خانه های Haworth Tompkins و AHMM Canada Water تایید شده است

هیچ یک از خانه های موجود در برنامه AHMM «مقرون به صرفه» تعیین نشده اند، اما 73 درصد از خانه های موجود در برنامه هاورث تامپکین دارای قیمت مناسب هستند. نسبت کلی مسکنی که در Canada Water مقرون به صرفه است 35 درصد خواهد بود. شرکت موریس + قبلاً مجوز یک طرح مسکن کاملاً مقرون به صرفه را دارد.

برنامه های AHMM شامل یک برج 34 و 37 طبقه شامل 410 خانه به علاوه یک ساختمان سکوی 10 طبقه با 37500 متر مربع فضای اداری و 2000 متر مربع فضای همکف برای استفاده تجاری انعطاف پذیر است. این ساختمان ها در مجموع شامل شش تراس بام محوطه سازی شده برای ساکنان و کارگران است.

برنامه‌ریزان در شورای ساوت‌وارک «برج‌های باریک AHMM را که آرایش خوبی از سه عنصر متمایز را نشان می‌دهند» تحسین کردند. آنها گفتند که این برج‌ها «معماری نمونه‌ای را ارائه می‌کنند که از فواصل دور قابل مشاهده است و به ارتقای شهرت منطقه کمک می‌کند».

آنها همچنین ساختمان اداری را ستایش کردند که «پاسخ می دهند[s] به میراث صنعتی این سایت در حالی که یک محیط اداری مدرن و منعطف را ارائه می دهد که هدف آن تبدیل شدن به یک مقصد شغلی متمایز در مرکز شهر است.

برنامه‌های کاربردی جداگانه‌ای که توسط کمیته برنامه‌ریزی شورای ساوث‌وارک مهر تأیید شده‌اند، بخشی از بازسازی ۱ میلیارد پوندی آب کانادا توسط «متفقین» و «موریسون» توسط سرزمین بریتانیا است. خانه‌های جدید نزدیک به بازسازی چاپخانه دیلی میل که اخیراً با موافقت هاوکینز براون موافقت کرده است، قرار خواهند گرفت.

این برنامه ها در جلسه برنامه ریزی شورای ساوتوارک در عصر روز سه شنبه (26 ژوئیه) تصویب شد. برای اظهار نظر با AHMM و هاورث تامکینز تماس گرفته شده است.



منبع

برنامه ریزان گفتند که طرح هاورث تامپکینز «یک مقیاس شهری مناسب بدون اینکه بیش از حد مسلط در صحنه خیابان به نظر برسد» خواهد بود، و افزودند که ساختمان ها با جزئیات خوب، با «پرده های مستحکم و با کیفیت بالا» هستند. [that] ساختمان ها را با استحکام و ماندگاری آغشته می کند [and] نماهای با جزئیات دقیق [which] ریتم، عمق و غنا را در خود جای می دهد.

طرح های هاورث تامپکین 273 خانه را در سه ساختمان هشت و نه طبقه فراهم می کند. خانه ها از یک خوابه تا پنج خوابه متغیر هستند، در حالی که ساختمان ها همچنین دارای فضای اجتماعی و تجاری در سطح همکف خواهند بود.