رشته مهندسی معماری برای چه کسانی مناسب است؟ | arianarchitects

عمل‌کرد یک ساختمان تأثیر عمیقی بر شکل‌گیری فضاهای مختلف و اندازه و ریخت آنان می‌گذارد. نقش پناهگاهی نیز گاه روی جهت‌گیری و شکل ساختمان اثرگذار است، ولی بیش‌ترین اثر آن را در پوستهٔ ساختمان – حد فاصل آن با فضای بیرون- می‌توان مشاهده کرد. نقش پناهگاهی یک ساختمان بر روی سیستم‌های مکانیکی درون ساختمان هم اثرگذاری ویژه‌ای دارد.

شاید شما هم هنگام اقدام برای تهیه یک سشوار برقی صنعتی عبارت «المنت سرامیکی» را شنیده باشید اما دقیقا نمی‌دانید که این نوع المنت چیست … امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، دنیای ابزارالات نیز تخصصی تر شده و برای هر حرفه ای ابزارهای مخصوصی تولید شده است. انبر قفلی نوعی انبر است که می‌توان فاصله بین دو فک آن را توسط پیچی که در انتهای دسته قرار دارد، تنظیم کرده و سپس … پروفیل‌بر دستگاهی ایمن و پیشرفته‌ست که جهت بریدن موادی سخت همچون آهن به کار می‌رود.

آینده شغلی و بازار کار فارغ التحصیلان رشته معماری

باغبانی یکی از فعالیت‌هایی است که انجام آن باعث آرامش است. باغبانی شامل هرس کردن بخش‌هایی از گیاه (جوانه، شاخه، برگ،‌ گل و میوه)، سم … باز کردن پیچی که زنگ زده یا خورده شده واقعا دشوار است. باز و بست کردن پیچ ها در فضاهای تنگ و زوایای بد هم …

  • ساختار های مستطیل شکل و شکلی ساده از ویژگی هایی می‌باشد که با مشاهده بناهایی با این خصوصیت میتوانیم تشخیص دهیم که در آن بنا، از معماری مدرن استفاده شده است.
  • یک مدیر پروژه وظیفه ایجاد هماهنگی لازم در اجرای فعالیت‌ها به منظور رسیدن به هدف نهایی پروژه را برعهده دارد.
  • حتی یک بنای موقتی که تنها یک‌بار مورد استفاده قرار می‌گیرد و سپس تخریب می‌شود باید قابل بازیافت باشد و ازین لحاظ با اصول و محدودیت‌هایی در طراحی مواجه است.

لویی کان با نوشته ای این نکته را یادآور می شود که مشکل برقراری ارتباط بین یک ساختمان منسجم در ذهن و طراحیهای اولیه، بین دانشجویان عمومیت دارد. خصوصیت عملکردی فضا، به دنبال صفت های فرمال فضا می آیند و وقتی ما اتاق را ساختیم خود به خود عملکرد را تعیین کرده ایم. بنابراین در معماری یعنی در ساختن فضاها، ما به منظور دستیابی به فانکشن باید از فرم شروع کنیم. در زمان سایه زدن طراحی معماری از خطوط نا منظم استفاده کنید.

گرایش‌های رشته مهندسی معماری برای ادامه تحصیل چه هستند؟

در مطالب قبل درباره مجله خبری معماری آریانا، انواع آن و کاربردهایی که دارد صحبت کردیم. سشوارهای حرارتی در صنایع اتومبیل، خدمات صافکاری خودرو، کارگاه های کوچک … اگر دوست دارید دکوراسیون خانه را تغییر دهید و جلوه تازه ای به فضای خانه ببخشید اما پول، زمان و سایر منابع لازم برای نوسازی … مجسمه سازی چیست؟ مجسمه سازی شاخه ای از هنرهای تجسمی است که به شکل دادن اشیا با مصالح مختلف میپردازد. کار با اره زنجيری (برقی – بنزینی) نیاز به مهارت داشته و جزء ابزار آلات حرفه ای می باشد و استفاده ی آن برای افراد …

http://barbarinemoone.ir

تحریریه اخبار معماری آریانا