کالج بلسدترینیتی، بلفاست

از آنجایی که یک مدرسه جدید در سایت موجود یکی از گزینه هایی است که باید در مطالعه امکان سنجی گنجانده شود، انتظار می رود EOT باید با همکاری نزدیک با مدیر منصوب، به مرحله بندی و تکمیل مقطعی در این سایت زنده و موجود توجه کند. طراح. یک ساختمان فهرست شده وجود دارد که باید در طرح های پیشنهادی مدرسه نیز گنجانده شود.

این پروژه 43 میلیون پوندی یک مرکز 15500 متر مربعی جدید شامل مناطق آموزشی، اتاق غذاخوری و آشپزخانه، کتابخانه، سالن چند منظوره و منطقه مطالعاتی فرم ششم را ارائه خواهد داد.

کالج بلسد ترینیتی در جاده آنتریم در شمال بلفاست شش سال پیش پس از ادغام مدرسه گل کوچک و کالج سنت پاتریک تأسیس شد. جست‌وجو برای تیم طراحی هفت ماه پس از آن صورت می‌گیرد که شورای شهر بلفاست رقابتی محدود را برای انتخاب تیم طراحی برای جذب بازدیدکنندگان جدید 100 میلیون پوندی داستان‌های بلفاست راه‌اندازی کرد.

عنوان پروژه انتصاب تیم مشاور یکپارچه برای کالج بلسد ترینیتی، بلفاست (MA20-00000221)
مشتری سازمان آموزش و پرورش NI
ارزش قرارداد 43 میلیون پوند
مهلت دور اول 3 بعدازظهر، 14 ژوئن 2023
محدودیت های متقاضیان باید جزئیات تجربه مربوطه را به عنوان معمار، از جمله تجربه ارائه کیفیت طراحی، با ارجاع به حداکثر سه پروژه با موفقیت تکمیل شده با ارزش ساخت سرمایه فردی 20 میلیون پوند یا بیشتر، و دامنه و پیچیدگی مشابه ارائه دهند.
اطلاعات بیشتر https://www.find-tender.service.gov.uk/Notice/012932-2023



منبع

کالج بلسدترینیتی موجود نیاز فعلی یا استانداردهای اسکان را که در دفترچه راهنمای ساختمان مدرسه متوسطه اداره آموزش فعلی مشخص شده است را برآورده نمی کند. وظیفه اولیه تکمیل یک مطالعه فنی/امکان سنجی برای ثبت نام موجود 1300 دانش آموز خواهد بود.

با توجه به خلاصه: “هدف از این تدارکات منصوب یک تیم اپراتور اقتصادی (EOT) است که الزامات مشتری را در رابطه با تحویل یک کالج جدید پس از ابتدایی برای کالج بلسد ترینیتی در منطقه بلفاست بزرگ توسعه دهد.

مناقصه دور دوم 50 درصد از نظر کیفیت، 10 درصد ارزش اجتماعی و 40 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد. متقاضیان باید بیمه غرامت حرفه ای 5 میلیون پوندی، بیمه مسئولیت کارفرما 10 میلیون پوند و بیمه مسئولیت عمومی 10 میلیون پوند داشته باشند.

جزئیات مسابقه

تیم مشاوره یکپارچه به رهبری مدیر پروژه که برای قرارداد 2.35 میلیون پوندی انتخاب شده است، طیف وسیعی از گزینه ها را برای ارائه یک مدرسه جدید پس از دبستان در سایت موجود کالج بلسد ترینیتی یا گسترش در دو سایت بررسی خواهد کرد.

تحریریه اخبار معماری آریانا