اعضای شورای Hythe از پیشنهاد “لوبیا جادویی” برای سایت متوقف شده استودیو هالاوی انتقاد کردند

او گفت: «اگر حتی به طور مبهم این پیشنهاد را واقع بینانه می‌دانید، کار تمام افسران، مشاوران و پیمانکاران این قرارداد در چهار سال گذشته را لعنت می‌کنید.»

لسلی وایبرو، عضو شورا، که او نیز مخالف بود، به کابینه شورا گفت که فکر می‌کند از دست دادن کنترل پروژه «ایده‌ای واقعا بد» است. او می‌گوید: «ما ممکن است سال‌ها و سال‌ها و سال‌های آینده با چشم‌پوشی و احتکار باقی بمانیم.

پس از مشاوره در آگوست گذشته، شریک اصلی، گای هالاوی، گفت: «در قلب این طرح میل به تقویت و بهبود ارتباطات عابر پیاده موجود است، از جمله ادغام پل موجود در دریا، واقع در مرکز سایت، که به هم متصل می‌شود. به یک فضای چشم انداز اصلی جدید در خارج از تفرجگاه عمومی گسترده پیشنهادی.

این پروژه پس از توقف در اکتبر سال گذشته به دلیل افزایش هزینه ها، ماه ها در بلاتکلیفی گیر کرده بود.

تیم پراتر، عضو شورای شهر، به اعضای کابینه شورا تعدادی «لوبیا جادویی» پیشنهاد داد که به گفته او به اندازه پیشنهاد سازنده برای ساخت مرکز تفریحی و اقامتگاه با حداقل 11 میلیون پوند کمتر از برآورد شورا، واقعی است.

اما پروژه 45 میلیون پوندی ساخته نشده (بدون مالیات بر ارزش افزوده) توسط مالک آزاد Folkestone و شورای منطقه Hythe در اکتبر گذشته در میان هزینه های مارپیچ متوقف شد، زیرا هزینه های انرژی و نرخ بهره بازپرداخت بدهی افزایش یافت.

این سایت، یک محل سابق زباله شهری، برای اولین بار در سال 2012 به عنوان مکان ترجیحی برای توسعه شناسایی شد. این طرح در 16 اوت 2018 توسط شورای شهر تصویب شد و قرار بود امسال در محل شروع شود.

مناقصه‌دهنده نامشخص گفته بود که هدف آن «ایمن کردن آینده توسعه و تحویل مرکز تفریحی و ارائه موافقت‌نامه‌های مسکونی و تجاری در پرنس رژه» است.

شورا گفت که در اوایل ماه جاری، یک توسعه‌دهنده ناشناس پیشنهاد خرید سایت، طراحی مجدد طرح‌ها و ساخت مسکن و مرکز تفریحی را به قیمتی بسیار کمتر از برآورد خود شورا داده است. توسعه دهنده گفت که این باعث می شود پروژه دوباره قابل اجرا باشد.

AJ برای اظهار نظر در مورد آخرین پیشرفت با این تمرین تماس گرفته است.



منبع

این پس از آن اتفاق افتاد که شورا در ژانویه 2022 گفت که پیشنهاد یک توسعه‌دهنده خصوصی را برای تصدی این پروژه، که بعداً مشخص شد توسعه‌دهنده محلی Sunningdale Homes Developments است، پذیرفته است. شورا در صف دریافت نزدیک به 27 میلیون پوند برای پرینس رژه و یک سایت نزدیک دیگر بود، اما AJ می‌داند که معامله با Sunningdale در نهایت هرگز به توافق نرسید، بنابراین شورا مالک باقی ماند.

توسعه‌دهنده افزود: ما معتقدیم که با درجاتی از برنامه‌ریزی مجدد و مهندسی مجدد ساده می‌توانیم این طرح را دوام‌آورتر و ارائه آن کم‌هزینه‌تر کنیم.

استودیو هالاوی دارای مجوز کلی برای ساخت 150 خانه جدید در Hythe، کنت، و همچنین یک مرکز تفریحی و فضای تجاری در زمین ساحلی Princes Parade است.

“هدف بهبود دسترسی است و این پروژه این فرصت را دارد که تفرجگاه و ساحل را برای همه لذت بخش و قابل استفاده کند.”

“در نتیجه رایزنی عمومی، ما به دنبال ادغام پناهگاه ها و نیمکت های موجود، برای بهبود چشم انداز و ایجاد فرصت هایی برای امتیازاتی برای تجارت هستیم.

این پروژه که ترکیبی از آپارتمان‌ها، دوبلکس‌ها و خانه‌ها است، طی سال‌هایی که در دست اجرا بوده، مورد انتقاد برخی از مردم محلی و اعضای شورای مخالفان قرار گرفته است. مخالفان گفته اند که توسعه پیشنهادی با این منطقه سازگاری ندارد و استدلال می کنند که ارزش مناسبی برای پول ارائه نمی دهد.

اعضای کابینه روز چهارشنبه به بررسی این پیشنهاد رای دادند، اگرچه اکثر اعضای شورا که در این جلسه صحبت می کردند پیشنهاد کردند که بعید به نظر می رسد که آن را بپذیرند.

«پیاده‌روی امروز به اندازه دوران ادواردین یا ویکتوریا محبوب است، اما تفاوت این است که ما فقط پیاده‌روی نمی‌کنیم. ما از اسکوتر، دوچرخه، تیغه و اسکیت بورد استفاده می کنیم.

اما اعضای شورا در جلسه کابینه شورای ناحیه فولکستون و هایث در روز گذشته (22 فوریه) نسبت به عملی بودن این طرح تجدیدنظر شده تردید داشتند.

استودیوی Hollaway که دفتری در Hythe دارد، گفت که این طرح با سنگ‌کش سنگ کنتیش و چوب‌های فرسوده ساخته خواهد شد و سازندگان از روش‌های ساخت و ساز محلی استفاده خواهند کرد. طرحی که هالاوی با معماران منظر ترکینگتون مارتین روی آن کار می کند، همچنین دارای یک تفرجگاه جدید، مسیر دوچرخه سواری و باغ های دریایی است.

تحریریه اخبار معماری آریانا