برندگان جوایز RIBA East Midlands 2023 مشخص شدند

مرکز بازدیدکنندگان کلیسای جامع لینکلن توسط سیمپسون و براون



منبع

گای اسمیت از باومن لیون، جایزه معمار سال پروژه RIBA East Midlands را برای کارش در موزه دریافت کرد، که همچنین برنده جایزه مشتری سال RIBA East Midlands در سال 2023 شد.


ساختمان‌ها و فضاهای الهام‌بخش به زندگی همه ما شادی می‌بخشند و برندگان جوایز امسال مطمئناً با این شرایط مطابقت دارند. تبریک فراوان به همه.

دایکین مارشالپسوند کلبه چهار ردیفه قدیمی جایزه پروژه کوچک سال منطقه را به خود اختصاص داد.

منبع:سامانتا ملووز

فهرست نهایی برای جایزه RIBA استرلینگ برای بهترین ساختمان سال در بریتانیا سپس از پروژه‌های برنده جایزه ملی RIBA با برنده اعلام شده در ماه اکتبر انتخاب می‌شود.

جوایز RIBA East Midlands 2023 – برندگان

اکنون برندگان جوایز منطقه ای هر کدام برای یک در نظر گرفته می شوند جایزه ملی RIBA به رسمیت شناختن برتری معماری آنها. نتایج 22 خرداد اعلام خواهد شد.

پنج برنده منطقه ای که از فهرست نهایی نه نفره اصلی حذف شده اند خانه ای در Leicestershire توسط Levitate; یک کافه جدید برای National Trust در پارک ملی Peak District توسط Architect Studio Gedye. امتداد قاب بلوط به کلبه ای با طراحی جورج گیلبرت اسکات در روستایی لینکلن شایر توسط استودیو دایکین مارشال. و موزه ساخت کارخانه ابریشم دربی باومن لیون.

سایمون آلفورد رئیس RIBA گفت:برنده شدن جایزه منطقه ای RIBA یک دستاورد فوق العاده است. این پروژه‌ها که توسط یک فرآیند بررسی دقیق انتخاب شده‌اند، بهترین معماری جدید منطقه را نشان می‌دهند.

پروژه 16 میلیون پوندی «تصفیه شده و شیک» که هیئت داوران آن را «به همان اندازه شادی‌بخش و متواضعانه» خواند، جایزه ساختمان سال 2023 منطقه را نیز به خانه برد.

تحریریه اخبار معماری آریانا