در یک رویداد رایگان بدانید چه کسی برنده پروژه های کوچک AJ 2023 شده است

تمرین‌های فهرست نهایی در 3 مه 2023 به هیئت داوران ارائه می‌شوند. هیئت داوران امسال شامل استر اورت، رئیس توسعه طراحی در شرکت توسعه میراث لندن، که هم مشتری با تجربه بازسازی و توسعه و هم یک معمار واجد شرایط است. و فیونا اسکات، یکی از بنیانگذاران معماران گورت اسکات، که تعدادی پروژه کوچک و همچنین نقشی در توسعه استراتژی شهری و پروژه های تحقیقاتی در مقیاس بزرگ ایفا کرده است. اسکات همچنین یکی از حامیان طراحی شهردار لندن و یک ممتحن خارجی برای دانشگاه کمبریج است. پدرو گیل، مدیر استودیو گیل، پس از معرفی به عنوان یکی از اخلالگران AJ100 ما در سال 2020 و همچنین قهرمان گروه های کم نمایندگی در صنعت، دوباره در هیئت داوران حضور دارد. کارهای این استودیو شامل پروژه های مسکونی، اجتماعی و زیرساختی در بریتانیا و آمریکای لاتین می شود. به آنها ملحق می شوند راس کینان، کارگردان در استودیو آکین – برنده جایزه پروژه های کوچک AJ در سال گذشته.

جایی که Morris+Company، 215 Mare Street، London E8 3QJ
چه زمانی 18.30 در 3 مه 2023
اینجا رزرو کنید رایگان



منبع

پروژه های کوچک AJ پروژه های تکمیل شده را با حداکثر ارزش قرارداد 350000 پوند جشن می گیرد (که امسال دوباره برای بازتاب تورم افزایش یافت) که نمونه ای از رویکرد ایده های بزرگ و کم هزینه است – طرح های هوشمندانه، دستکاری شده و پایدار که جواب می دهند و اغلب فراتر از خلاصه آنها هستند. فشار دادن مرزهای آنچه با بودجه محدود ممکن است.

فهرست نهایی 20 نفره در پایان ماه آوریل اعلام می شود و در شماره ویژه ای جی منتشر می شود. هر پروژه ای که وارد جوایز می شود را می توان در کتابخانه ساختمان های AJ مشاهده کرد. AJ Small Projects توسط مارلی حمایت می شود.

ریاست هیئت داوران بر عهده سردبیر معماری AJ خواهد بود راب ویلسون و سردبیر فنی و معاون ویراستار معماری فران ویلیامز.

برای جشن گرفتن پروژه های کوچک AJ 2023 به ما بپیوندید و دریابید که کدام طرح در نمایشگاهی که در Morris+Company در هاکنی، لندن برگزار شد، برنده شده است.

اکنون در بیست و هشتمین سال خود، این جایزه بهترین معماری کوچکتر و کم‌هزینه را به رسمیت می‌شناسد. برندگان قبلی شامل معماران دیوید لیچ، معماران کیت داربی، کارمودی گروک، هاورث تامپکینز، هاوکینز براون، معماران مول، کریس ویلکینسون و معماران رشید علی بودند. سال گذشته استودیو آکین به خاطر “خانه درختی” خود در روستایی هرفوردشایر برنده جایزه شد.