چارچوب توسعه کیستون 2023-27

کیستون توسعه بخشی از گروه Longhurst است که یکی از بزرگترین گروه های مسکن در میدلندز و شرق انگلستان است – ارائه بیش از 24000 خانه و طیف گسترده ای از خدمات مراقبت و پشتیبانی.

برنامه ها 60 درصد از نظر کیفیت و 40 درصد از نظر قیمت ارزیابی خواهند شد. مناقصه گران باید بیمه مسئولیت کارفرما 10 میلیون پوند، بیمه مسئولیت عمومی 5 پوند و بیمه غرامت حرفه ای 10 میلیون پوند داشته باشند.

جزئیات مسابقه

سایر سازمان‌های واجد شرایط برای استفاده از این چارچوب عبارتند از Longhurst Group، انجمن مسکن جامعه ناتینگهام، انجمن مسکن Tuntum، Lace Housing، Norton Housing and Support، YMCA Derbyshire، Lincolnshire Housing Partnership، Lincolnshire YMCA، Framework Housing Association، Lincolnshire Rural Housing Association و Lincolnshire Rural Housing Association و YCAbin. گروه هود.

عنوان پروژه چارچوب خدمات و مشاوره حرفه ای محدود Keystone Developments (LG) 2023 برای پروژه های مسکونی جدید، مراقبت های اضافی و بازسازی ساختمان های جدید
مشتری Keystone Developments (LG) Limited
ارزش قرارداد 6.6 میلیون پوند
مهلت دور اول 5 بعدازظهر، 6 مارس 2023
محدودیت های متقاضیان باید سه مثال مرتبط از جایی که
آنها الزامات مشابهی را در پنج سال گذشته ارائه کرده اند
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/003487-2023?origin=SearchResults&p=1



منبع

تیم‌هایی که برای این قرارداد چهار ساله انتخاب شده‌اند، این فرصت را خواهند داشت تا روی مجموعه‌ای از پروژه‌های جدید، مراقبت‌های اضافی و نوسازی با ارائه‌دهنده مسکن مستقر در شرق انگلستان و میدلندز کار کنند.

بر اساس این خلاصه: «Keystone Developments از مناقصه‌هایی از سازمان‌های با تجربه مناسب دعوت می‌کند که می‌توانند دانش، مهارت و نوآوری را در ارائه خدمات مشاوره حرفه‌ای برای حمایت از اعضای کنسرسیوم در پروژه‌های بازسازی و توسعه مسکن جدید و مراقبت‌های اضافی نشان دهند.

این چارچوب سه منطقه مجزا را پوشش می‌دهد و به 21 قطعه شامل بخش‌های جداگانه تقسیم می‌شود – با باندهای ارزشی از 1 میلیون پوند تا بیش از 10 میلیون پوند – برای معماری مسکونی جدید، معماری مراقبت‌های اضافی ساختمان جدید و طراحی معماری بازسازی‌ها.

این کارها در رابطه با پروژه توسعه فعلی و آینده اعضای کنسرسیوم است. کارها بر اساس یک قرارداد چارچوب حداکثر برای چهار سال تحویل داده می شود: که برای یک دوره اولیه چهار ساله اجرا می شود.