بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-خرید بک لینک گلدلینک

برای بررسی بک‌لینک‌های سایت‌های دیگر که به شما تعلق ندارند، باید از روش دوم استفاده کنید. گوگل می‌گوید که کلماتی که لینک روی آن‌ها قرار داده می‌شود، روی رتبه‌بندی تاثیر دارد. با این حال، مطالعات نشان داده است که ارتباط بین متن لینک و رتبه‌ی سایت دریافت‌کننده لینک آنچنان قوی نیست. بنابراین با وجود اهمیتی که متن لینک دارد، اهمیتش برای رتبه‌بندی به اندازه دیگر فاکتورها نیست. انتخاب متن مناسب بر اساس تحقیق کلمات کلیدی یک روش موثر و مناسب است. دلیل وجود بک‌لینک‌ها هدایت کاربران به منابع مفید و با کیفیت است.

یعنی آقای ب در طول 6 ماه دوم که اقای الف هیچ درامدی ندارد، به صورت ماهیانه درآمدی داشته و پس از یک سال نه تنها هزینه های طراحی سایتش درآمده، بلکه کلی سرمایه از آن خود دارد. آقای الف اما تا سال اول، تنها از جیب خود روی سایت گذاشته است و هیچ درآمدی ندارد. با افتخار اعلام می داریم که پیج اتوریتی وب سایت های ما در رده بهترین وب سایت ها قرار می گیرد. ابزارهای مختلفی در اینترنت برای آنالیز وب سایت وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای بررسی پیج اتوریتی سایت های ما استفاده فرمایید. به مراتب از اثر و اهمیت بیش تری نسبت به سئو داخلی برخوردار است.

با لینک UTM می‌فهیم روی چه لینکی در کدام رپرتاژ بیشتر کلیک شده است. این محتوا می‌تواند شامل متن‌های کوتاه یا طولانی، تصاویر، ویدیو، اینفوگرافی و … رسانه مورد نظر حتماً محتوای مرتبط داشته باشد یا حداقل محتوای آن عمومی باشد.

بک لینک چیست و چطور بک لینک قوی بسازیم؟ نوین-خرید بک لینک گلدلینک همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، اینفوگرافیک‌ها فرمت مناسبی از محتوا هستند که توانایی تولید بک لینک دارند. همچنین، قابلیت بک‌لینک و میانگین اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی به تفکیک آورده شده است. در این مرحله، منابع مناسبی را برای انتشار بک لینک سایت پیدا می‌کنید. سپس این تصویر را در بخش جستجوی تصاویر گوگل قرار دهید تا به تمامی پست‌های میهمان اون دسترسی داشته باشید. به این ترتیب، لینک سایت‌های معتبر برای انتشار پست میهمان را پیدا خواهید کرد. به عبارت دیگر، هرچیزی که افراد تمایل کلیک کردن روی آن داشته باشند را می‌توان در این دسته قرار داد.

3 – یک ایمیل دوستانه برایشان ارسال کنید و مودبانه بخواهید تا به سایت شما لینک سازی انجام دهند. 1 – بلاگرهایی را در حوزه کاری خود بیابید که احتمالا مشتاق هستند بدانند چه چیزی برای ارائه دارید. اگر شما یک محصول ارائه‌دهنده اطلاعات می‌فروشید که مثلا به افراد یاد می‌دهد چطور خودشان صابون درست کنند، عباراتی مانند “ساخت صابون” یا “ساخت صابون در منزل” را جستجو کنید. برای اینکه نشان دهید واقعا شخصی هستید که معمولا به سایت شما ‌بکلینک داده می‌شود، بدون اینکه شما از آنها درخواست کرده باشید رضایت کاربران را نمایش دهید. مثل هر قطعه محتوای دیگر که منتشر می‌کنید، باید بصورت استراتژیک، اینفوگرافی خود را تبلیغ کنید. و برای انجام این کار، پیشنهاد می‌شود که از روش “Guestographics” استفاده نمایید.

تمامی اعداد و ارقام تعداد بک لینک ها برای شما با همان مشخصات (یا معادل یا بهتر از آن) برای سایت شما ساخته خواهند شد و ما صادقانه و بطور واضح تمام توضیحات و مشخصات را آورده ایم. مجموعا 12 رپورتاژ لایه یک (مستقیم) و 16 رپورتاژ لایه دوم در پلن بک لینک ترکیبی C3 منتشر میشود. مجموعا 9 رپورتاژ لایه یک (مستقیم) و 12 رپورتاژ لایه دوم در پلن بک لینک ترکیبی B2 منتشر میشود. مجموعا 7 رپورتاژ لایه یک (مستقیم) و 9 رپورتاژ لایه دوم در پلن بک لینک ترکیبی A1 منتشر میشود.

همچنین انکرتکست‌ها به صورتی تنظیم می‌شوند که یک پروفایل لینک سازی حدالامکان طبیعی را از نگاه گوگل داشته باشید. زمانی که لینک وبسایت شما در وبسایت دیگری ثبت شود، به لینک ساخته شده بک لینک می‌گویند. عده‌ای از وب‌مستران تصور می‌کنند که بک لینک ها دیگر ارزشمند نیستند و در رتبه‌بندی وبسایت‌ها در گوگل تاثیری ندارند اما اینگونه نیست! طبق گفته گوگل، بک لینک یکی از ۳ سیگنال اصلی مورد استفاده در رتبه‌بندی نتایج است. بک لینک هایی که به شیوه نادرست ساخته می‌شوند باعث ایجاد تاثیرات منفی بر روی وبسایت خواهند شد بنابراین اگر قصد خرید بک لینک گوگل دارید، پکیج‌های بک لینک «سئو ارزان» انتخاب‌های مناسبی هستند. هدف از سئوی وبسایت چیزی جز نمایش صفحات، مطالب و محتواهای سایت در نتایج برتر و به تبع آن بهبود ترافیک هدایت شده به سایت از موتورهای جستجو مانند گوگل نیست.

از نکات مهم دیگر اجرای استراتژی صحیح در پروسه ساخت بک لینک می کسی از سایت گلد لینک بک لینک خریده؟ باشد. مزیت عالی این پکیچ ها عدم نیاز به اجرای استراتژی توسط شما است ما اینکار را برای شما در قالب استراتژی های مختلف با انتخاب شما برایتان پیاده خوایم کرد. روشی را برای ساخت بک لینک های خود استفاده کنید که سایت مدیر سئو برای پروژه های خود انجام می دهد. 2 – بررسی کنید ببینید که آیا کسی که به شما اشاره کرده به سایتتان بک لینک هم داده است یا خیر (چه صفحه اصلی سایتتان یا صفحات داخلی آن).

به‌عنوان‌مثال، شاید سایت‌های خبری مطرح زیاد به کسب و کار شما ربطی پیدا نکنند، اما اگر از آن‌ها بک لینک بگیرید اعتبار بالایشان می‌تواند به وب‌سایت شما هم سرایت کند. منبعی که از آن بک لینک می‌گیرید به اندازه خود یک لینک اهمیت دارد. درواقع، گوگل زرنگ‌تر شده و روزگار بک لینک گرفتن از وب‌سایت‌های بی‌ربط و نشستن به این امید که جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب کنید به سرآمده است. در حالت کلی، زمانی که یک سایت به سایت دیگر لینک می‌دهد، یک بک لینک ایجاد می‌شود. عبارت بک لینک با کلماتی چون inbound link یا لینک ورودی نیز مورد شناخت کاربران قرار می‌گیرد، چرا که بک لینک‌ها سبب می‌شوند تا کاربران از یک سایت وارد سایت دیگر شوند. در واقع می‌توان عبارت لاتین External link را هم به بک لینک نسبت داد؛ چرا که طبق چیزی که گفته شد، بک لینک‌ها سبب می‌شوند تا کاربران از سایت‌ اولیه‌ای که در آن حضور دارند خارج شوند.

تحریریه اخبار معماری آریانا