چارچوب حمل و نقل برای ولز


حداکثر 35 تامین کننده برای این چارچوب انتخاب خواهند شد که به هفت بخش تقسیم می شود که شامل مدیریت سهامداران، نظارت و ارزیابی، جمع آوری داده های حمل و نقل، پشتیبانی فنی کربن زدایی ناوگان، زیرساخت سبز، سفر فعال و خدمات معماری می شود.

بخش معماری – با ارزش حدود 250000 پوند در سال – شامل طراحی مفهومی اولیه داخلی و خارجی، ورودی مکان‌سازی، برنامه‌ریزی اصلی منطقه، آثار هنری و کار طراحی تا مراحل 1 و 2 RIBA است.

طبق این خلاصه: «TfW یک شرکت غیرانتفاعی است که تماماً متعلق به دولت ولز است. TfW برای پیشبرد چشم انداز دولت ولز در مورد شبکه حمل و نقل با کیفیت بالا، ایمن، یکپارچه، مقرون به صرفه و در دسترس وجود دارد که مردم ولز به آن افتخار می کنند. همچنین به تغییر نحوه درک، برنامه ریزی، استفاده و سرمایه گذاری در حمل و نقل در ولز کمک خواهد کرد.

‘TfW به دنبال ایجاد چارچوب پانل های مشاوره 2 است که شامل هفت بخش در تعدادی تخصص است که دسترسی TfW به خدمات مشاوره تخصصی را مطابق با حوزه های زیر فراهم می کند.

هر لات شامل اعطای مستقیم کمیسیون به تامین کنندگان به صورت چرخشی زیر ارزش 25000 پوند خواهد بود، با الزامات بالاتر از این آستانه که از طریق فرآیند رقابت کوچک اعطا می شود. هر لات بیش از پنج تامین کننده موفق نخواهد داشت و هر تامین کننده محدود به ارائه پیشنهاد برای حداکثر سه لات است.

TfW در سال 2016 به عنوان یک شرکت غیرانتفاعی متعلق به دولت ولز تأسیس شد. راه اندازی چارچوب جدید تقریباً یک سال پس از آن صورت می گیرد که معماران گریمشاو قراردادی را برای تبادل حمل و نقل جدید 30 تا 40 میلیون پوندی در Caerphilly با پشتیبانی TfW به دست آورد.

آخرین چارچوب ابتدا به مدت دو سال اجرا می شود و پس از آن برای دو سال دیگر نیز قابل تمدید خواهد بود. انتظار می رود ارزش کمیسیون ها بین 10000 پوند تا 60000 پوند باشد و تخمین زده می شود که هر سال 250000 پوند از طریق هر لات هزینه شود.

پیشنهادات برای گنجاندن در چارچوب 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید بیمه غرامت حرفه ای 1 میلیون پوندی، بیمه مسئولیت کارفرمایان 5 میلیون پوند و بیمه مسئولیت عمومی به ارزش 2 میلیون پوند داشته باشند.



منبع

تحریریه اخبار معماری آریانا