ساکنان Graven Hill می گویند خانه های “identikit” رویای خودسازی را تضعیف می کنند

این گروه به دلیل عدم بررسی دقیق کار ساختمان و حفظ نکردن سازندگان شناخته شده Passivhaus که قبلاً روی این پروژه کار می کردند، سرزنش خود را به گردن شورا انداخت.

“ما دریافت نامه سرگشاده را تایید کرده ایم و ایوان ریس، مدیر اجرایی ما پاسخ خواهد داد.”

این گروه از شورا و GHVDC می‌خواهد تا با ساکنان ملاقات کنند تا «چشم‌انداز Graven Hill را تأیید و تکرار کنند». اطمینان حاصل کنید که حداقل 25 درصد از قطعات موجود در تمام مراحل آینده به عنوان زمین های خدماتی در اختیار خودسازندگان قرار می گیرد. و متعهد به استاندارد ساخت Hoare Lea Passive Design Revision F, در کنار سایر خواسته ها باشید.

این گروه همچنین وضعیت مسکن مقرون به صرفه در محل را که توسط GHVDC ساخته شده است، برجسته کرد.

خیابانی از خانه‌های خودساخته در توسعه Graven Hill

اما ساکنان از وضعیت برخی از آخرین مسکن های GHVDC و همچنین تسلط آن بر این سایت نگران هستند.

پل تروپ، یکی از اولین خودسازانی که به گراون هیل رسید، گفت: «تعدادی از اعضای شورا که قرار است بر این پروژه نظارت کنند، واقعاً توپ را به اینجا رها کرده اند.

در نامه این گروه افزوده شد: «سال‌ها، بسیاری از کپک‌ها، پیش نویس‌ها و اتاق‌های سرد به GHVDC شکایت داشتند، برخی قبل از موافقت GHVDC برای انجام کارهای اصلاحی، از جیب خود برای بررسی‌های مستقل متوسل شدند و برخی دیگر هنوز در انتظار اقدام هستند.»

شورای Cherwell این قطعه را در سال 2014 از وزارت دفاع خریداری کرد. این زمین تالاب مخصوص به خود را دارد، تپه ای جنگلی که قبلاً برای آموزش برون شهری استفاده می شد و توسط زمین های کشاورزی احاطه شده است.

این یک رویکرد پیشگامانه برای تحویل مسکن دارد و پیشرفت بزرگی حاصل شده است.

“بسیار واضح شد که اگر بخواهیم فقط به ساخت خود پایبند باشیم، تا سال 2050 منتظر خواهیم بود تا سایت را تحویل دهیم.”

انجمن ساکنان در نامه ای به رئیس شورای منطقه چرول گفت: “دیدگاه گریون هیل این بود که به عنوان نمونه ای برای سایر نقاط کشور از آنچه می توان با استفاده از روش های خودسازی و ساخت و ساز مدرن در مقیاس به دست آورد.” .

بخش مسکن خودساخته تنها 13000 خانه در سال در بریتانیا دارد که در تضاد با کشورهایی مانند اتریش و آلمان است که بیش از نیمی از خانه ها به صورت سفارشی ساخته می شوند.

این سایت دارای کدهای طراحی برای 11 منطقه شخصیتی، مانند «بلوارهای پردرخت» و «خط‌های شهری»، و «گذرنامه‌های قطعه‌ای» شامل پالت‌های سقف و مصالح نما، و همچنین حداکثر ارتفاع ساخت و مورد نیاز فضای پارک است.



منبع

“توسعه‌دهنده تعهد خود را برای ساخت و ساز با استانداردهای عملکرد پرانرژی که در ابتدای پروژه تعیین شده بود کنار گذاشته است و به سرعت در حال عقب‌نشینی از ارائه قطعات خودساز خود است.”

شرول پس از تصمیم‌گیری برای اختصاص این سایت به خودسازی، یک پرونده تجاری طراحی کرد و شرکت توسعه دهکده گراون هیل (GHVDC) را راه‌اندازی کرد.

سال گذشته AJ در مورد نگرانی های re گزارش دادساکنان برخی از واحدهای مالکیت مشترک، که شرکت را به دلیل هوابندی ضعیف به چالش می‌کشیدند. آنها گفتند که این باعث می شد اتاق خواب های طبقه بالا در زمستان یخ بزنند و در تابستان جوش بیاورند. آنها ادعا کردند که آزمایش‌های مستقل نشان می‌دهد که نشت هوا به‌طور قابل‌توجهی بیش از نرخی است که در گواهی‌های عملکرد انرژی آنها ارائه شده است.

“دیدگاه Graven Hill این بود که به عنوان نمونه ای برای بقیه کشور باشد”

سخنگوی شورا گفت: “گریون هیل توسعه منحصر به فردی است که امکان تنوع در بازار مسکن محلی را فراهم کرده است.”

GHVDC سال گذشته به AJ گفت که سرعت کند تحویل خانه‌های خودساخته باعث شد این شرکت رویکرد اصلی خود را «تکامل» کند. کارن کرتین، مدیر GHVDC گفت: «حتی تحویل 10 «پیشگام» اول آنطور که ما انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد.

در سال 2015، معماران گلن هاولز طرح جامعی را طراحی کردند که شامل یک مدرسه ابتدایی بود که توسط Architype، یک مهد کودک و یک مرکز اجتماعی و همچنین مغازه ها، کافه ها و یک میخانه طراحی می شد. اما این امکانات عمومی نسبت به خانه های جدید کندتر وارد شده اند، اگرچه مدرسه اکنون در حال کار است.

ردیفی از خانه های مقرون به صرفه

“بررسی دقیق کمی از مدیریت وجود دارد یا اصلا وجود ندارد [the development company] و تعامل اندک با ذینفعان. این به پروژه اجازه می دهد تا با کاستی های مکرر خلاص شود.

متأسفانه، این توسعه در حال حاضر تنها به توسعه حجم دیگری از خانه‌های ناکارآمد انرژی تبدیل شده است.

جاستین و کاترین متکالف بیرون از خانه خودسازشان با یک خودساز طراحی شده توسط چارلی لوکستون در سمت راست