ایستگاه های روستایی کلید ساخت خانه های 1.2 میلیونی در مکان های مناسب هستند

انتخابات عمومی آینده می‌تواند نقطه عطفی در برداشتن گام‌های واقعی برای رسیدگی به نابرابری نسلی، به‌ویژه در مورد تحویل مسکن باشد. ساختن خانه‌ها در اطراف ایستگاه‌های روستایی تمام راه را برای دستیابی به این هدف طی نمی‌کند، اما، همراه با سایر ایده‌های جسورانه، می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

این واقعیت که هیچ یک از احزاب جریان اصلی هنوز برنامه ای برای رسیدگی به این بحران ارائه نکرده اند، اتهامی ناپسند برای گفتمان سیاسی فعلی است. این نه تنها یک شکست اجتماعی است، بلکه یک شکست اقتصادی نیز هست. بهره وری در بریتانیا به طرز غم انگیزی پایین است، به طوری که جوانان نمی توانند به جایی که شغل هستند نقل مکان کنند، یا در موارد دیگر با رفت و آمدهای طولانی دست و پنجه نرم می کنند. بدتر از آن، نسلی است که تشکیل خانواده را به تعویق می اندازد زیرا هزینه های مسکن، بی ثباتی شغل و ازدحام جمعیت، بمب ساعتی جمعیتی را منفجر می کند که به نظر می رسد هیچ کس حاضر به خنثی کردن آن نیست.

کمربند سبز من بازی منصفانه را در نظر گرفتم … به طور فزاینده ای واضح است که ما نمی توانیم خانه های مورد نیاز خود را به تنهایی در براون فیلد تحویل دهیم.

شکایت آشنا از سوی کسانی که در شرایط راحت هستند مبنی بر اینکه ما در معرض خطر “بتن ریزی در حومه شهر” هستیم، قابل بررسی نیست وقتی – حتی با این اعداد اضافی – ما کمتر از 0.4 درصد از فضای روستایی انگلیس را در این فرآیند از دست می دهیم (بریتانیا). جاده ها حدود سه برابر این مساحت را اشغال می کنند).

راسل کورتیس، مدیر موسس RCKa و مدیر موسس گروه لابی تدارکات Project Compass CIC است.



منبع

یک مورد: اشول و موردن در میانه راه بین لندن و کمبریج قرار دارد و خدمات مکرر به هر دو را دارد. با این حال به آن در Google Maps نگاه کنید و خواهید دید که ایستگاه توسط کمی بیشتر از زمین های باز احاطه شده است. حتی در کمربند سبز هر دو شهر هم نیست. حتی با تراکم متوسط، این سایت می تواند 7000 خانه برای حدود 30000 نفر را در خود جای دهد. توسعه این مقیاس، با پشتیبانی از یک طرح جامع مناسب و کدگذاری طراحی قوی، می تواند زیرساخت های اجتماعی و سفرهای پایدار را برای ساکنان فراهم کند. و اجرای یک رویکرد مشابه برای سایر نقاط کشور می تواند در ارائه خانه های با کیفیت بالا در مکان های پایداری مانند این تحول ایجاد کند.

شاید ما نسبت به واقعیت‌های تلخ بحران مسکن، با نگرش «آرام خود را حفظ کن و ادامه بده» (که، باید به خاطر داشته باشیم، در سال‌های پس از جنگ با سختی‌های واقعی زندگی کرده‌اند) حساسیت‌زدایی شده‌ایم. ) غالب است. اما در هر دموکراسی عملکردی دیگری که در آن 3.6 میلیون جوان به دلیل نابرابری مسکن نسلی در خانه ماندند، این یک رسوایی ملی خواهد بود. بر اساس برخی برآوردها، ما میلیون ها خانه از جایی که یک کشور با جمعیت ما باید باشد، کم داریم.

من در حاشیه شمالی لندن زندگی می کنم، آخرین ایستگاه قبل از فرو رفتن راه آهن در کمربند سبز پایتخت. در کمتر از 30 دقیقه می‌توانم در مرکز لندن باشم، در یکی از شش قطار یا چند قطاری که هر ساعت حرکت می‌کنند. خطوط مشابه زیادی وجود دارد که به خارج از لندن امتداد می‌یابند و دسترسی راحت به شهر و حومه شهر را برای کسانی که در نزدیکی آنها زندگی می‌کنند فراهم می‌کنند. فکر کردن به مکان های مناسب تری برای خانه های جدید دشوار است.

مقاومت در برابر گسترش شهری اغلب (به درستی) مبتنی بر ترس از تداوم پراکندگی کم تراکم و وابسته به خودرو در حومه شهرها و روستاهای روستایی ما است. بنابراین، به‌منظور ایجاد خانه‌های جدید که کمتر به مالکیت وسایل نقلیه خصوصی وابسته هستند، باید در عوض به دنبال بهینه‌سازی توسعه در اطراف شبکه‌های حمل‌ونقل عمومی موجود باشیم. اما چند خانه ممکن است بسازیم؟ و کجا؟

برای مشاهده ظرفیت مسکن در اطراف ایستگاه های روستایی اینجا کلیک کنید

با استفاده از منابع مختلف داده‌ای که برای عموم در دسترس بود، هر ایستگاه قطار در انگلستان را نقشه‌برداری کردم و محدودیت‌های توسعه در اطراف هر یک را بررسی کردم. هر جایی که در معرض خطر سیل باشد، مانند زمین‌های داخل پارک‌های ملی، مناطق شهری موجود، یا مکان‌هایی که به دلیل کیفیت یا علاقه علمی با نام‌های منظر محافظت می‌شوند، حذف شدند. با این حال، من بازی منصفانه را در نظر گرفتم: صرف نظر از آنچه CPRE ادعا می کند، به طور فزاینده ای واضح است که ما نمی توانیم خانه های مورد نیاز خود را به تنهایی در براون فیلد تحویل دهیم و بازنگری عملی سیاست کمربند سبز مدت هاست که به تعویق افتاده است. با کشیدن شعاع 800 متری در اطراف هر ایستگاه (معادل 10 دقیقه پیاده روی) و استخراج محدودیت ها، به 777 ایستگاه با پتانسیل توسعه رسیدم.

همه نزدیک به یک مرکز جمعیتی نیستند و هر سال تنها تعداد کمی از مسافران از برخی از آنها استفاده می کنند. از آنجایی که هیچ روش آسانی برای اندازه‌گیری فرکانس فعلی یا بالقوه سرویس وجود ندارد، من تراکم هدف را به تعداد سالانه مسافران مرتبط کردم. به ایستگاه های نزدیک به شهرهای بزرگ 75 خانه در هکتار اختصاص داده شد، ایستگاه هایی که در مناطق دور افتاده بسیار کمتر. اما حتی در تراکم های متوسط، این پتانسیل عظیمی را برای تحویل خانه های جدید مورد نیاز ما نشان می دهد.

تحریریه اخبار معماری آریانا