برنامه ریز ارشد کالج ترینیتی دوبلین

فراخوان درخواست شش سال پس از آن صورت می گیرد که معماران Heneghan Peng مستقر در دوبلین برنده قراردادی به ارزش 700000 پوند برای طراحی یک مرکز بازدیدکننده در کتابخانه برکلی ABK در دانشگاه ترینیتی دوبلین شدند.

این انتصاب چهار ساله شامل ایجاد یک چشم انداز استراتژیک برای دانشگاه مرکز شهر تاریخی است که ملاحظات اصلی “زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی” دوران ما را در بر می گیرد.

طرح جامع برای مدت زمان قابل توجهی یک سند قابل انعطاف خواهد بود و به طور منظم مورد بازبینی قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، طرح جامع برنامه ای برای آینده ای پایدار خواهد بود و ملاحظات زیست محیطی، اجتماعی و اقتصادی را با دقت متعادل می کند و در بر می گیرد. طرح جامع برای توسعه آتی پردیس TCD است و باید جاه طلبانه، پیشگامانه و یک رهبر جهانی در نفوذ خود باشد.

جست‌وجوی یک طراح ارشد پنج سال پس از TCD Perkins+Will برای یک پردیس نوآوری جدید 840 میلیون پوندی در زمینی به وسعت 2.2 هکتار مشرف بر اسکله گرند کانال و در فاصله‌ای کوتاه از تئاتر برجسته دانیل لیبسکیند Bord Gáis Energy انجام می‌شود.

گر هفرنان
ترینیتی کالج دوبلین، دانشگاه دوبلین
کالج گرین
دوبلین 2
ایرلند

طبق این خلاصه: «کالج ترینیتی دوبلین، دانشگاه دوبلین به دنبال ایجاد یک توافقنامه چارچوب تک حزبی برای خدمات مشاوره برنامه ریزی اصلی برای حداکثر مدت چهار سال است. خدمات مورد نیاز تحت این چارچوب شامل خدمات برنامه ریزی جامع مربوط به پردیس اصلی TCD و سایت های ماهواره ای آن خواهد بود.

ایمیل: [email protected]



منبع

آخرین مهلت ارسال درخواست ها ظهر 10 آگوست است.

چگونه درخواست شود

کالج ترینیتی روبروی مجلس سابق ایرلند واقع شده است. این دانشگاه در سال 1592 تاسیس شد و قدیمی ترین دانشگاه کشور است. ساختمان های تاریخی در سایت اصلی دانشگاه شامل کتابخانه قدیمی طراحی شده توسط توماس برگ در سال 1732 است که در آن کتابخانه معروف کتاب کلز نگه داشته شده.

جزئیات تماس

برای اطلاعات بیشتر آگهی قرارداد را مشاهده کنید

تیم انتخاب شده برای قرارداد تخمینی 1,000,000 یورو با TCD و سهامداران کلیدی برای ترسیم یک چشم انداز “جاه طلبانه و پیشگامانه” برای پردیس دانشگاه کالج گرین 45 هکتاری و سایر امکانات ماهواره ای کار خواهد کرد.

تحریریه اخبار معماری آریانا