برندگان جایزه دانشجویی AJ 2022 مشخص شدند

داوران این رویکرد را ستایش کردند و گفتند که “دانش آموزان بیشتری باید با همان جاه طلبی قوی به پروژه های خود از دیدگاه زیست محیطی نگاه کنند”.

آنها گفتند که دانش آموز «یک حرکت اشتباه انجام نداده است» و آن را «بسیار به یاد ماندنی» از نظر «خیلی خوب در نظر گرفته شده» تعیین کردند.

پیشنهاد او برای مسکن و یک مرکز اجتماعی که از مواد انبار نجات یافته تشکیل شده بود، رویکردی بیش از حد محلی برای تامین مواد داشت.

ال تامپسون و علی فرانسیس دانشگاه شفیلد جایزه پایداری را برای پروژه مشترک «هوشمندانه و بالغ» خود به نام Re-Housing Manchester دریافت کردند که استفاده مجدد از پردیس UMIST سابق دانشگاه منچستر را به عنوان تعاونی های مسکن بالاتر از وظایف اجتماعی پیشنهاد می کند. توسط Carbon Conscious Collective اداره می شود.

آنها گفتند: «این یک پروژه واقعاً پیچیده برای شاد کردن ساختمانی است که دوستش نداریم.

برنده در رشته تحصیلات تکمیلی: سایبان شهری اثر یوسف خلیل

یوسف خلیل از دانشگاه کمبریج با پروژه خود، سایبان های شهری، برنده رشته تحصیلات تکمیلی شد. این یک سری مداخلات را برای جوامع راه آهن پاکستان در لاهور پیشنهاد کرد تا احیای زاغه های «تحریم شده توسط دولت» را تسهیل کند. داوران این پروژه خیره کننده و معبد مانند را به عنوان «رویکرد نمادین» توصیف کردند و آنها را به «خواستن بیشتر برای دیدن» رها کرد.

جایزه امسال رکوردی را به خود اختصاص داد – 146 – تقریباً هر مدرسه معتبر RIBA و ARB حداقل در یک بخش به کار دانش آموزان وارد شد. در زیر، ما هر ورودی را در مقوله های کارشناسی و کارشناسی ارشد، که توسط 56 مدرسه از 57 دانشکده معماری بریتانیا ارسال شده است، نشان می دهیم.



منبع

برندگان در رویدادی که شب گذشته (6 اکتبر) در دفاتر شپرد رابسون در لندن برگزار شد، معرفی شدند. جایزه دانشجویی AJ توسط دانشکده معماری دانشگاه مارلی و لنکستر حمایت شد. ریاست هیئت داوران را فرانسیس ویلیامز، ویرایشگر فنی و معاون سردبیر معماری AJ بر عهده داشت.

برنده در رده کارشناسی: سفت کردن کمربند سبز اثر جو راسل

این دومین بار است که خلیل برنده جایزه دانشجویی AJ می شود. او در سال 2018، سال افتتاحیه جایزه، به عنوان دانشجوی بخش اول معماری در دانشکده هنر کینگستون، در مقطع کارشناسی برنده شد. در آن زمان او برای پروژه‌اش Factory for Making Art، بازسازی کارخانه آهن Fore River در کوئینسی، ماساچوست، که در سال 1986 بسته شد، برنده شد.

برنده جایزه پایداری: بازسازی منچستر توسط ال تامپسون و علی فرانسیس

آنها پروژه را به دلیل بالا بردن مرزها ستایش کردند و کیفیت تصاویر را “نفس گیر” توصیف کردند.

برنده دوره کارشناسی جو راسل از دانشکده معماری بارتلت برای پروژه خود به نام کمربند سبز: Oakwood Mews، Enfield N14 بود.

داوران تحت تأثیر رویکرد پایدار و دقیق این دو نفر قرار گرفتند و “برنامه اجتماعی را با دقت طراحی کردند” و اظهار داشتند: “تفکر زیادی برای ارزیابی پس از اشغال انجام شده است که برای ادامه زندگی پایدار بسیار مهم است.” استراتژی واقع گرایانه اتخاذ شده