یو پی اس برای کارخانجات صنعتی و تولیدی + دستگاه های مورد تائید وزارت صنعت شرکت تسلا-مستر انرژی پلاس

این سیستم مدیریت جریان شارژ، ولتاژ و تعادل ولتاژ را بر عهده دارد و تنظیمات لازم را برای از بین بردن هر گونه احتمال افزایش دما را در بر می گیرد. در صورتی که درجه حرارت ایجاد شده بیشتر از سطح ایمن باشد، سیستم مدیریت وارد عمل شده و باتری یو پی اس یا رشته باتری را با توجه به موقعیت UPS، به روش های مختلفی قطع می کند. همزمان با این موضوع نیز از طریق مانیتور کابینت باتری یو پی اس و هشدار UPS این قطعی را به کاربر اطلاع می دهد. باتری اسید سرب تنظیم شده، از لحاظ سرعتی که در آن ها اکسیژن از صفحه مثبت تکامل پیدا کرده و در صفحه منفی منتشر می شود و در نهایت منجر به تشکیل آب می شود، از سایر انواع باتری UPS متمایز می شوند.

آشنایی با ماهیت یو پی اس (ups)

یو پی اس برای کارخانجات صنعتی و تولیدی + دستگاه های مورد تائید وزارت صنعت شرکت تسلا-مستر انرژی پلاس اضافه کردن تعداد باطری های بیشتر به یک UPS می تواند تاثیر خوبی بر عملکرد آن داشته باشد و زمان کارکرد باطری برای پشتیبانی بیشتر از بار را افزایش دهد، اما نمی تواند ظرفیت خود UPS را بیشتر mrenergyplus کند. برای این که مطمئن شوید که افزایش تعداد باطری و ظرفیت های آن ها آسیبی به سیستم منبع تغذیه برقتان وارد نمی کند، قبل از هر چیز از حداکثر اندازه و ظرفیت یو پی اسی که دارید اطلاع پیدا کنید و متناسب با آن تغییرات لازم را اعمال نمایید. این نوشته در خرید یو پی اس، یو پی اس ارسال شده و با باتری UPS، قیمت باتری یو پی اس برچسب گذاری شده است. کاربرد یو پی اس ups در خانه و آپارتمان کاربرد یو پی اس در خانه و آپارتمان برق شهری،برقی مصرفی خانگی و آپارتمان ها نیز گاهی دچار نوسان می شوند که این امر آسیب های جدی ای به لوازم خانگی می زند. لوازم برقی خانگی از جمله یخچال، کولر ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و …حساس به نوسان برق هستند و پس از مدتی یا شاید هم در هنگام همان نوسان اول(اگر شدید باشد) دچار مشکل می شوند.

باتری یو پی اس هم مانند همه باتری های دیگر، یک سیستم الکتروشیمیایی است. باتری UPS ها در واقع حاوی اجزا و موادی هستند که با یکدیگر واکنش می دهند و جریان الکتریکی را ایجاد می کنند. به عنوان مثال در یک باطری اسید سرب، از ذخیره سرب اسید استفاده می شود که در آن الکترود ها شامل شبکه هایی از سرب حاوی اکسید های سرب هستند که در طول شارژ و دشارژ تغییر می کند و الکترولیت اسید آن نیز یک سولفوریک اسید رقیق است. چگالی توان باتری یو پی اس تحت شرایط و دسته بندی های مختلف با یکدیگر متفاوت است. در نظر گرفتن این مسئله که اهمیت چگالی باتری UPS چقدر است، به شما در داشتن انتخاب بهتر و مناسب تر، کمک زیادی می کند.

  • داشتن ویژگی هایی مثل تعداد چرخه بالا و زمان های شارژ سریع تر، باعث شده است که این باطری یو پی اس در مقایسه با باتری سرب اسیدی، کاربرد بیشتری در برنامه هایی مثل اشتراک گذاری شبکه، پشتیبانی صنعتی و یا کنترل فرآیند داشته باشند.
  • حتما به این مسئله در مورد تاثیر دمای محیط بر عمر باطری توجه داشته باشید که به ازای هر 8.3 درجه سانتی گراد (15 درجه فارنهایت) متوسط دمای سالانه که بالای 25 درجه سانتی گراد باشد، عمر باطری به میزان 50 درصد کاهش پیدا می کند.
  • در میان برندهای ایرانی از برندهای چینی نظیر یورونت، ایبیزا و راکت و همچنین باتری هایی با برند متفرقه بهتر عمل کرده و کیفیت بالاتری دارند.
  • وجود این جدا کننده ها در ساختار باتری یو پی اس باعث می شود که عمر مفید باتری بالا تر رود و این امکان را داشته باشد که در دمای متعادل به خوبی کار کند.
  • علاوه‌براین دستگاه‌‌های امنیت خانه همچون دزدگیر، دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی داخل پارکینگ‌ها نیز برای حفظ جریان در سیستم خود نیازمند یو‌پی‌اس هستند.

باتری‌ها قسمتی از منبع تغذیه هستند و وظیفه دارند تا در هنگام قطعی برق، انرژی را به دستگاه‌های متصل شده برسانند. باتری‌ها از مهم‌ترین اجزای یو پی اس‌ها هستند و برای ذخیره‌سازی انرژی الکتریکی به کار می‌روند. ظرفیت باتری‌ها با توجه به شرایط فیزیکی، نوع مصرف و میزان ذخیره انرژی متفاوت است. این نوع باتری‌ها به سه دسته باتری‌ یو پی اس سیلد اسید، باتری‌ یو پی اس نیکل کادمیوم و باتری‌ یو پی اس سیلد اسید ژل تقسیم می‌شوند.

فروش باتری یو پی اس

باطری یا رک و کابینت باطری را نسبت به داشتن هر گونه نشتی یا خوردگی، با دقت بررسی کنید. فراموش نکنید این تصور که هرچه باتری گرانتر باشد بهتر است کاملا اشتباه و غلط می باشد.

شما می‌توانید باطری یو پی اس ایرانی یوفو را در سایت الوباتری مشاهده کرده و با قیمت مناسب تهیه کنید. آب بندی باتری یو پی اس VRLA معمولا در محفظه پلاستیک از جنس پلی پروپیلن، انجام می شود. ویژگی بارز و اصلی این باتری UPS این است که نشت اسید ندارد و حتی در صورت وارونه شدن یا استفاده نیز، چنین اتفاقی برای آن نمی افتد.