مک پس از خطای خرید، معمار بازسازی را جستجو می کند

در بیانیه ای، مدرسه “خطای فنی در ماتریس امتیازدهی مورد استفاده در فرآیند تدارکات” را عامل رها شدن این تدارکات عنوان کرد. همچنین گفت که دعوتنامه جدیدی پس از بررسی “در زمان مناسب” صادر خواهد شد و به جدول زمانی اولیه بازسازی خود متعهد است.

مدرسه هنر گلاسکو امروز (1 مارس 2023) اعلام کرد که تمرین تدارکات تیم طراحی به رهبری معمار برای پروژه ساختمان مکینتاش بسته خواهد شد و هیچ قرار ملاقاتی گرفته نخواهد شد. این به دنبال شناسایی یک خطای فنی در ماتریس امتیازدهی مورد استفاده در فرآیند تدارکات است.

پروژه بازگردانی به دنبال برنامه ای از کارهای تثبیت است که قرار است در سال 2024 به پایان برسد. مدیر پروژه و مشاور هزینه نیز در قراردادهای جداگانه جستجو شدند.

این تدارکات دو مرحله‌ای که در ماه مارس گذشته راه‌اندازی شد، برای انتخاب تیمی برای ارائه «بازیابی وفادارانه» شاهکار معماری سال 1909 توسط چارلز رنی مکینتاش طراحی شد. در آن زمان آلن دانلوپ از معماران آلن دانلوپ مستقر در گلاسکو، آن را “مهم ترین کمیسیون در اسکاتلند از زمان ساختمان پارلمان” نامید.

هدف این پروژه بهبود تجربه دانش‌آموزان در مدرسه، ایجاد زیرساخت‌های پایدار و دیجیتالی جدید، مشارکت با جامعه محلی و حمایت از «تنوع بیشتر جریان‌های درآمد» بود. قرار است در سال 2028 تکمیل شود.

بیانیه مدرسه هنر گلاسکو – تمرین تدارکات ساختمان مکینتاش:

ساختمان مکینتاش خانه تاریخی مدرسه بود که اکنون 2500 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد که هنر، طراحی و معماری را مطالعه می کنند. این ساختمان برجسته در 15 ژوئن 2018 در حالی که تحت یک برنامه بازسازی 35 میلیون پوندی پس از آتش سوزی قبلی در سال 2014 بود، تخریب شد.

این تصمیم بر زمان‌بندی یا تأمین مالی کارهای پیش‌روی ساختمان مکینتاش که توسط مدرسه هنر گلاسکو اعلام شده است (24 ژانویه 2023) تأثیری نخواهد داشت. اینها شامل کارهای مربوط به ساختار داخلی و ساخت یک سقف موقت در راستای بازسازی وفادارانه ساختمان، گزینه ارجح شناسایی شده در مورد تجاری طرح استراتژیک است.



منبع روند تدارکات اکنون قبل از اعلام دعوت جدید برای مناقصه در زمان مناسب به طور کامل بررسی خواهد شد. مایلیم از شرکت هایی که مناقصه را ارسال کردند تشکر کنیم و امیدواریم که دوباره پیشنهادات خود را ارائه دهند.

پس از یک “تحقیق پیچیده و منابع فشرده” که تکمیل آن بیش از سه سال و نیم طول کشید تا سرویس آتش نشانی و نجات اسکاتلند تکمیل شود، آتش نشانان اعتراف کردند که هنوز نمی دانند آتش چگونه شروع شده است.

در اکتبر 2021، مدرسه هنر گلاسکو ساخت یک ساختمان جدید را برای جایگزینی ساختار ویران شده در آتش رد کرد و در عوض “بازسازی وفادارانه” شاهکار معماری 1909 را انتخاب کرد.

در پاسخ به آخرین اخبار، دانلوپ گفت: «ما هنوز در مورد این شکست و خطای «فنی» و اینکه چرا باید چنین اقدام شدیدی انجام شود، اطلاعات بیشتری کسب نکرده ایم. شکی نیست که این امر تیم تدارکات مدرسه هنر گلاسکو را در معرض انتقاد و هیئت مدیره مدرسه قرار می دهد. [accused of] از بی کفایتی بیشتر.

در ژانویه سال گذشته، سرویس آتش نشانی اسکاتلند سرانجام گزارش خود را درباره آتش سوزی ویرانگر منتشر کرد و اذعان کرد که علت آن همچنان یک راز باقی مانده است.

اعلامیه شوک – که منجر به عدم تعیین وقت قبلی در این مرحله می شود – تقریباً یک سال پس از شروع مسابقه GSA برای نظارت بر بازسازی مدرسه که تقریباً پنج سال پیش سوخته بود، منتشر شد.

تحریریه اخبار معماری آریانا