معماران هشدار می‌دهند که انتصاب ریس موگ «دیوانگی خطرناک و رادیکال» است

نمایندگان مجلس، فعالان محیط زیست و دیگر معماران از جمله کسانی بودند که از انتصاب ریس ماگ انتقاد کردند.

«این با چیزی که سیاستمداران وانمود می‌کنند به آن علاقه دارند همخوانی دارد – در سراسر کشور اتفاق می‌افتد و شامل کارآموزان، آموزش و مشاغل همراه با کاهش مصرف انرژی می‌شود. می توانید برای HS2 پول خرج کنید، که واقعاً مورد نیاز نیست، یا کمی بیشتر برای چیزی که همه به آن نیاز دارند خرج کنید: خانه های مقاوم در برابر آب و هوا و کم کربن.

او باید با این واقعیت بیدار شود که بیش از 80 درصد از رای دهندگان محافظه کار از انرژی های تجدیدپذیر، خورشیدی، باد دریایی و خشکی حمایت می کنند.

Greenpeace UK گفت که او “آخرین فردی” است که باید در “بدترین لحظه ممکن” در این نقش حضور داشته باشد.

Architects Declare گفت که با آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد موافق است، که اخیراً خاطرنشان کرد که فعالان آب و هوا «گاهی اوقات رادیکال‌های خطرناک نامیده می‌شوند» اما «رادیکال‌های واقعا خطرناک کشورهایی هستند که تولید سوخت‌های فسیلی را افزایش می‌دهند».

وی افزود: «ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که ادامه نقش آلوک شارما به عنوان رئیس COP26، انتصاب گراهام استارت به عنوان وزیر تغییرات آب و هوا، و کریس اسکیدمور، زک گلداسمیت و دیگر «توری‌های فیروزه‌ای» بتواند با بدترین نفوذ ریس موگ مقابله کند.

او افزود: “او یک شخص جدی نیست و این یک دولت جدی نیست.”

در حالی که تراس برنامه های خود را برای وام 150 میلیارد پوندی برای تأمین مالی توقف قیمت های انرژی در زمستان اعلام کرد، بیکر-براون در عوض خواستار سرمایه گذاری گسترده دولت در مناسب سازی خانه های بریتانیا برای کاهش نیاز به منابع سنتی برق شد.

ریس موگ اکنون مسئول تجارت و انرژی است و این ناامیدکننده است. این مانند آخرین عجله برای برگزیت است که جواب نداده است و دولتی که حداکثر عمر باقیمانده آن 18 ماه است.

او 16 بار از 16 بار علیه لوایح آب و هوایی رای داده است، صحبت از فشرده کردن آخرین اینچ مکعب گاز از دریای شمال علیرغم توصیه‌ها مبنی بر اینکه هیچ کمکی به کاهش قیمت‌ها برای مصرف‌کنندگان نمی‌کند، و مخالف اهداف صفر خالص صحبت کرده است. گروه گفتند.

کارولین لوکاس، نماینده سبزها در غرفه برایتون، در توییتی نوشت که لیز تراس با انتصاب ریس موگ «عاشق سوخت فسیلی، وسواس مقررات زدایی» به عنوان رئیس مقابله با بحران های انرژی و آب و هوا، «رفته و این کار را انجام داده است».

او گفت: “اگر سهام مسکن، حدود 29 میلیون خانه را بازسازی کنید، صورتحساب ممکن است 500 میلیارد پوند باشد، که در نهایت به عنوان بدهی به شرکت های سوخت فسیلی خواهیم رسید.” ما باید مصرف انرژی را کاهش دهیم.

گروه کمپین، ائتلافی متشکل از بیش از 1000 روش که وضعیت اضطراری آب و هوایی را اعلام کرده‌اند، خاطرنشان می‌کند که ریس موگ پس از انتصابش توسط نخست‌وزیر جدید لیز تراس، مسئول مقابله با تغییرات اقلیمی در طول یک وضعیت اضطراری فزاینده سیاره‌ای خواهد بود.

ریچارد بورگون، نماینده حزب کارگر در لیدز شرقی، انتصاب ریس ماگ را یک عمل “وندالیسم آب و هوایی” توصیف کرد.

دانکن بیکر-براون، رئیس مشترک گروه اقدام اضطراری آب و هوایی RIBA، نقشی را که به برگزیت 53 ساله داده شده «ناامیدکننده» توصیف کرد. او به AJ گفت: «هیچ راه فراری از سیل، آتش سوزی و سایر نتایج اضطراری آب و هوا وجود ندارد. پول کمکی به فرار از این چیزها نمی کند.

او گفت: “ما ساختمان هایی داریم که غیرقابل سکونت خواهند شد، زیرا مردم به دلیل قبوض انرژی قادر به زندگی در آنها نخواهند بود.” “شما به عایق خوب و انرژی های تجدیدپذیر برای تامین هزینه های تغذیه خانواده خود نیاز دارید.”

ریس موگ گفت که منصوب شدن به عنوان وزیر بازرگانی و انرژی باعث افتخار است. او افزود که اولویت‌های او ارائه «انرژی مقرون‌به‌صرفه و فراوان» و ایجاد اقتصاد تا حد امکان «کارآمد، نوآورانه و پویا» است.



منبع بنیانگذار عمل بیکر براون اضافه کرد که سیاست هایی که احتمالاً توسط ریس ماگ و سایر اعضای کابینه دنبال می شود، فشار زیادی را بر محیط ساخته شده موجود وارد می کند.