آموزش طراحی بنر در فتوشاپ ویکی پاوه

با راست کلیک روی این بخش، گزینه دوم یعنیPaint bucket toolرا انتخاب کنید. به این ترتیب رنگ انتخابی وارد Clipboard سیستم می‌شود. با کلیک چپ روی هر قسمت از بنر، کل رنگ پس زمینه تغییر می‌کند. در مقاله ی روش ساخت بنر تسلیت با فتوشاپ سعی داریم به آموزش طراحی بنر تسلیت با فتوشاپ بپردازیم. اگر می‌خواهید در بخشی از درآمد این صنعت سهیم باشید این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

سازگاری با صفحه (های) لندینگ

همچنین برای اینکه به فونت های فارسی جذاب دسترسی داشته باشید باید فونت های فارسی را به فتوشاپ اضافه کنید. ما در این آموزش از حالت دوم یعنی Create Frame Animation استفاده می‌کنیم. کار با انیمیشن در فتوشاپ پیچیدگی‌های زیادی دارد که یک آموزش جداگانه می‌طلبد.

این نرم افزار ابر قدرت ادوبی را می توان برای طراحی های گرافیکی حرفه ای ، عکاسی، تبلیغات، تولید محتوا و کاربردهای شخصی بکار گرفت. اگر تا امروز موفق به آموزش فوتوشاپ نشده اید و دنبال فرصت مناسب هستید، دست به کار شوید و هم اکنون از ابتدایی ترین گام ها شروع به آموزش کنید. قطعا با این روش های آموزش فوتوشاپ در استند رسانه، می توانید در تمام ابعاد زندگی شخصی و حرفه ای خود به کار گیرید.

داخل سایت ما چند بخش برای یادگیری فتوشاپ وجود دارد که در این بخش به اختصار درباره آن‌ها توضیح می‌دهیم. حالا متن مورد نظرمونو مینویسیم و اونو رسترایز می‌کنیم. و کلیک چپ می توانید زاویه های کادر را انتخاب و جایگذاری گنید. از File Explorer سیستم خود تصویر را کشیده و در فتوشاپ رها کنید. تمامی حقوق برای رسانه آموزشی مکتب تی وی به شماره پرونده 7060 نشر برخط محفوظ میباشد.

در ادامه این مقاله ساخت یک بنر مذهبی با موضوع لایو اینستاگرامی حسن آقا میری را مرحله‌به‌مرحله پیاده‌سازی می‌کنیم. بنر خود را بسته به ویژگی‌های هدفتان می‌توانید افقی یا عمودی طراحی کنید. روکسو یک پلتفرم آموزشی با امکانات گسترده است که با هدف توسعه منابع آموزشی فارسی و ارتقاء سطح دانش ایرانیان ایجاد شده است. مستطیل های متوسط، مستطیل عمودی، مستطیل بزرگ، مربع مستطیل، مستطیل افقی و مستطیل افقی بزرگ عناوینی هستند که برای سایز های استاندارد بنر های مستطیلی به کار می‌روند. احتمالا می‌دانید که دو دسته نرم افزار گرافیکی وجود دارند که یکی از آن ها به شیوه برداری و دیگری به شیوه بیت مپ کار می‌کند. در ادامه می‌توانید با انتخاب ابزار Path Selection Tool موقعیت گوشه‌های شکل خود را تغییر دهید.

از ابزار Polygonal استفاده کنید و از نوار گزینه Subtract from selection را انتخاب کنید. قسمت های برجسته شده را در پس زمینه که نباید بخشی از انتخاب باشد، انتخاب کنید. از ابزار Refine Edge Brush برای مسواک زدن در مناطقی استفاده کنید که بخشی از آن انتخاب شده و بخشی از آن انتخاب نشده است، که در این حالت توتو و موهای رقصنده است. این باعث می شود tutu با کم کردن پیکسل های رنگ زمینه شفاف شود. اندازه بوم این پروژه 22 “x28” ، RGB با 300 ppi خواهد بود.

