شپرد رابسون برای تخریب دفتر شهر برای طرح هتل چراغ سبز دریافت می کند

فضای کار مشترک هتل جدید با تعهدات بخش 106 ارائه می شود، از جمله: 10 ساعت در ماه استفاده رایگان جامعه از اتاق های جلسه. 10 ساعت در ماه اجاره فضای جلسه رایگان برای دانشجویان؛ اجاره استودیوی پادکست با 35 پوند در ساعت به اضافه تخفیف نیم بها برای 10 ساعت در ماه برای گروه های اجتماعی. و یک اجاره رایگان در هر ماه فضای رویداد برای گروه های اجتماعی.

سخنگوی گروه هتل پلوبرگر گفت که آنها از پتانسیل Boundary House برای کمک هیجان زده هستند. […] آرزوهای شرکت City Corporation برای یک شهر واقعی 24/7 را برآورده کنید.

دن بور، شریک شپرد رابسون، که در AJ100 امسال رتبه پنجم را کسب کرد، گفت: «این پروژه واقعاً به رویکرد اول رفاهی و نحوه باز شدن آن برای جامعه بستگی دارد. ما می خواستیم مهمانان احساس کنند بخشی از محله و محله بخشی از ساختمان است.

کمیته برنامه ریزی و حمل و نقل شهر لندن تصمیم گرفت طرح گروه هتل پلوبرگر را در اوایل این ماه تصویب کند. این پروژه را به عنوان یک تقویت کننده برای گردشگری در نظر می گیرد که با جاه طلبی گسترده تر شرکت برای منطقه پس از همه گیری مطابقت دارد.

ساختمان جدید رتبه پایداری عالی BREEAM را هدف قرار داده است. این آجر که از آجرهای مات و لعاب‌دار در سایه‌های قرمز ساخته شده، دارای فرمی منحنی و طاق‌های قوسی در پایه‌اش است که طاق‌های راه‌آهن مجاور را منعکس می‌کند.

«همگرایی کاربری‌های محلی و فرهنگی در سطح همکف، در کنار فضای شبانه بار روی پشت‌بام، هتل را به یک مرکز فعالیت تبدیل می‌کند. ما فکر می‌کنیم که این هتل می‌تواند به قلب تپنده جدید محله‌ای در شهر تبدیل شود که طبقه همکف یک «اتاق نشیمن» محلی برای آن منطقه است.

شروان جوشی، رئیس کمیته گفت: “جذب بازدیدکنندگان بریتانیایی و بین المللی با پیشنهادات تفریحی و گردشگری پر جنب و جوش در قلب بهبود شهر است.”

طبق اسناد برنامه ریزی، این طرح بخشی از سطوح زیرزمین و همکف موجود، از جمله «استفاده مجدد جزئی از دال کف، ستون ها و پایه ها» را حفظ خواهد کرد. این بدان معناست که حدود 17 درصد از کربن تجسم یافته ساختار موجود حفظ خواهد شد.

طراحی این مرکز برای توسعه در خانه مرزی در خیابان جوری در دو بخش، یکی از 15 طبقه و دیگری 8 طبقه است.، که همچنین 456 متر مربع فضای کار مشترک، یک کافه در طبقه همکف و یک رستوران و بار روی پشت بام را فراهم می کند.

این شرکت چشم انداز شهر مقصد خود را در ماه مه رونمایی کرد. هدف آن افزایش پیشنهادات اوقات فراغت منطقه است تا بازدیدکنندگان، کارگران و ساکنان را به Square Mile جذب کند.

دسترسی به خدمات کنونی در خیابان رانگون به قلمرو عمومی زمین‌آرایی شده با پله‌های صندلی تئاتر با لعاب قرمز و درختکاری تبدیل خواهد شد.

“ما از نزدیک با City Corporation کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که پیشنهادات ما در قلب جامعه است و می‌تواند چیزی تازه و نوآورانه را به Square Mile بیاورد.”



منبع