وکیل مهاجرت در تورنتو ؛ لیست کامل وکلا و اطلاعات تماس!-بیات گروپ

سرکار خانم مرجان کسری پایه گذار و صاحب امتیاز شرکت حقوقی Lawmaks با بیش از ۲۰ سال سابقه بوده و همکاری با موکلان سرتاسر دنیا را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند. وکیل پایه یک دادگستری با سه سال سابقه حقوقی می باشد و در زمینه های حقوقی از جمله مهاجرت، داوری، حمل و نقل، رایانه ای، قاچاق و غیره فعالیت دارد . برای آن‌که به خوبی متوجه شوید کار وکیل مهاجرتی چیست، بگذارید ابتدا تعریف جامع از وکیل مهاجرتی بگوییم؛ وکیل مهاجرت که در انگلیسی به آن «Immigration Representative» می‌گویند به معنای نماینده مهاجرت است.

هزینه وکیل مهـاجـــرت به در اخذ ویزای تحصیلی کانادا

این موضوع حق شماست، چون شما به تجربه و تخصص آن فرد اعتماد کرده اید و نه به کسانی که برایش کار می کنند و ممکن است تازه کار باشند. مشاوران قانونی مهاجرت نیز باید یک دوره حدودا یک ساله را طی کرده و مدرک دریافت نمایند. حتی در صورتیکه که بعد از دریافت اقامت دائم، دولت کانادا متوجه جعلی بودن مدارک شما گردد، ممکن است شما را از کانادا اخراج نماید.

  • امیدواریم این مطلب شما را از اهمیت داشتن یک وکیل و مشاور مهاجرتی خوب آگاه نموده باشد.چنان که دیدیم انتخاب وکیل مهاجرتی خبره و آگاه امری ضروری و نه هزینه ای اضافه است بلکه علی رغم اجباری نبودن کاملا حیاتی و مهم است و در روند امور مهاجرت شما تأثیرگذار خواهد بود.
  • این کار از هر نظر غیرقانونی است و در صورتی که آفیسر پرونده متوجه شود (که به احتمال خیلی زیاد متوجه می شود) علاوه بر اینکه پرونده شما ریجکت خواهد شد، برای شما مدتی محرومیت نیز در نظر گرفته می شود.
  • در صورتیکه یکی از اعضای خانواده درجه اول شما در کشور مقصد زندگی می کند ، می توانید برای پیوستن به او درخواست ویزای پیوست به خانواده را بدهید.

به شکلی که به‌راحتی می‌توانید پاسخ سؤالات خود را از طریق همین پنل کاربری دریافت کنید و در صورت نیاز به ارسال مدارک، می‌توانید به‌آسانی مدارک خود را نیز در این سیستم بارگذاری کنید. وکیل مهاجرتی می تواند پرونده های متقاضی را به عنوان نماینده مورد بررسی قرار دهد و همچنین در مصاحبه هایی که در رابطه با مهاجرت انجام می شود شرکت کند. اینکه چه نوع ویزایی با شرایط شما مناسب است و یا به چه مدارک معتبری نیاز مند هستید.

وکیل مهاجرت و ارتباط آن با وکلای بین المللی

پیشنهاد ما به شما مشورت با وکیل مهاجرت موسسه حقوقی آوای وکلا است که با در اختیار داشتن مجرب‌ترین وکلا، همیشه راه‌گشای شما هستند. تجربه نشان داده است درصد ریجکتی و عدم موفقیت در پرونده های مهاجرتی، از افرادی که به تنهایی و بدون بهره گیری از مشاور یا وکیل مهاجرتی، اقدام کرده اند بسیار بیشتر از کسانی است که در این مسیر از تجربیات مشاور یا وکیل مهاجرتی مجرب بهره برده اند. شما با در نظر گرفتن تمامی مشکلات مهاجرت به کشور مورد نظر، باید از خدمات موسسه ای استفاده کنید که دارای مجوز رسمی و دولتی است. اهمیت این موضوع از آن جهت است که در صورت تخلف موسسه مورد نظر، شما می توانید به مراجع قانونی شکایت کنید و همین داشتن مجوز رسمی، موسسه مورد نظر را از تخلف باز خواهد داشت.

راهکارهای مختلفی برای مهاجرت وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و مهاجرت به کمک اسپانسرشیپ اشاره کرد. با مراجعه به مؤسسات حقوقی که در زمینه مهاجرت فعالیت می‌کنند، شما می‌توانید در راستای این اهدافی که برای خود ترسیم کرده‌اید قدم بردارید و از خدمات مشاوره مجموعه بهره‌مند شوید. وکلا باید به زبان کشور مقصد در کنار زبان انگلیسی واقف باشند تا در صورت وجود هر مشکلی بتوانند شما را راهنمایی کنند یا حتی با مسئولان مربوطه در کشور مقصد مذاکره کنند. باید به دنبال مؤسسه معتبری باشید که این ویژگی‌ها را داشته باشد و پروانه وکالت آن نیز به تأیید مراجع قانونی کشور رسیده باشد. به روش‌های مختلفی می‌توان به اروپا مهاجرت کرد که از جمله آن می‌توان به مهاجرت کاری و تحصیلی اشاره کرد. این دو مورد از موردتوجه‌ترین موارد در بین قشر جوان هستند؛ چراکه اروپا به دنبال نیروی جوان و باتجربه برای پیشرفت است.

به دلیل اطلاع کامل وکلای مهاجرتی از قوانین و آخرین تغییرات، پرونده شما سریع تر به موفقیت خواهد رسید و احتمال ریجکتی آن با حدود بالایی کاهش خواهد داشت. همچنین، امکان وقفه های چند ماهه نیز در پرونده شما وجود نخواهد داشت که مشکل بسیاری از وکیل مهاجرتی داوطلبان مهاجرت است. با استخدام وکیل مهاجرت به کانادا شما تمامی مراحل اولیه و دریافت ویزا را به وی خواهید سپرد و خیالتان از این نظر آسوده است. باید اشاره کرد که یکی از وظایف وکلای مهاجرت در تورنتو ارائه گزارش از فرآیند پرونده به شما است که با استفاده از آن می توانید به صورت دقیق از شرایط و پیشرفت پرونده خود مطلع شوید.

وکیل مهاجرت کیست؟

وکیل مهاجرت در تورنتو ؛ لیست کامل وکلا و اطلاعات تماس!-بیات گروپ تحریریه اخبار معماری آریانا