همچنین می‌توانید متن‌های آماده را استفاده کنید و یا از طریق ابزار T متن را بنویسید. با پایان مقاله آموزش طراحی بنر تسلیت با فتوشاپ وقت آن است تا خودتان را محک بزنید. علاوه بر موارد گفته شده همان طور که در مقدمه این مقاله نیز گفته شد، یکی از مهم ترین نکات طراحی بنر در فوتوشاپ در نظر گرفتن سایز مناسب آن است که در واحد پیکسل اندازه گیری می‌شود. تعداد پیکسل بالاتر چه در طول و چه عرض بنر به معنی بزرگتر شدن بنر است که حجم آن بر اساس کیلوبایت را افزایش خواهد داد. سایز بنر در فتوشاپ 5انتخاب کردن رزولوشن برای بنر در فوتوشاپ اولین قدمی است که هنگام طراحی کردن یک بنر باید بردارید. در صورتی که در انتخاب سایز بنر در فوتوشاپ اشتباهی رخ دهد ممکن است کل کار چاپی شما زیر سوال برود و موقع چاپ کردن فایل خود دچار مشکل بشوید.

فایل لایه باز طراحی چیست و چه کاربردی دارد ؟

آموزش طراحی بنر در فتوشاپ ویکی پاوه

حالا از همین لایه شیپ دو بار کپی می‌گیریم و رنگشونو به رنگ دلخواه تغییر میدیم. طور همزمان می توانید شکل را در حالت پرسپکتیو قرار داد و یا در قالب های مختلف مانند قاب عکس، نمایش بر روی قسمت هایی از عکس و غیره تغییر فرم داد. گاه باید تغییراتی را روی لایه ها اعمال کرد که این تغییرات همراه با کوچک یا بزرگ کردن، کات کرد یا تغییر در فرم و شکل لایه است. برای هریک از موارد فوق باید از ابزار و روش های خاص استفاده کرد.

  • بنر گیف ها توسط بیشتر ناشران و شبکه های تبلیغاتی پذیرفته و به کار گرفته می شوند.
  • در ادامه می‌توانید با انتخاب ابزار Path Selection Tool موقعیت گوشه‌های شکل خود را تغییر دهید.
  • رنگ متن را به آبی تیره تغییر داده و بعضی از تنظیمات مثل Bold و Strong کردن متن را اعمال می‌کنم.
  • با زدن کلید G از روی کیبورد، ابزار Gradient tool فعال می‌شود.

در این آموزش پا به پای هم یک بنر تبلیغاتی را از صفر ساختیم و کلیات کار را مرور کردیم. اما به این مقاله اکتفا نکنید و برای پیشرفت مرتب آموزش ببینید و تمرین کنید. در ابتدای آموزش طراحی بنر در فتوشاپ pdf از گزینه File و سپس گزینه new یک پروژه جدید ایجاد کنید. دقت کنید رنگ پس‌زمینه را سفید و با توجه به اینکه نسخه چاپی از بنر خود میخواهید یا خیر ، پیکسل / سانتی متر را انتخاب کنید و رنگ را روی CMYK/RGB قرار داده‌ایم. در ادامه این مقاله قصد داریم طراحی بنر با فتوشاپ را برای شما آموزش بدهیم تا بتوانید برای خود یک بنر زیبا طراحی نمائید.

عددی که به Height , شرکت گرافیک Width می دهید باید با سایزی که بنر قرار است چاپ شود یکی باشد.همچنین باید عدد را برحسب سانتی متر وارد کنید. استفاده از عناصری مانند لوگویی که برای آن ها طراحی می‌کنید و شعار اصلی شرکت جزو سایر مواردی هستند که حتما باید در طراحی بنر رعایت شوند. اولا این که تا حد امکان از شلوغ کردن فضای بنر بپرهیزید. زیبایی بنر ها در سادگی آن ها است و بهتر است سعی نکنید با شلوغ کردن صفحه آن را جذاب تر کنید که نتیجه ای عکس خواهد داشت.

تحریریه اخبار معماری آریانا