست‌کاری شده تقلید می‌کند». معماری پزشکی همچنین شامل یک صفحه باران فلزی موجدار و سوراخ‌دار در بالای ساختمان می‌شود، به عنوان اشاره ای به کارخانه آهن سابق Consett که قبلاً محل را اشغال می کرد.

سخنگوی معماری پزشکی گفت که می خواهد یک ساختمان مدنی قابل تشخیص ایجاد کند که با منطقه محلی سازگار باشد. معماران از آجر سبک و بافت دار برای روکش استفاده می کنند که شبیه به ماسه سنگی است که به طور سنتی در ساختمان های مهم شهرداری در شهرستان دورهام استفاده می شود.

تحریریه اخبار معماری آریانا