ناکس باوان خانه استخری آجری را به شکل دیوار تکمیل می کند

چیزی که ما می خواستیم به آن برسیم یک خانه استخری بود که کاملاً با چشم انداز یکپارچه شده بود. باید هم با باغ ترکیب می شد و هم با خانه 250 ساله مطابقت داشت. این یک موفقیت فوق العاده بوده است. من واقعاً از کار با تیم در Knox Bhavan لذت بردم – اجرای پروژه عالی بود و بودجه مطابق انتظار رسید.
پل هیلگرز، مشتری و صاحب خانه

داده های پروژه

این سازه بر روی دیوار حائل موجود ساخته شده است، زمین را در پشت آن نگه می دارد و به عنوان بخشی از طرح باغ وسیع تری که توسط لوید برانت برای صاحبان خانه بازسازی شده است.

کل ساختار زیر زمین به شکل یک نوک پیکان است که به سمت خانه است و دیوارها بعداً به سمت انتهای عقب ساختمان می پیوندند.

خود دیوار حائل در یک سیستم بلوک ساخته شده است در حالی که سقف آن چوبی است که بالای آن یک تشک زهکشی آب را به داخل خندق های اطراف سقف هدایت می کند. این آب باران برداشت شده زمین جلوی استخر را آبیاری می کند.

استخر خانه Pembury یک ساختمان خودنمایی است که می‌تواند هم ساده و در عین حال خیره‌کننده باشد. در پاسخ به منظره ساخته شده است و کاملاً به آنچه قبلاً آنجا بود احترام می گذارد. تصور ما این بود که با ورود به آن، احساس می‌کنید که به داخل زمین می‌روید. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این ساختار مقاوم برای صدها سال پابرجا باشد و به یک جزء اصلی از باغ اطراف تبدیل شود.
ساشا باوان، شریک موسس، ناکس باوان

دیدگاه مشتری

سال گذشته، ناکس باوان برنده مدال منسر – خانه سال AJ – برای خانه مارس خود شد، که بر روی پایه‌هایی برای مقاوم‌سازی آن در برابر سیل بلند شد.

دیدگاه معمار

پشت درهای کرکره ای کاج اروپایی فضایی برای نگهداری صندلی های آفتابگیر و حوله های آویزان وجود دارد. یک سینک و یک یخچال نیز وجود دارد. در سمت راست، پشت یک درب جامد، یک اتاق دوش، رختکن و توالت وجود دارد.

یک بام سبز فشرده به ضخامت 400 میلی متر، تپه ای از تنوع زیستی را تشکیل می دهد که محافظت و جرم حرارتی را فراهم می کند.

چهار پایه ستونی سایه دار با زیره آجری ایجاد می کنند. در زیر، دریچه های کاج اروپایی وجود دارد که دهانه ها را پنهان کرده است. آجرهای سوخته در یک پانل بر روی نما نمایان می شوند و به فرآیند پخت زمین و عیوب طبیعی ناشی از آن ادای احترام می کنند.

محفظه دوش شکل لوله مانندی به خود می گیرد، دیوارهای آن با کاشی های سفید ساده پوشیده شده است و نور طبیعی روز از یک دهانه دایره ای لعاب دار بالا می آید. برای فضای ذخیره سازی، پایان یک کف ساده و تخته سه لا است.

محل پمبری، نزدیک چاه های تونبریج
منطقه سایت 11 هکتار
مساحت ناخالص داخلی 22.3 متر مربع
هزینه ساخت فاش نشده
معمار ناکس باوان
مهندس سازه همکاران کوپر
طراح فضای سبز لوید برانت
پیمانکار Gardenlink، اندرو پنی ساخت و ساز
نازک کاری ساخت و ساز اندرو پنی



منبع

ساختمان استخر وقتی از پنجره‌هایش به خانه نگاه می‌شود عمود است و تقریباً غیرقابل توجه است و فقط با ستون‌های آجری طولی‌اش خوانده می‌شود. در یک منحنی مارپیچ‌مانند فراگیر در امتداد مسیر یورکستون شروع می‌شود و سپس از حالت زیپ خارج می‌شود و یک طرف آن بالا می‌رود و طرف دیگر جلوی کم ارتفاعی را در مقابل استخر تشکیل می‌دهد.