خرده فروشی خانه مانور بوستون

خانه مانور بوستون در سال 1622 ساخته شد و 50 سال بعد گسترش یافت. پنج سال پیش شورای Hounslow برنده کمک مالی صندوق میراث ملی قرعه کشی برای تعمیر، حفاظت و بازسازی ساختمان و همچنین ایجاد یک برنامه عمومی جدید و فضای تجاری اجتماعی شد.

پیشنهادات برای تحویل قرارداد 80 درصد از نظر کیفیت و 20 درصد از نظر هزینه ارزیابی خواهد شد.

جزئیات مسابقه

تیم برنده برنامه‌هایی را برای تجربه بازدیدکنندگان «کل‌نگر» و خرید در ورودی عمارت 400 ساله Jacobean که از سال 1924 مرکز پارک عمومی در نزدیکی برنتفورد بوده است، طراحی خواهد کرد.

عنوان پروژه خانه مانور بوستون و خانه هوگارث – خانه‌های تاریخی
مشتری محله هانسلو لندن
ارزش قرارداد تی بی سی
مهلت دور اول ظهر، 6 ژوئن 2023
محدودیت های متقاضیان باید تجربیات مرتبط را از جمله نمونه هایی از کارهای مشابه اخیر، به ویژه پروژه هایی که توسط صندوق میراث ملی لاتاری تامین می شود، نشان دهند.
اطلاعات بیشتر https://procontract.due-north.com/RfxResponse?rfxId=db66ad78-f0e8-ed11-8122-005056b64545



منبع

این خانه هرگز فضای خرده فروشی اختصاصی نداشته است، بنابراین ما به دنبال روشی هستیم که بهترین استفاده را از فضای محدود داشته باشد و پیشنهادات موجودی را متناسب با اتاق ها، نمایشگاه ها و رویدادهای اطراف آن ارائه دهد.

با توجه به خلاصه: “مرکز این پروژه یک رویکرد جامع تر به تجربه بازدیدکنندگان است، که در آن عملیات مهمان نوازی به طور کامل با کاوش در اتاق ها و داستان های تاریخی Boston Manor House یکپارچه شده است.

فضای مغازه در ورودی خانه قرار خواهد گرفت و تقریباً به هر اتاق خانه دسترسی دارد. تقریباً هر بازدیدکننده ای از آن عبور خواهد کرد. این امر اساسی است که مغازه از کیفیتی برخوردار باشد که با اتاق های تاریخی اطراف مطابقت داشته باشد و در خط مقدم عملیات و طراحی خرده فروشی فعلی باشد.

آخرین پروژه شامل ساخت یک فروشگاه جدید و فضای خوش آمدگویی در ورودی خانه مانور بوستون است. همراه با وسایل و اتصالات، تیم برنده همچنین ممکن است در مورد توصیه‌ها و استراتژی‌های موجودی برای تامین منابع توصیه کند.

مفاهیم باید شامل فضای کافی برای کالسکه‌ها و صندلی‌های چرخدار، انباری با قابلیت قفل، فضای نمایشگاهی برای پوسترها و نشریات و نورپردازی متمرکز در قسمت‌های قفسه‌بندی باشد. مواد بادوام و پایدار مورد نیاز خواهد بود.

این پروژه بخشی از ارتقای مداوم این بنای تاریخی است که در حال حاضر برای بازسازی بسته شده و قرار است تابستان امسال بازگشایی شود. از تیم برنده انتظار می رود که نمایشگرهای مغازه را طراحی کند و بر همه وسایل، یراق آلات و مبلمان جدید نظارت کند.