طراحی نمایشگاه Wakehurst، ساسکس


تیم منتخب برای قرارداد چهار ساله چهارساله، یک فضای نمایشگاه دائمی جدید در آتریوم بانک بذر هزاره طراحی شده توسط استانتون ویلیامز در سایت RBG Kew’s 202ha Wakehurst ایجاد خواهد کرد.

این پروژه بخشی از برنامه‌های نهاد عمومی غیردستگاهی اجرایی برای ارتقای کیفیت امکانات تفسیری و «تحریک ارتباطات فکری و عاطفی» با «دارایی‌های عظیم علمی، باغبانی و فرهنگی» است. اهداف کلیدی شامل حصول اطمینان از پایداری و تأثیر مثبت زیست محیطی است که در تجربه بازدیدکننده منعکس می شود.

بر اساس این خلاصه: “هدف از این خرید، جذب یک پیمانکار خدمات نمایشگاهی برای Wakehurst برای ارائه خدمات مربوط به تجربه بازدیدکنندگان و طراحی نمایشگاه، به ویژه در توسعه تفسیر و مواد نمایشگاهی برای باغ‌های گیاه‌شناسی سلطنتی، سایت کیو در Wakehurst است. .

این خدمات شامل تخصص رفتار بازدیدکنندگان است. برنامه ریزی محتوای نمایشگاهی، تحقیق و تولید محتوا و طراحی سفارشی دو بعدی و سه بعدی شامل برنامه ریزی فضایی و طراحی داخلی. این شامل توسعه یک نمایشگاه دائمی بزرگ است که در دهلیز بانک بذر هزاره قرار دارد.

RBG در سال 1840 در محل یک املاک سلطنتی سابق مشرف بر رودخانه تیمز در غرب لندن تاسیس شد. مرکز تحقیقات گیاه شناسی و جاذبه بازدیدکنندگان دارای 27000 گیاه مختلف از جمله حدود 14000 درخت است. دونالد اینسال پنج سال پیش خانه معتدل RBG را که در سال 1863 طراحی شده بود، بازسازی کرد.

ویژگی‌های معماری معاصر در املاک جنوب غربی کیو در لندن شامل غرفه Wolfgang Buttress و BDP ‘Hive’ است که در اصل برای نمایشگاه میلان 2015، گذرگاه Sackler John Pawson در سال 2006، خانه Davies Alpine Wilkinson Eyre در سال 2006، و Mark Waltec Trewchi Topkways 2008 ایجاد شد. .

جستجو برای تیم طراحی کمتر از یک سال پس از آن صورت گرفت که RBG Kew چارچوب خدمات معماری جدید 4 میلیون پوندی را اعلام کرد که طیف وسیعی از پروژه‌های بهسازی، نوسازی و حفاظت را در سراسر سایت اصلی میراث جهانی یونسکو 132 هکتاری خود در لندن پوشش می‌دهد. تیم های برنده شامل معماران Acanthus Clews، مارتین اشلی همکاران و هیو بروتون معماران بودند.

پیشنهادات برای آخرین قرارداد 66 درصد از نظر کیفیت، 14 درصد از نظر هزینه و 20 درصد در ارائه ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید بیمه غرامت حرفه ای 1 میلیون پوندی و پوشش مسئولیت عمومی 5 میلیون پوندی داشته باشند.

جزئیات مسابقه

عنوان پروژه چارچوب خدمات طراحی تجربه بازدیدکنندگان و نمایشگاه RBGKEW1135
مشتری باغ گیاه شناسی سلطنتی، کیو
ارزش قرارداد 150000 پوند
مهلت دور اول 10 صبح، 20 مارس 2023
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات دو پروژه انجام شده با مقیاس و پیچیدگی مشابه را ارائه دهند
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/003310-2023?origin=SearchResults&p=1



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا