نمایش دانشجویی دانشگاه گرینویچ 2022


در یک غروب گرم ژوئن در ساختمان شلوغ خیابان استاکول دانشکده طراحی دانشگاه گرینویچ، انرژی دانشجویان هیجان زده، معلمان آسوده و والدین مغرور در اطراف دهلیزهای بزرگ و باز ساختمان طراحی شده Heneghan Peng می چرخد. این شب افتتاحیه نمایشگاه پایان سال 2022 است.

با دیدن آثار نمایش داده شده در زمینه ای که در آن تولید شده است، می توان حیطه بین رشته ای دانشکده را درک کرد، با خروجی های همه رشته های مختلف طراحی که با هم به نمایش گذاشته شده اند – معماری، و معماری منظر و شهرسازی در کنار انیمیشن، فیلم و تلویزیون ارائه شده است. ، طراحی گرافیک و ارتباطات رسانه ای.

نمایش دانشجویی دانشگاه گرینویچ 2022

منبع: دانشگاه گرینویچ

فضای داخلی باز به این معنی است که کار هر دوره یا استودیو با پارتیشن‌هایی به روشی کمی غیرشخصی تقسیم می‌شود، بدون اینکه فضای خاصی از نظر شخصیت یا شخصیت متفاوت باشد. شاید غوطه ور شدن بازدیدکنندگان در نمایشگاه ها را کاهش دهد، اما امکان بررسی صاف و کمی مجزاتر از کل را فراهم می کند.

رئیس مدرسه آناستاسیوس ماراگیانیس، پروفسور طراحی فراگیر، در مقدمه خود بر کتاب 2022 (یک مبلغ سنگین) بیان می کند که قصد مدرسه تامین تقاضای صنایع خلاق در حال گسترش برای متفکران خلاق است، تا زمانی که آنها متفکران خلاق باشند. صنایعی که برای همه کار می‌کنند – و بنابراین، نمایشگاه مدرک امسال بر شمول اجتماعی تأکید دارد.

عصر افتتاحیه نمایشگاه دانشجویی دانشگاه گرینویچ 2022

منبع: هریت جنینگز

او می نویسد: “طراحی فراگیر به این معنی است که دانش آموزان ما از ابتدا و در کل فرآیند خلاقیت عمیقاً با نیازهای کاربران نهایی درگیر می شوند.” این چارچوب همه دوره‌ها را در بر می‌گیرد و برنامه‌های معماری را هم به صورت عملی (در خلاصه‌های واحد/استودیو متمرکز بر سایت‌های واقعی و مبتنی بر یک ماژول فناوری) و هم به صورت خلاقانه، به عنوان دانش‌آموزان با استفاده از مواد و تکنیک‌های تجربی – از جلبک‌ها در واحد BA Arch بازجویی می‌کند. 6، به نقشه‌های دیجیتالی فوق‌العاده‌ای در ماه مارس.

سوزان ایسا، هماهنگ‌کننده طراحی و مدرس ارشد سال اول، در معرفی دوره کارشناسی معماری، می‌گوید: «انجام دانستن است و دانستن انجام دادن است». این دوره به روش های تجربی، فرآیندهای طراحی و عمل یادگیری از طریق ساخت زمان می دهد. این به وضوح در مدل‌های سازه‌ای مقوایی بزرگ ۱:۱ پروژه گروهی سال اول یا در مقیاس کوچک‌تر در مدل منظره شهری تیمز در سال ۱ واحد ۲ «باز ریخته‌گری» دیده می‌شود. Re-Create’ به رهبری آیریس آرگیروپولو و الیوت نش.

مدل های نمایش داده شده

منبع: هریت جنینگز

مدل سازی عالی نیز با عکاسی و طراحی با مداد در سال های بعد ترکیب می شود. در واحد 5 سال 2، Fabi Waters ‘Fairview’ یک مدل مقوایی ساده گرانش های ساختاری را به شکل عکاسی ارائه می دهد. سال 2+3، بخش 7 «ساخت/بازسازی/بازسازی»، به رهبری یورگوس لوئیزوس و ند اسکات، اهمیت فرآیندهای طراحی را نشان می‌دهد که معماران اغلب آن را پنهان می‌کنند – از مدل‌های آزمایش مواد مانند گچ‌کاری‌های لمسی ژاکت پفی مانند کیهان کایا. به مدل فرم پرینت سه بعدی پیچیده توسط Jaewoo Kang، که با یک طراحی مداد به همان اندازه پرآذین از یک Guildhall پیشنهادی برای Millwall تطبیق داده شده است.

غرفه های نمایشگاهی March Architecture نقاشی های دیجیتالی را ارائه می دهند که از فرآیندهای آزمایشی عملی فاصله می گیرند تا فضایی را برای حدس و گمان و تخیل نگه دارند. به خصوص “داستان ها و افسانه ها” واحد 12 – به رهبری آموزگاران رهش رام، لوسی سندرز و کایران هاوکینز – که در آن کار دانش آموزی به دلیل جزئیات فوق العاده و به ویژه صورتی برجسته است، بسیار جالب توجه است. سریال افسانه‌ای سوفی شیلدز به سبک گائودی «Art of Southend-on-Sea» یکی از مواردی است که باید ببینید.

مارس واحد 12: داستان ها و افسانه ها. ابزاری برای رویاهای گمانه زنی توسط مربیان رهش رام، لوسی سندرز و کایران هاوکینز اجرا می شود

منبع: هریت جنینگز

از ماه مارس به فلات باز معماری منظر و شهرسازی می رسید. دیدن دوره‌های معماری منظر با فضا و جاذبه‌های مشابه معماری چقدر با طراوت است. در واقع، گرینویچ تنها دوره های آموزشی در نوع خود را در لندن ارائه می دهد که توسط موسسه Landscape معتبر است.

یک میز مرکزی بزرگ، موضوع کلی «ساخت وحشی» را معرفی می‌کند، که هر استودیوی طراحی با نمونه‌هایی از مواد، مانند آجرهای ساخته شده از خاک رس علوفه‌ای در استودیوی سال اول «A Tolworth Safari» به رهبری الین ایبورگ لوند و ویل سندی نشان داده شده است. دیوارهای موقت فضاهای استودیویی را ترسیم می کنند، از جمله نقشه ذهنی ترسیم شده با دست کارآگاهی که پس از مشورت با جوانان در Canada Water برای «باغ کاغذی» توسط MA Unit B، به رهبری جیمز فاکس، ایجاد شده است، که به ویژه در بی تکلفی آن جذب می شود.

دکتر اد وال، سرپرست نمونه کارهای آکادمیک معماری منظر و شهرسازی، توضیح می‌دهد که گرینویچ یکی از قدیمی‌ترین دانشکده‌های معماری منظر بریتانیا است، با مدرسان برجسته گذشته از جمله سر جفری جلیکو. اما، با وجود معلمان جدید و جوانی که برنامه الهام‌بخشی را تقویت می‌کنند که در سال‌های اخیر بر مسائل معاصر مانند بحران آب‌وهوا و عدالت شهری متمرکز شده است، گرینویچ به‌دنبال است و مسیری را برای اولین گام‌های حرفه‌ای در زمینه‌ای متفاوت و مهم برای پرداختن به این مسائل ایجاد می‌کند. چالش های آینده ما

هریت جنینگز متصدی برنامه عمومی و نویسنده و متولی جوان AF است

عصر افتتاحیه نمایشگاه دانشجویی دانشگاه گرینویچ 2022

منبع: هریت جنینگز



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا