معماران جورج کینگ برنده مسابقه ناتینگ هیل با طراحی باغ های درام نفتی شدند

او گفت که ورود آنها “یک پاسخ ساده و در عین حال جسورانه به خلاصه مسابقه ما است که طبیعت، میراث و مردم محلی را به هم متصل می کند.” من واقعاً مشتاقانه منتظر هستم که توسعه طراحی را با نظرات مردم محلی دنبال کنم و در اوایل سال آینده شاهد اجرای آن باشم.

ما امیدواریم که با مشارکت با معماران جورج کینگ، دسترسی به طبیعت را با هدفی واقعی و با مشارکت جامعه در سراسر جهان ایجاد کنیم.



منبع

این تمرین تا 100000 پوند از شورای کنزینگتون و چلسی برای توسعه طراحی خود دریافت می کند که در اوایل سال آینده نصب خواهد شد.

این مسابقه که برای تیم‌هایی از معماران یا معماران منظر، طراحان و هنرمندان آزاد بود، به دنبال پیشنهادهایی برای مداخله‌ای جدید بود که «هویت منطقه را جشن می‌گیرد و تجربه بازدید، زندگی یا کار در ناتینگ هیل گیت را بهبود می‌بخشد».

Grow2Know از تمایل به ایجاد میراثی بر اساس واکنش جامعه به تراژدی برج گرنفل رشد کرد. باغبانی چریکی راهی برای درمان فراهم کرد.

برنده شدن معماران جورج کینگ پس از برگزاری نمایشگاه عمومی از آثار ارسالی در لیست کوتاه در ماه گذشته، تعامل با ساکنان محلی و ارزیابی نهایی از هیئت داوران مستقل صورت گرفت.

جورج کینگ، مدیر تمرین گفت: ما با اشتیاق نسبت به نقش مهم فضاهای عمومی در شهرهای ما و قدرت طراحی برای غنی سازی زندگی مردم احساس می کنیم. ما امیدواریم که با همکاری نزدیک با Grow2Know تحولی مثبت و پایدار برای ناتینگ هیل گیت، جامعه محلی آن و بسیاری از بازدیدکنندگان ایجاد کنیم.

Tayshan Hayden-Smith، از Grow2Know، گفت: “به عنوان فردی که در جامعه محلی بزرگ شده و در مدرسه ابتدایی فاکس تحصیل کرده است، غیرقابل انکار مهم است که ما به عنوان یک جامعه، بتوانیم فضاهای خود را برای ایجاد یک تغییر مثبت برای خود بازیابی کنیم. نسل های حال و آینده – هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر اجتماعی.

این گذرگاه شلوغ که در فاصله کمی از باغ کنزینگتون قرار دارد، دارای یک ایستگاه زیرزمینی، یک سینما و چندین فروشگاه، رستوران و بار است.

تیم پروژه از اعضای جامعه دعوت می کند تا به شکل گیری طرح نهایی، از جمله انتخاب گیاهان و چیدمان باغ کمک کنند.

این پروژه از میان لیستی متشکل از شش تیم انتخاب شد که هر کدام 1500 پوند افتخاری برای طراحی مفاهیم طراحی دریافت کردند.

فینالیست های دیگر عبارت بودند از: رادیکال های شهری و افترپارتی. آندره کونگ استودیو و ویوارد. Wood Street Walls، Maich Swift Architects، thinkFOUNDATION، Linett Kamala و Greg Bunbury. استودیو نوما; و WR-AP، GB Urban Studio و Francesca Perry.

طرح دوباره سبز آن در ناتینگ هیل، با همکاری گروه Grow2Know مستقر در کنزینگتون شمالی، با هدف طراوت بخشیدن به خیابان مرکزی غرب لندن با باغ‌های رنگارنگ «جیب» ساخته شده از بشکه‌های روغن صنعتی نوساز.

رزا روژینا، مدیر جشنواره معماری لندن، گفت که معماران جورج کینگ و Grow2Know «برندگان شایسته» بودند.

باغ ها با رنگ ها و الگوهای الهام گرفته از بازار پورتوبلو و کارناوال ناتینگ هیل تزئین خواهند شد. آنها فضای سبز را اضافه می کنند، کیفیت هوا را بهبود می بخشند و جامعه متنوع منطقه را از طریق گیاهان مختلف جشن می گیرند. استفاده از درام‌های روغن نشان‌دهنده سنت کارناوالی بالا بردن نسخه‌های دور ریخته شده برای ایجاد تابه‌های فولادی است.

تحریریه اخبار معماری آریانا