منطقه هنری کورت، فرهام

این پروژه که برای تکمیل در سال 2024 برنامه ریزی شده است و بخشی از آن با یک جایزه 1 میلیون پوندی به مقامات محلی از طرف صندوق رفاه مشترک دولت حمایت می شود، مکان های ورزشی موجود را برای ایجاد فضایی برای توسعه حدود 55 خانه جدید مقرون به صرفه فراهم می کند.

“این طرح باید جابجایی و بازسازی امکانات رفاهی و اجتماعی موجود، از جمله ارائه مرکز اجتماعی، زمین پتانک، منطقه بازی کودکان و منطقه بازی های چند منظوره را در نظر بگیرد. همچنین پتانسیلی برای آن وجود دارد که امکانات جدید تعویض ورزشی، تنظیم مجدد زمین فوتبال و زهکشی بهبود یافته را فراهم کند.

پیشنهادها 70 درصد از نظر کیفیت و 30 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهند شد. متقاضیان باید بیمه مسئولیت عمومی حداقل 5 میلیون پوند، بیمه غرامت حرفه ای حداقل 5 میلیون پوند و بیمه مسئولیت کارفرما حداقل 10 میلیون پوند برای خسارت داشته باشند.



منبع Fareham یک شهر بازار با حدود 42000 ساکن است که در شمال غربی بندر پورتسموث واقع شده است. آخرین قرارداد شش سال پس از ارائه طرح های ADAM Architecture برای دهکده باغی با 5500 خانه در شمال فرهام انجام شد.

تیم برنده یک طرح بازسازی تحت رهبری جامعه را با هدف بهبود امکانات اجتماعی و تفریحی و مسکن مقرون به صرفه در منطقه هنری کورت در شهرک همپشایر طراحی خواهد کرد.

بر اساس این خلاصه، مشاور برنده یک طرح بازسازی تحت رهبری جامعه برای بهبود امکانات اجتماعی و اوقات فراغت در منطقه هنری کورت در فرهام شمال – غرب ایجاد خواهد کرد.

این پروژه بر ارتقای امکانات اجتماعی و تفریحی در منطقه هنری کورت فرهام نزدیک به کالج اجتماعی هنری کورت تمرکز دارد. تسهیلات جدید به جنوب هنری کورت درایو تحویل داده می شود و فضای توسعه را برای مسکن جدید در شمال آزاد می کند.