باب آلیز ریاست دانشکده معماری را در رم راه اندازی کرد


این دانشکده برای سال تحصیلی 2022/23، پس از 25 سال فاصله، با ریاست متفقین، مجددا راه اندازی می شود.

دیگر اعضای هیئت علمی موسس معماران دنیس بنتز، یکی از بنیانگذاران Bennetts Associates، نیال مک لافلین از Níall McLaughlin Architects، تیم بل، مدیر Bell Phillips Architects، مارکو Iuliano، خواننده معماری در دانشگاه لیورپول و مورخ هنر استیون Maryn هستند.

مدرسه بریتانیا در رم مرکز تحقیقات بین رشته ای است. دانشکده جدید که تدریس نخواهد کرد، در کنار دانشکده باستان شناسی، تاریخ و ادبیات و دانشکده هنرهای زیبا خواهد بود.

متفقین این دانشکده را «راهی برای تمرکز بر معماری، تشخیص اهمیت معماری به عنوان یک جنبه اساسی فرهنگ معاصر، و اهمیتی که تاریخ همیشه برای فرهنگ ما به عنوان منبع دانش و تجربه خواهد داشت، توصیف کردند. . و این چیزی است که رم به ارمغان می آورد.

اخبار راه اندازی مجدد همزمان با فراخوان مدرسه برای درخواست معماران اولیه در کشورهای مشترک المنافع برای بورسیه سالانه سه ماهه رم در معماری، و همچنین بورسیه سه ماهه Giles Worsley Rome برای مورخان معماری و معمارانی است که در رم تحصیل کرده اند. بریتانیا یا اتباع بریتانیا هستند.

مدرسه بریتانیا در رم در سال 1901 با معماری به عنوان یکی از رشته های اصلی آن در کنار باستان شناسی و هنرهای زیبا تاسیس شد. در سال 1916 به خانه طراحی شده توسط ادوارد لوتینز در شهر نقل مکان کرد.

دانشکده معماری اولیه در سال 1912 تأسیس شد، اما، متحدین می‌گوید، در دهه 1990 پس از برداشته شدن بودجه معماری از کمیسیون سلطنتی برای نمایشگاه 1851 بسته شد و بخشی از دانشکده هنرهای زیبا شد.

Allies گفت: «به مرور زمان، من فکر می‌کنم که ثابت شده است که این یک مشکل برای معماری است، زیرا به این معنی است که نشان داده نشده است.

او می‌گوید اولین اقدام برای بازسازی معماری «به شیوه‌ای قوی‌تر» زمانی انجام شد که اریک پری در شورای مدرسه حضور داشت و اعضای هیئت علمی جدید سپس برای اصلاح دانشکده معماری تلاش کردند.

متفقین که سه سال پیش به این شورا پیوست، گفت: «قرار دادن معماری تحت هنرهای زیبا کمی اشتباه بود. بله، البته، هنر برای معماری مهم است، اما معماری در حال حاضر واقعاً محوری برای مسائل جهانی پایدار، تغییرات آب و هوایی، رشد شهری و توسعه شهری است، بنابراین دیدن بورس تحصیلی رم به عنوان یک چیز هنری کاملاً اشتباه است. .

حتی مهم‌تر از معماری رم، تشبیهی است که برای سکونتگاه‌های شهری ارائه می‌کند. به عبارت دیگر تاریخ خارق‌العاده شهری است که مدام بر روی خود بنا می‌شود و در حال تغییر و تحول است. بنابراین همیشه برای افراد علاقه مند به شهرها مکان جذابی برای مطالعه خواهد بود.

اعضای هیأت علمی جدید که حقوق دریافت نمی کنند معمولاً برای مدت پنج سال سمت خود را حفظ می کنند، اگرچه متفقین می گویند که هر سال یک نفر با تعیین یک عضو جدید از سمت خود کناره گیری می کند.

نقش اصلی اعضای هیئت علمی انتخاب و حمایت از محقق رم در معماری و همکار Giles Worsley Rome است. آخرین تاریخ درخواست برای هر دو این اقامتگاه برای سال تحصیلی 2022/23 29 جولای است.

دانشکده جدید امیدوار است بورسیه رم در معماری را به عنوان یک اقامت 9 ماهه بازگرداند – مدت آن پس از برداشت اولیه بودجه کاهش یافت – و ایجاد بورسیه های جدید را بررسی کند.

متفقین گفت: «یک چیزی که من شخصاً واقعاً مشتاق آن هستم این است که ما معماران بسیاری را از کشورهای مشترک المنافع جذب کنیم، زیرا به نظر من اکنون کشورهای مشترک المنافع هستند که واقعاً با این سؤالات بزرگ وجودی در مورد شهرها و محیط‌هایشان مواجه هستند. ‘

او در سال 1981/1982 با بورسیه تحصیلی 9 ماهه رم در این مدرسه شرکت کرد و گفت که این اقامت فرصتی را برای ملاقات و سفر در ایتالیا با افرادی از سایر رشته ها فراهم می کند.

او گفت: “این یک تبادل فوق العاده بین افراد مختلف با مهارت ها و دانش های مختلف است.” “این یک مکان شگفت انگیز است.”



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا