طرح جامع مرکز شهر نیوآرک

تیم منتخب برای قرارداد 130000 پوندی، یک طرح جامع و کد طراحی را با هدف “حرکت رشد اقتصادی و تضمین پایداری آینده” برای شهر تاریخی بازار در رودخانه ترنت طراحی خواهد کرد.

مسائل کلیدی که باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از: برنامه‌ریزی اطلاع‌رسانی برای حرکت در مرکز شهر و مداخلات حمل‌ونقل، فعال‌سازی پروژه‌های بازسازی، پس‌زمینه و پروژه‌های بزرگ‌تر، کاربری‌های مناسب از زمین در سراسر مرکز شهر که منعکس‌کننده آرزوها برای اقتصاد ترکیبی انعطاف‌پذیر، فیزیکی و مداخلات غیر فیزیکی و اطمینان از اینکه توسعه جدید به گونه ای طراحی شده است که منعکس کننده تنوع در شخصیت در سراسر منطقه طرح اصلی است.

سال گذشته، معماران گولیفر لنگستون، مدرسه ابتدایی جدید مسیح چرچ را به عنوان بخشی از فاز اول میدلبک، یک توسعه شهری جدید توسط توسعه‌دهنده Urban&Civic، در 2 کیلومتری نیوآرک تکمیل کردند.

پیشنهادات برای قرارداد 65 درصد از نظر کیفیت و 35 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهد شد.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه طرح جامع و کد طراحی مرکز شهر نیوآرک
مشتری شورای ناحیه نیوآرک و شروود (NSDC) و انگلستان تاریخی
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ظهر، 20 فوریه 2023
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات نحوه تحویل الزامات قرارداد را در بازه زمانی اعلام شده از جمله نمودار گانت/جدول زمانی پروژه، از جمله نقاط عطف کلیدی و تاریخ های تحویل در قالب لیست وظایف با روز به ازای هر نفر در هر کار ارائه دهند.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/001804-2023?origin=SearchResults&p=1



منبع

نیوآرک یک شهر تاریخی بازار است که ترکیبی از معماری قرون وسطایی، پس از قرون وسطی و گرجستان را در منطقه مرکزی خود دارد. مرکز شهر در حال حاضر از ازدحام شدید جاده رنج می برد، اما انتظار می رود از سرمایه گذاری 500 میلیون پوندی در A46 Newark Northern Bypass در سال 2025 بهره مند شود.

طرح جامع جدید به دنبال راه هایی برای حمایت از رشد تجارت و بازدیدکنندگان در مرکز شهر خواهد بود. عناصر کلیدی شامل یک قلمرو عمومی و استراتژی مونتاژ زمین همراه با بهبود حمل و نقل و ابتکارات برای حمایت از تغییرات کاربری و معرفی مسکن بیشتر در بالای مغازه ها است.

با حمایت شورای ناحیه نیوآرک و شروود، هدف این پروژه بهبود قلمرو عمومی و باز کردن فرصت‌های بازسازی در داخل شهرک است و در عین حال «اهمیت و ارزش تاریخ و شخصیت غنی شهر را حفظ می‌کند».

طبق این خلاصه: «مرز طرح جامع باید شامل منطقه مرکزی شهر، گره‌های حمل‌ونقل کلیدی و مکان‌های فرصت برای توسعه باشد و به کل منطقه حفاظت‌شده مرکز شهر نیوآرک و سایر زمین‌های لازم برای ایجاد یک استراتژی موفق باشد.